Bieleta Antirasturnare Metalica

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Care sunt cuplurile de fixare a celor 3 suruburi de la bieleta de preluare cuplu?

    Eu in manualul de service gasesc mai multe valori:

    1. şuruburi de fixare a bieletei de preluare cuplu 10,5 daN.m
    2. şuruburi bieletă de preluare cuplu pe cutie 3,5 daN.m
    3. şuruburi bieletă de preluare cuplu pe cadru 6,5 daN.m

    Cel mai des prin manual vad 1 adica 10,5 daN.m fara alte valori mai mici asociate.

    Inca ceva pentru a fi clar:
    - prinderea pe cadru se face in partea mai lata a bileletei de preluare cuplu
    - dar prinderea pe cutie? Ca mie mi se pare ca atat partea mai ingusta a bieletei de preluare cuplu cat si tablita de fixare se prind ambele de cutie. Imi scapa ceva?

    Inca ceva: care e ordinea corecta de demontare / montarea a suruburilor? Se desface si tablita? Se lasa ultima la remontare?

    Comment


    • #62
      Foarte posibil sa am si eu aceasi problema, daca bruschez putin schimbarea din ambreiaj aud cum loveste ceva. Schimbatul e foarte simplu, ...
      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

      Comment


      • #63
        Ala l-am vazut dar nu am gasit cuplul de strangere.
        Acolo nu se desface si suportul metalic.

        Comment


        • #64
          Suportul ala metalic se desface se slabeste) ca sa intre mai usor bieleta, sa ai loc s-o potrivesti mai usor.

          Comment


          • #65
            Salutare tuturor,

            Daca nu am postat unde trebuie nu dati cu pietre...am intrat mai rar pe aici,

            Am un logan 16v /2007/97 000km si ma vad nevoit sa skimb pt a doua oara bieleta antirasturnare, intrucat la demaraje sau mers inapoi se aude acel troncanit. Am fost la service am demontat o iar mecanicul a inceput sa mi miste motorul ce pe un leagan. Se auzea clar cum lovea intr un fel de con de la galerie unde erau si doua resoarte. Desi dupa vizualizare bieletei aceasta nu prezenta urme de uzura (sau poate nu a vazut bine mecanicul) sunt hotarat sa mi pun alta noua. Ce ma sfatuiti sa aleg dintre producatori? Metalica (cea argintie) nu as pune....Origine cum am avut de la celebrul service dealer..(am voie sa scriu numele?) sau aftermarket. Multumesc.

            Originally posted by IancuMIC View Post
            Uite aici bieleta care se potriveste la 1,4, 1,6 si 16v. Cred ca si la dci e la fel.
            Salutare. Este cumva cauciucata iti aduci aminte? Am vazut azi in magazin si parca era facuta din guma de mestecat..ma rog ca duritate era ok, insa era cam suspecta la culoare.

            Merci.

            M am incurcat in meniul forumului...nu radeti...va rog
            Last edited by tryum; 2 August 2016, 17:32. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #66
              Salutare,

              De ce nu ai pune metalica? Eu am metalica de foarte mult timp si am uitat de ea....iar masina este alergata destul de bine, vede zilnic peste 160 km/h....

              Pana acum a rezistat....are peste 4 ani....

              Poti pune originala sau poti incerca cu variante DCi ( mai rezistenta) sau chiar Renault (mai rezistenta si mai rigida....dar si mai scumpa0

              Comment


              • #67
                Originally posted by tryum View Post
                Salutare tuturor,




                Salutare. Este cumva cauciucata iti aduci aminte? Am vazut azi in magazin si parca era facuta din guma de mestecat..ma rog ca duritate era ok, insa era cam suspecta la culoare.

                Merci.
                Este metalica, cu amortizor din cauciuc la prindere. Am senzatia ca si la dCi e la fel ca la 16v.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • #68
                  Metalice sunt ambele si cea argintie (dci cred modelul nou ) si cea neagra. Daca o pun pe cea dci cu siguranta este mai dura si pot sa apara complicatii la tampoanele de la motor.
                  Este a doua care o skimb si nu pot sa spun ca virgula conduc foarte sportiv. Cea originala am skimbat o acum 5 ani. Uhhh....greu cred ca o sa pun tot de origine dacia, adica facuta in turcia for renault.

                  Pot sa fac referire la nume de magazine?

                  Azi am schimnat bieleta iar zgomotul a ramas, cred ca ceva mai slab, sau poate mi se pare. Deja cred ca inebunesc mai ales ca am vazut cu ochii mei cum se aude atunci cand nu ai bieleta deloc si misti motorul ca pe un leagan. Nu am mai avut nervi sa ma intorc la service, in conditiile in care mecanicul imi zisese la cea veche ca nu prea vede urme de uzura. Probabil ar trebui skimbat acel con cu cele doua resoarte de pe la galerie.
                  Incers sa pun si poza cu piesa noua facuta in turcia pentru reanult.
                  Last edited by tryum; 3 August 2016, 18:22. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #69
                    Azi am schimnat bieleta iar zgomotul a ramas, cred ca ceva mai slab, sau poate mi se pare. Deja cred ca inebunesc mai ales ca am vazut cu ochii mei cum se aude atunci cand nu ai bieleta deloc si misti motorul ca pe un leagan. Nu am mai avut nervi sa ma intorc la service, in conditiile in care mecanicul imi zisese la cea veche ca nu prea vede urme de uzura. Probabil ar trebui skimbat acel con cu cele doua resoarte de pe la galerie.
                    Incers sa pun si poza cu piesa noua facuta in turcia pentru reanult.

                    As fi vrut sa pun si o poza cu piesa insa nu gasesc meniul de attach.
                    Last edited by tryum; 4 August 2016, 15:09.

                    Comment


                    • #70
                      Ce bieleta antirasturnare recomandati pentru 1.6_16v? Am trepidatii aleatoare in masina la relanti, schimbatorul se cam misca inainte/inapoi la demaraje/frana motor, plus niste smucituri si zgomote infundate cand accelerez/franez. Banuiesc ca sunt simptome pentru schimbarea ei.

                      Comment


                      • #71
                        Eu am luat acum 5-6 ani din aceea metalica de pe daciashop......aceea o am si acum pe masina, nu are nici pe dracu, rezista la forje etc....

                        Sa nu se inteleaga ca fac reclama, nu-s pe mana cu Daciashop insa tot ce am luat de la ei a fost de calitate



                        L.E: e bine sa faci o inspectie vizuala sa vezi daca trepideaza numai de la bieleta sau mai este si altceva

                        Comment


                        • #72
                          O sa fac inspectia la un amic, dar de schimbat schimb oricum acea bieleta care ma indoiesc sa fie in regula la aproapep 140.000 km.

                          Comment


                          • #73
                            Cu aia metalica de la Dacia shop am cred de 3 ori mai mult km decat tine.....inca se tine tare, cred ca o sa ingroape ceilalti suporti si cred ca ingroapa si masina...

                            Depinde de stil....eu nu fac liniute, nu plec cu scart si nu fortez in tr 1-2.....dar vede peste limitare mereu in (3)-4 si cat poate duce pe 5....

                            Comment


                            • #74
                              Ar merita schimbat si vreun alt suport motor cu ocazia asta?

                              Comment


                              • #75
                                Nu, bieleta aia e cea mai ieftina, restul suportilor sunt mai scumpi.
                                Schimba bieleta si vezi apoi comportamentul. Daca tot trepideaza, cauti alte cauze.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google