Prize Aer Capota

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    opinie...

    Calm...

    cred ca acesta este un forum unde sa intrebam,sa ne consultam, sa gasim inspiratie si sa vedem ce au facut altii la "golanul" lor...Si eventual in funcie de buget sa facem si noi unele modificari si nu sa ne varsam nervii pe unii si pe altii ca nu sunt de acord cu parerile si ideile noastre.

    fiecare are dreptul la opinie, precum si altii au voie sa fie de acord sau nu cu opinia exprimata de un forumist pe acest forum.

    @HHO_PRIMO - daca exista oameni care nu sunt de acord cu tine asta nu inseamna ca nu au dreptate sau ca nu au dreptul sa isi exprime parerea, nu crezi ?
    peste ocean este altfel ? Cei care nu sunt de acoed cu voi si care nu gandesc ca voi ce se intampla cu ei ? Sunt anihilati ?
    PS: de la ce vine PRIMO ?
    Last edited by urobert25; 30 May 2008, 11:25.
    B-69-URC

    Comment


    • #32
      Deci seba, dupa cum zice o celebra reclama la o beutura, n-ai cu cine mah n-ai cu cine, niste...

      E chiar super interesant thread-ul asta si il urmaresc cu zambetul pe buze, astept noi replici briliante din partea unor brilianti...
      No, apoi blana
      Taaaaaci!!! ca nu stii ce-i bine
      ...si nu uita, prietenul bun, la balamuc se cunoaste

      Comment


      • #33
        Originally posted by urobert25 View Post
        ...vreau doar informatii cum sa fac sa fie foarte eficienta o taiere in capota;) ma refer ca aspect si ca aerul rece sa vina cat se poate de bine la un filtru sport, amplasat direct pe gura de "in-take"...
        aerul cel mai ok pt motor il iei de jos din bara. acolo e sigur rece. direct pe gura admisiei e aer cald ce trece prin radiator si motor. dezavantajul e ca pozitionarea jos a filtrului de aer prezinta riscul sa iei apa sau mizerie. de acea s-a ales de catre majoritatea contructorilor amplasarea filtrului in spatele farului

        Originally posted by funky View Post
        e masina de familie, unde am afirmat eu ca e masina sport? Probabil fata de vechea dacie eu zic ca e mult mai sport;
        ti-am explicat mai devreme ce inseamna "sport"

        Originally posted by lau_swat View Post
        "Deci seba, dupa cum zice o celebra reclama la o beutura, n-ai cu cine mah n-ai cu cine, niste..." - ce ai vrut sa zici cu asta?

        "E chiar super interesant thread-ul asta si il urmaresc cu zambetul pe buze, astept noi replici briliante din partea unor brilianti..." - sunt si eu briliant?

        Numai bine sa auzim...
        unii rad, altii se enerveaza un pic, pana la uram toti ne dam cu parerea...
        Last edited by Seba; 30 May 2008, 18:46.

        Comment


        • #34
          Man, daca ai tace si ai face cum au facut alti useri gen Paulic, ai fi si tu un briliant. Prea multe bla bla-uri si presupuneri, de ce nu iti pui tu mintea la contributie faci un plan, mergi la un shop auto dotat si ii zici la ala ce vrei sa faci , de exemplu poti merge la Elia sa te indrume ei profesionist, ca aia chiar stiu ce fac , nu sa faci dupa ureche, inteleg ca strangi informatii dar sa le pui si in practica dupa BAC, ceea ce vrei tu sa faci cere multi bani si mult timp bagat.
          No, apoi blana
          Taaaaaci!!! ca nu stii ce-i bine
          ...si nu uita, prietenul bun, la balamuc se cunoaste

          Comment


          • #35
            Merci lau_swat de incurajare, pana nu realizez proiectu, n-am sa mai postez nimica, ca sa vedeti voi de ceea ce sunt in stare, va rog sa-mi urati noroc ;)

            Comment


            • #36
              Iti urez la bac
              in "proiectu" asta o sa faci un zero cat mine de mare)

              Comment


              • #37
                Ok
                noroc!


















                si un lung "haha"

                Comment


                • #38
                  Exact cum ma asteptam ;) rautatea voastra e mai mare ca voi, nu conteaza... Mie nu-mi pasa ma amuzati foarte tare... Hahahahaha ce-mi plac glumele mele

                  Comment


                  • #39
                    Noi suntem singurii care glumim in toata povestea asta.. Tu visezi inca..

                    Comment


                    • #40
                      Ba daca visez e treaba mea, visele o sa fie realitate, habar n-am de ce voi credeti ca ceva modificari sunt imposibile la logan! Dar sunt ideile voastre...

                      Comment


                      • #41
                        priza aer capota

                        Ceva de genu asta ar trebui sa arate cu priza de aer pe capota, singurele mele intrebari sunt 2:
                        1. Cat costa plasticul ala, se cumpara de la mitsubishi, poate stie cineva, daca nu imi ziceti oricum ma interesez eu
                        2. Pe timp de ploaie daca se circula cu masina nu afecteaza motorul?
                        Attached Files

                        Comment


                        • #42
                          Indicat ar fi ca si acest thread sa aiba aceeasi soarta ca topicul "turbina pe motor 1.4mpi"
                          frumos limbaj musiu, sigur iei bacu
                          iti urez sa pui in final prize de aer pe capota, nu de alta dar sectiunea "my ride" inca nu da pe dinafara de kitsch-uri, inca unu e tot ce ne trebuie.
                          si ca un sfat dat din tot sufletu: nu mai cumpara alta capota ca dai banii degeaba, vezi ca sunt prize de aer de le aplici cu super glue sau cu bizon...App...Clima bizonica

                          Comment


                          • #43
                            Nu se vede poza, nu merge link-ul. Daca e facuta cu cap fanta, nu afecteaza motorul.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #44
                              sper ca data asta sa mearga

                              Sper ca de data asta sa mearga
                              Attached Files

                              Comment


                              • #45
                                Ce sa zic. Nu vreau sa fiu rautacios dar eu merg pe o idee care cred ca e ok..... Daca nu imi foloseste la ceva cu adevarat de ce sa pun.

                                adica sa zicem sa pun o priza de aer fake pe capota. Are numai dezavantaje si nici un dezavantaj(aici mit are un avantaj pe care nu il voi spune)

                                dezavantaje: - obturare priveliste pentru sofer si pasageri- adica nu mai vede drumul decat la cativa metri adica mai greu cu ocolirea gropilor
                                - modificare in rau a aerodinamicitatea masinii
                                - mie imi lasa un gust amar daca vad asa ceva
                                - faci furori daca mergi la stefanesti- ca tot e acum la moda cu stefanestiul sau prin sate desi si acolo sar putea sa inceapa lumea sa arunce cu rosi stricate
                                - o sa atragi privirile necunoscatorilor si o sa aduci un zambet sau pate cine stie niste hohote de ras tuturor persoanelor care mai stiu ce inseamna o masina.

                                Avantaje - atragi fetitele din centru ca altfel nu prea se ii baga in seama pe loganisit ca nu e straineza masina
                                - poti sa te inscri in cluburi de tuning cu pretextul ca ai modificat masina asta daca te primesc ei fara sa rabufneasca in ras din cauza tuning-kitch-ului
                                1.5 dc

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google