Prize Aer Capota

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Sincer...1-1.5 cp in plus daca se castiga...E bine.Mai un 1-2 cp in plus din "intache" ,mai un 5-6 cp in plus din chiptuning,mai 2-3 cp in plus din catalizator,mai 1 cp in plus de la evacuarea sport "tzeava" cap coada +finala sport...Si in cazul in care se castiga caii astia...Ati ajuns la 13 cp...Io zic ca orice calut in plus stors din motor se merita...Poate nu se simte imediat,da combinat cu restul de modificari o sa ajunga undeva.Oricum referitor la ultimele 4-5-6 threaduri deschise de tine pana acu,tu ramai doar la partea de intrebari,si intrebari...Si iar intrebari...N`o sa pui in practica niciodata chestiile astea,da intrebi pentru cultura ta generala,asa ca nu vad de ce sa te agiti,dar poate e doar parerea mea...
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #17
      Si a mea..

      Comment


      • #18
        @Cristi_XP__cum credeti voi, e parerea voastra; am sa pun in practica dupa bacalaureat, asteptati; daca ati sti sa urmariti, eu am precizat clar si concis ce am sa fac cu masina mea, am spus-o si o mai repet adun informatii, ca sa imi fac un plan, cine are rabdare va astepta sa vada ce modificari am sa fac la masina cine nu e invitatul meu sa-si vada de viata lui, fiindca nu ma ajutati cu nimica daca imi spuneti cand si cum am sa ma apuc de tuning; Merci de raspuns CSEBALYN (esti de mare ajutor);
        @funky-fac cand vreau ce vreau si cum vreau
        @dannyel87-modificarea nu o fac pentru performanta, cat pentru util(sa aduc cat mai mult aer rece la filtru) si placut - un design mai deosebit, nu mai am mult de asteptat maxim 4-5 luni; trece bacu si incep si eu sa strang niste bani; foarte curand o sa ii vina un chip tuning

        Comment


        • #19
          Da de ce ma ,inainte de bac n-ai bani ?Sau care-i treaba asta sa treaca bacu sa am bani...
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #20
            Daca chiar vrei sa stii, parintii mei nu baga banii in orice batz de-al meu, pentru informatia ta nu sunt pe banii mei; te-ai gandit ca poate am si alte treburi cu banii? Poate nu stii acuma dar cand o sa mai treaca anii peste tine ai sa vezi ca viata nu e totul masina/benzina/tuning; pentru unii mai inseamna si mancare, haine si cata decenta in trai, nu pot sa ma las pe mine sa bag 200 euro asa ca vreai X sau Y in masina;

            Comment


            • #21
              Originally posted by HHO_PRIMO View Post
              ...Fiindca nu ma ajutati cu nimica daca imi spuneti cand si cum am sa ma apuc de tuning...
              ...Fac cand vreau ce vreau si cum vreau...
              atunci de ce mai ceri sfaturi ? Ori stii clar ce/cum/cand ai de facut, ori nu.

              Originally posted by HHO_PRIMO View Post
              ...Modificarea nu o fac pentru performanta, cat pentru util(sa aduc cat mai mult aer rece la filtru) si placut - un design mai deosebit...Foarte curand o sa ii vina un chip tuning
              aer rece la filtru, filtru sport si chiptuning chiar n-au absolut de-a face cu performanta, doar cu designul placut vederii...Asta n-am stiut-o, invat si eu "noutati"

              Originally posted by HHO_PRIMO View Post
              ...Poate nu stii acuma dar cand o sa mai treaca anii peste tine ai sa vezi ca viata nu e totul masina/benzina/tuning; pentru unii mai inseamna si mancare, haine si cata decenta in trai, nu pot sa ma las pe mine sa bag 200 euro asa ca vreau X sau Y in masina;
              cand o sa tragi linie la costuri si aduni toti euro pe care tre sa-i bagi in masina (si-o sa obtii ce?) o sa te linistesti. Iar dupa ce-i aduni (fizic, nu prin operatie matematica), o sa te gandesti de doua ori daca merita sau mai bine iti iei alta . Pt ca tuning-ul nu se rezuma la chiptuning si fanta pe capota, neoane sau ornamente cromate la evacuare. Si costa....De vorbesti singur. Mergi de curiozitate la un salon de tuning si intreaba proprietarii acelor masini cat au bagat in ele. Mii sau peste zece mii de euro. Oricat de mare ar fi placerea sa ai un logan modificat, vine fara mila intrebarea:merita? Eu zic ca masina asta nu merita. Pt ca din start n-a fost facuta pt asa ceva. O sa fi dezamagit ca la cati bani ai baga in ea (si crede-ma ca n-o sa fie putini, in nici un caz), la un semafor te va face un golf2 din 1992. Pt ca tu vrei in primul rand performanta. Fi cinstit cu tine si recunoaste asta cand te uiti in oglinda. Poate e crud ce zic acum: n-ai cu ce. Si nu ma refer la bani, ma refer la materialul de care dispui (dacia logan, motor de de motocositoare, aerodinamica de frigider, tinuta de drum de masina de spalat, suspensii de autobuz, interior de sala de asteptare cfr). Asta e adevarul, asta e masina pe care o avem la dispozitie.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #22
                Da, dar Norby a demonstrat ca s-a putut face, niste suspensii au demonstrat ca s-au putut pune, BIC-ul a demonstrat ca s-a putut duce un logan de 1.6MPI la 130 si ceva de cai, si exemplele pot continua, mai e si loganu ala albastru cu galben din Brazilia care eu zic ca arata bestial; acuma parerile sunt impartite, si nu sunt adeptul unui kitch tuning, elemente cromate dalea de pe piata; ce am vrut sa zic cand am spus urmatoarele: "Modificarea nu o fac pentru performanta, cat pentru util(sa aduc cat mai mult aer rece la filtru) si placut - un design mai deosebit...Foarte curand o sa ii vina un chip tuning" am vrut sa spun ca nu ma astept la o gramada de cai sa-mi vina de pe o fanta din capota ce baga aer rece in motor, deocamdata va cer sfaturi ca sa stiu de ce ma pregatesc, pentru cei ce sunt curiosi masina mea va ajunge ceva in genul "B 48 VCK" (Loganu lu Nea' Paulica) sper ca am scris corect; sa fie cata pe placul meu; aerodinamica se poate modifica cu body-kit-uri si un tinichigiu destul de priceput ;) si sa fim cat de cat seriosi, cand facem un tuning poate ca il facem si pentru ca vrem sa avem ceva mai special, nu doar un GOLF II GTI cu 100 si ceva de cai din fabrica, aspect exterior mai penal decat al unui logan dupa parerea mea ;) daca nu am dreptate vreau sa ma contraziceti. Nu e batut in cuie ca pe loganu meu va scrie TUNING sau va scrie DE VANZARE, vedem ce ne rezerva viitorul, sper sa fie unul ROZ a si motorul iarasi este o PIESA DE SCHIMB ;)

                Comment


                • #23
                  Originally posted by csebalyn View Post
                  atunci de ce mai ceri sfaturi ? Ori stii clar ce/cum/cand ai de facut, ori nu.



                  aer rece la filtru, filtru sport si chiptuning chiar n-au absolut de-a face cu performanta, doar cu designul placut vederii...Asta n-am stiut-o, invat si eu "noutati"



                  cand o sa tragi linie la costuri si aduni toti euro pe care tre sa-i bagi in masina (si-o sa obtii ce?) o sa te linistesti. Iar dupa ce-i aduni (fizic, nu prin operatie matematica), o sa te gandesti de doua ori daca merita sau mai bine iti iei alta . Pt ca tuning-ul nu se rezuma la chiptuning si fanta pe capota, neoane sau ornamente cromate la evacuare. Si costa....De vorbesti singur. Mergi de curiozitate la un salon de tuning si intreaba proprietarii acelor masini cat au bagat in ele. Mii sau peste zece mii de euro. Oricat de mare ar fi placerea sa ai un logan modificat, vine fara mila intrebarea:merita? Eu zic ca masina asta nu merita. Pt ca din start n-a fost facuta pt asa ceva. O sa fi dezamagit ca la cati bani ai baga in ea (si crede-ma ca n-o sa fie putini, in nici un caz), la un semafor te va face un golf2 din 1992. Pt ca tu vrei in primul rand performanta. Fi cinstit cu tine si recunoaste asta cand te uiti in oglinda. Poate e crud ce zic acum: n-ai cu ce. Si nu ma refer la bani, ma refer la materialul de care dispui (dacia logan, motor de de motocositoare, aerodinamica de frigider, tinuta de drum de masina de spalat, suspensii de autobuz, interior de sala de asteptare cfr). Asta e adevarul, asta e masina pe care o avem la dispozitie.
                  Am ris in hohote la descrierea pe care ai facuto masinilor noastre. Nu zic, in mare parte ai dreptate. Dar totusi eu cred ca se poate.

                  Comment


                  • #24
                    Clar ca se poate, trebuie timp rabdare si idei stralucite; si niste reviste de tuning auto din care sa te inspiri... Cel mai important un atelier cat de cat elegant (profesional) care sa stie la ce lucrare se inhama; pana acuma din punct de vedere al aspectului, exceptand vopseaua este B-70-SEX, imi place la nebunie cum arata, aspteptam sa-i puna si suspensiile si gata;
                    @csebalyn: eu te cred ca are multe deficiente loganu, dar daca n-ar fi o masina sport, s-ar mai face kit-uri de raliu pentru asemenea masini? Ar mai investii unii piloti de raliu in asemenea masini? Eu unul cred ca nu=> LOGANUL E O MASINA CU POTENTIAL; este o forma fara fond, iar eu incerc sa-i redau fondul (sa o aduc cat se poate de aproape de prestigiul firmei RENAULT)

                    Comment


                    • #25
                      HHO_PRIMO

                      numai baga oamenii care habar nu au de capu lor in seama ....Te sfatuiesc daca vrei sa incerci ceva sa intrebi pe alt forum ....O sa ne intalnim odata si vom sta de vb....Eu acuma dau calibra si ma apuc de logan....Sper sa iasa ceva frumos....Momentan o sa lucrez la interior....Muzica+ tapiserie....Si cred ca ii voi pune si aer .....Am gasit pe cineva care instaleaza cu 700E instalatia nu este noua dar ofera garantie...Deci daca chiar vrei sa faci ceva iti dau eu un forum unde oamenii chiar te ajuta sau daca nu o fac tac din gura....Dami pm daca vrei

                      Comment


                      • #26
                        Doamne sa ma invete unul din ala sa conduc si eu asa

                        accelaratie frana doamne am incercat nu aveam nici un control asupra masini

                        ala din film apasa frana cu stanga si acelareaza in secunda urmatoare

                        am incercat e groazic ....Dar experienta

                        Comment


                        • #27
                          Si eu m-am gandit la asta dar doar pt aspect si nimic altceva. Ar fi interesant
                          Daca aveti moderatori scapati de ai si daca nu aveti sa nu va luati

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by HHO_PRIMO View Post
                            @csebalyn: eu te cred ca are multe deficiente loganu, dar daca n-ar fi o masina sport, s-ar mai face kit-uri de raliu pentru asemenea masini? Ar mai investii unii piloti de raliu in asemenea masini? Eu unul cred ca nu=> LOGANUL E O MASINA CU POTENTIAL; este o forma fara fond, iar eu incerc sa-i redau fondul (sa o aduc cat se poate de aproape de prestigiul firmei RENAULT)
                            E masina sport loganu? Blink blink ;-)
                            )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) )))))))))))))))))))))
                            @dani cu y, suntem in 30 mai, ai zis ceva de niste muzicanti, etc. M-ai aburit si tu? de fapt, sunt sigur ca aia ai facut, dar confirma-mi pls

                            Comment


                            • #29
                              La subaru sau alte masini de raliu au nevoie sa fie puse acolo

                              la logan ca si la majoritatea masinilor motoarele nu se incing foarte mult iar radiatoarele marie care sunt montate fac fata chiar daca sunt 3 radiataore (intercooler, ac si apa) dar la cele de curse motoarele au nevoie de racire mai eficienta si atunci radiatorul de apa este pus in fata pentru a face fata la nevoile motorului iar intercoolerul este pus deasupra pentru a nu optura fluxul de aer destinat racirii motorului.

                              mai sunt ceva avantaje pt intercool3ru deasupra... Traseul mai scur al circuitului deaer si atunci avem o intarziere mai mica de raspuns a acceleratie. Plus pt motoarele pe benzina nu e la fel de important ca la cele diesel aceasta componenta. Pt diesel e crucial dar la benzinare nu este impetuos necesar. (majoritatea benzinarelor nu au turbina si atunci nici intercooler)
                              1.5 dc

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by HHO_PRIMO View Post
                                Clar ca se poate, trebuie timp rabdare si idei stralucite; si niste reviste de tuning auto din care sa te inspiri... Cel mai important un atelier cat de cat elegant (profesional) care sa stie la ce lucrare se inhama; pana acuma din punct de vedere al aspectului, exceptand vopseaua este B-70-SEX, imi place la nebunie cum arata, aspteptam sa-i puna si suspensiile si gata;
                                ca tuning de aspect, e ok. Dar si tuningul de aspect costa muult, poate la fel de mult ca cel de performanta. Parerea mea ca un tuning doar de aspect fara unul de perofrmanta (cat poti sa tunezi oare un motor de acum 20 de ani?) nu satisface. Dar, ma rog, fiecare cu pasiunile lui. Cum am mai zis, asteapta-te la costuri substantiale.
                                Originally posted by HHO_PRIMO View Post
                                @csebalyn: eu te cred ca are multe deficiente loganu, dar daca n-ar fi o masina sport, s-ar mai face kit-uri de raliu pentru asemenea masini? Ar mai investii unii piloti de raliu in asemenea masini? Eu unul cred ca nu=> LOGANUL E O MASINA CU POTENTIAL; este o forma fara fond, iar eu incerc sa-i redau fondul (sa o aduc cat se poate de aproape de prestigiul firmei RENAULT)
                                ar fi masina sport daca n-ar avea 75 CP la o caroserie cu Cx=0,36 si 1100kg.
                                loganul a fost promovat ca masina ieftina, de "invatare" pt cei pasionati de concursuri cu masini, nicidecum nu-i masina sport. Singura "investitie" ce se face la cupa logan e roll-bar-ul, suspensia si jantele de competitie. Citeste regulamentul cupei logan, o sa vezi ca si aia e facuta in spiritul "low cost".
                                potential ar fi avut daca era cu 20cm mai joasa, 50CP in plus, 2 usi in loc de 4...Tehnologie fsi, nu mpi, eventual turbo, diferential autoblocant, discuri pe toate rotile...Structura de rezistenta imbunatatita, lista e lunga...Si pe dacia 1300 puteai pune motor 1.8_16v si turbina, dar asta nu inseamna ca masina aia mai avea potential.Chiar nu.

                                Originally posted by dannyel87 View Post
                                HHO_PRIMO nu mai baga oamenii care habar nu au de capu lor in seama...
                                aici banuiesc ca te incluzi si pe tine, desi vrei sa pari mare specialist in masini, dar cu limbaj ce lasa foarte mult de dorit...Zi-mi si mie, te rog,cate grade are o cama de evacuare stock de logan, cam cat e avansul aprinderii in grade la un motor benzinar controlat de ecu cand mergi subturat si lipesti pedala la podea, de cati senzori ai nevoie si la ce-i folosesti ca sa "incropesti" un sistem de gestiune al motorului, ce sisteme de protectie se aplica la motoarele cu turbina de supraalimentare si cam cum functioneaza, de ce dupa ce "alergi" masina pe circuit nu trebuie sa tragi frana de mana cand lasi masina sa se raceasca, cum functioneaza o directie asistata electric? Cand vin raspunsurile, urmeaza setul doi de intrebari, pt ca din posturile tale deduc ca unii de aici suntem chiar idioti. Poate ne "luminezi" tu...
                                Originally posted by dannyel87 View Post
                                Te sfatuiesc daca vrei sa incerci ceva sa intrebi pe alt forum ....O sa ne intalnim odata si vom sta de vb...Deci daca chiar vrei sa faci ceva iti dau eu un forum unde oamenii chiar te ajuta sau daca nu o fac tac din gura....Dami pm daca vrei
                                toti care au alta parere decat a ta ori nu se pricep ori nu vor sa te ajute? Mai gandeste-te. Si pt ultima oara, revizuieste-ti atitudinea.
                                Last edited by Seba; 30 May 2008, 13:08.
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google