nu este vorba de bucsa mare care are spatiu, ci de bucsa mica care si-a facut joc pe directia longitudinala.
Bieleta Antirasturnare Metalica
Collapse
X
-
Bieleta antibasculare la mine a tinut 99k.
Culmea ca simptomele nu se manifestau cand acceleram, ci la relanti, dadea o vibratie usoara in toata masina.
Dupa ce am suspectat tamponul elastic, am schimbat bieleta cu una de orginie si vibratiile s-au diminuat.
Probabil nici tamponul motor nu mai e ca nou, dar il mai las sa vad cum se comporta, mai ales ca unul de origine e cam 900 de lei iar variantele aftermarket viabile se invart in jurul a 400 de lei si cele no name gen ASAM si ETS~150 lei, cu care mai mult iti faci de lucru.
Totusi, slabuta fiabilitatea prinderilor motorului la Logan, daca in 100k au inceput vibratiile, fara a abuza de plecari cu scartz si frane de motor violente.
Am mers cu masini cu 300-400k la bord ce aveau tampoanele motor originale si totul era ok.
Pentru cei care se lauda pe aici in gura mare cat de mult cruta ei placutele de frana utilizand frane de motor, le sugerez sa schimbe mai des placutele de frana, ca-s mult mai ieftine decat un tampon motor.
Frana de motor e excelenta la coborari, iar financiar, mai bine n-o mai folosesti in alte cazuri in mod curent, ca ai treaba cu tampoanele motorului. Si frige la buzunar.Last edited by mr.K; 17 August 2013, 13:46.
Comment
-
Bieleta Anti-rasturnare De DUSTER Pe Logan I
Salut si bine v-am gasit!
Sunt la primul post si am o intrebare pentru cine se pricepe la mecanica (un mecanic ar fi ideal sa raspunda) sau pentru cine a incercat deja aceasta schimbare.
Eu am un Logan 1,6 MPI din 2005 si, dupa prima mie de km am avut o problema pe care am reclamat-o in service (AutoMarcu's) si api, nefiind multumit de raspunsul lor la Dacia Vocea Clientului de unde am primit acelasi raspuns: Este un zgomot tehnologic recunoscut pe producator.
La viteza >130 km intra intr-o vibratie care tine pana la peste 160 km/h (maxim cat am mers cu ea) si care dispare la calcarea ambreiajului, la scoaterea din viteza sau la scaderea vitezei sub 130 km/h.
Am mers cu un taxi acum o saptamana si mi-a spus ca se rezolva prin schimbarea bieletei anti-rasturnare cu una de Duster care ar fi metalica spre deosebire de cea de Logan care e de pladtic.
Merge aceasta modificare? A mai facut cineva? Se rezolva "zgomotul tehnologic"?
Am schimbat de curand kitul de ambreiaj cu un Sachs cu 4 arcuri si degeaba.
Multumes frumos pentru ajutor!
Comment
-
Adica vibreaza de la 130 in sus, la fel si la 160/h. Eu zic sa te mai uiti odata in talonul masinii la rubrica-unde e trecuta marca si vezi daca nu cumva ai avut impresia ca esti posesor de BMW.
Poti sa schimbi si bieleta antirasturnare, Loganul asa vibreaza de la 120/h in sus.
Daca ar fi slabita bieleta aia, ar vibra si la relanti, iar cand ai accelera ai simti o smuncitura.
Comment
-
Originally posted by Cookie View PostPote sa imi spuna si mie cineva daca si masina lui face ca a mea la peste 130km/h si daca a rezolvat cumva acel zgomot, vibratie continua prin schimbarea bieletei sau a altei piese? Merci
Din bieleta nu e. Mai poate fi din cutie ...Last edited by Costi-bc; 12 June 2014, 23:24.o/____\o
(i)
.........
Comment
Comment