Pornire grea logan 1,4 mpi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Salutare! Logan 1.4mpi 2008(130000km)... Intreb si eu, poate a mai patit cineva, sau imi da vreo idee. Am schimbat bateria(am luat Caranda, inainte aveam Rombat) acum 3luni si a fost pusa gresit +/-, care a generat buba la alternator. S-au schimbat diodele la alternator, proba, totul ok. In 2sapt am inceput sa am probleme cu pornirea, dadea semne ca se opreste, scadea turatia 1-2sec dupa care isi revenea. In timp si-a revenit porneste ok. Acum, in timpul mersului, la relanti uneori,sau cand actionez dezaburirea lunetei spate ori geamurile fata, sau, mai nou, la mers in marsarier sau schimbat viteze(cand ajunge in pct mort) motorul "tremura" de mama focului si da semne ca se opreste, turatia oscileaza. Senzorul de turatie l-am curatat a 3a oara de cand am masina, mpp a fost curatat acum 4ani. Idei, sfaturi?! Multumesc

    Comment


    • #62
      Verifica incarcarea alternatorului cu consumatorii mari porniti.
      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

      Comment


      • #63
        Da, aici e buba! La relanti sta la 14,3-14,5 constant; cand pornesc consumatorii simultan(faruri, radio, dezaburire) se duce undeva la 11-12 si incepe tremuratul, iar cel mai tare se manifesta cand cu geamurile inchise fortez tot pe inchidere, si atunci scade spre 2-3, chiar si zero. Se mai poate carpi ceva, sigurante defecte?, sau tb alternator nou? MS

        Comment


        • #64
          Nu stiu, eu as verifica alternatorul .
          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

          Comment


          • #65
            Nu are cum sa scadă la 2-3 volți. E ceva fără contact perfect, poate fi borna de plus de la alternator sau baterie nestranse bine. Este un contact imperfect.

            Comment


            • #66
              Ar putea fi si alternatorul daca armatura are integritatea compromisa. La cresterea curentului prin el, se produce un soi de strapungere a dielectricului si se produce aproape un fel de scurt.

              Comment


              • #67
                madi ai avut dreptate, nu verificasem pana acum, ca na ..., masina a fost la electrician cand s-a verificat alternatorul si schimbat dioda + releul ars; intr-adevar verificat ochiometric bornele bateriei, pareau ok, erau date cu vaselina, insa cand le-am tras, au iesit ca si cum nu ar fi fost stranse deloc, si + si - ; bateria avea 2capacele de protectie pe +/- care nu erau scoase si colierele nu ajungeau sa cuprinda borna pana jos, astfel ca nici prinderea nu era ok... dupa ce le-am strans si am verificat "buba", pornind toti consumatorii simultan s-a simitit un tremurat si o scadere de turatie, insa probabil "in parametri" pentru ca nu a mai dat senzatia ca se opreste motorul; probabil ceva tot are, inainte nu avea nici cea mai mica ezitare indiferent de consumatori, dar de acum, asta este, neatentia costa ) ; va multumesc pt sfaturi!

                Comment


                • #68
                  Bine ca ai rezolvat.Ca idee cum ai reusit performanta sa montezi acumulatorul invers? ca nu vine la fix la borne.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google