Prize Aer Capota

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Prize Aer Capota

    Cat costa o capota noua-nevopsita? ca vreau sa raman cu o capota neatinsa(cea existenta) si vreau sa-mi cumpar una, pe care sa o tai, sa pun niste prize de aer... Am vazut ca la americani se cam poarta si la fel si in japonia.
    Cer x lucruri de la co-forumistii mei:
    1. Pretul unei capote noi
    2. Pozitionare strategica a prizei/prizelor de aer, avand in vedere estetica, neafectarea rigiditatii capotei;
    3. Avantaje dezavantaje?
    4. Cand rulez cu masina pe ploaie nu e riscu sa intre apa la motor? sau exista ceva site speciale pentru asa ceva?

  • #2
    Chiar nu ma ajuta nimeni cu nici un sfat?

    Comment


    • #3
      200 euro e o capota noua.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #4
        Si in ce culoare vine capota Andrei?

        Comment


        • #5
          Negru mat, nevopsita.
          Cel mai nou proiect auto din România!
          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

          Comment


          • #6
            Wow bestial... Chiar ar da bine o astfel de vopsea la un albastru mineral nu? Ai ceva sugesti cum sa prind astfel de guri de aer?

            Comment


            • #7
              Nu te supara ca nu o spun cu rautate, dar nu ai nevoie de prize de aer . Bani aia bagai in suspensie de buna calitate in frine mai bune,in cauciucuri cu aderenta crescuta, intr-un cuvint bagai in elemente de siguranta. Dupa ce faci astea poti sa incepi si cu aspect exterior sau interior. Dar dupa parerea mea siguranta trebuie sa primeze.

              Comment


              • #8
                Sau in stroboscoape ))
                sigpicMy ride

                Comment


                • #9
                  Foarte corect.
                  Last edited by crististreulea; 31 May 2008, 10:55.

                  Comment


                  • #10
                    Ai dreptate Paulica, ai mare dreptate... Dar chestia care e... Eu nu m-am apucat inca de nici o modificare, fiindca imi lipsesc fondurile, cand o sa ma apuc clar o sa incep cu cauciucurile, intrebarile care le pun pe forum, prin deschiderea unor thread-uri le pun pentru ca am in cap un proiect de nimeni n-a visat probleme sunt 2: timpul si banii lipsesc! Eu va rog sa continuati cu sfaturile, merci Paulica de atentionare ... Apropo stai pe pozitii, ca poate odata am sa vin la Bucuresti si am sa te rog sa ma ajuti cu cate ceva

                    Comment


                    • #11
                      Oricind cu placere.

                      Comment


                      • #12
                        Acuma imi poate spune si mie cineva unde e indicat sa pun o gura de aerisire? Si ma refer cum e cel mai indicat sa ramana filtrul de aer? Cu cursa scurta adica direct pe gaura unde e carcasa celui de fabrica? Sau sa fac ceva in genu lui BRUTUSANF cu teava de inox pana aproape de far? Astept pareri... Chiar nu se incumeta nimeni sa ma ajute? Ceva poze in photoshop nu face nimeni?

                        Originally posted by PAULIC View Post
                        in cauciucuri cu aderenta crescuta,
                        am michelin energy pe ea, sunt destul de multumit de gume
                        Last edited by Seba; 29 May 2008, 16:31.

                        Comment


                        • #13
                          La acelasi lucru ma gandeam si eu , dar e cam greu, cel mai bine iei de a dezmembrari o capota lovita(nu ff rau) o repari si gata si iesi mult mai ieftin..Eu as avea nevoie de o priza in partea superioara a capotei(Deasupra filrului) dar e o nervura. Nu e imposibil , dar nici usor....
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Mare lucru nu castigi la cai putere, daca asta urmaresti. 1cp, maxim 1,5. Daca e pt design, atunci da un ochi aici
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #15
                              @HHO_PRIMO investitia asta chiar nu isi are rost....E enorm sa dai 200 de E pe o capota ....+ cat te mai costa gura de aerisire decuparea capotei....Si toate astea fara nici un rost.....Mai bine cu banii aia cumperi bara fata de la pro,o vopsesti si mai ramai si cu bani....Dar mai bine baga in cauciucuri,suspensii orice altceva lasa designu....Cauta ceva cu ce ai putea sa maresti considerabil puterea motorului.....Mie mi-a oferit cineva 1500 de E pe motor si ma gandesc serios sal dau.....La 3 4000 imi iau un clio rs rasturnat si ala chiar e cata motor....Pacat ca decizia nu va fi in totalitate a mea.....Oricum asta cu gura de aerisire mi se pare o mare PROSTIE prea multi bani pentru nimic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google