Vopsire Aeratoare Nichel.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vopsire Aeratoare Nichel.

    Poate am facut acest thread aiurea poate vorbesc prosti dar am vazut astazi un logan in parcare la kaufland avea inele de la aeratoare nichelate nu griul ala de plastic vopsit care il avem majoritatea.Asa ca intrebarea este are alt tip de inele de care n-am vazut la vanzare , are inele de inox sau ce? Cred ca mi-ar placea unele de inox dar parca vad 2milioane 4 inele

  • #2
    Vopsea care imita cromul. Am si eu vopsea de-asta si astept sa nu fie mosu atent si imi vopsesc si eu inelele de la aeratoare.

    Comment


    • #3
      Nu ies bine vopsite . Le vei strica. Plasticul se nicheleaza pur si simplu. Un exemplu sint dusurile din plastic nichelat. Cu ani in urma aveam un prieten care lucra la UREMOAS in militari si acolo nichela plastic. Acum nu mai stiu unde ai putea.

      Comment


      • #4
        Am un logan abs+, de culoare albastru mineral ! Credeti ca ar fi frumos sa vopsesc inelele aeratoare in culoarea masinii ? Sau sa vopsesc culoarea grilei de la caldura(gri metalizat sau ce culaore este) ?

        astept un idei ...

        Comment


        • #5
          Daca aveti pile-relatii la un dealer Dacia, vi le vopseste in culoarea masinii sau orice alta culoare doriti . Si-a facut un coleg al meu inelele aeratoare si manerele de deschidere a usilor din interior, arata super! L-am intrebat cat ar costa si inca nu mi-a raspuns...Dar repet, arata super!
          LOGAN CLUB CALARASI - FII POLITICOS IN TRAFIC!

          Comment


          • #6
            re

            cred ca asta o sa fac si eu sa ma duc la un dealer dacia, da nu am pile ... !
            Last edited by dymos90; 25 May 2008, 20:20.

            Comment


            • #7
              hai ma baieti dati banii pe vopsire de inele la dealer nu puteti sa dati 15 ron pe un tub de vopsea si le vopsiti voi eu asa am facut si au iesit chiar bine
              laureate 1.5l, albastru marin

              Comment


              • #8
                @"curajosul" anonim care mi-a dat o reputatie negativa, ca habar n-am de masini si nu raspund la obiect: am mai citit o data ce am scris si cred ca am inteles destul de bine. Iar daca nu ma pricep la masini- si nu cred ca am sustinut asta!- incerc sa invat de la cei care stiu! Cunoscand totusi, destul de bine, limba romana!
                -Merg vopsite cu spray, dar la dealer-pe sestache, cine a zis ca oficial?!- iti face exact culoarea masinii, dupa placuta aia cu codul de culoare.
                LOGAN CLUB CALARASI - FII POLITICOS IN TRAFIC!

                Comment


                • #9
                  Weekendu asta am luat sprayu de primer si cel de vopsea si am izolat manerele de la usi si bandourile alea de pe usi sau cum le zice , am dat un strat de primer am asteptat 5minute am mai dat inca unul am asteptat sa se usuce inca vreo 10minute dupa care am dat cu vopsea am dezlipit banda de hartie am curatat putin in cateva locuri la bandouri unde a dat catva mm mai jos si a iesit super ok.Tin sa mentionez ca am facut chestia asta prima data in viata mea.Cei de la reprezentanta mi-au cerut 12mil pt vpsit bari bandouri manere oglinzi , asa ca m-am decis sa le vopsesc eu mai putin barile alea le las pt specialisti si oglinzile nu ma obosesc inca pt ca vreau sa le schimb cu cele de prestige.Am sa pun poze la my ride in 12 cand intra banu si ami vin si jantele wolfrace.Operatiunea mentionata mai sus se putea face si prin scoaterea pieselor de vopsit dar am preferat sa fac prin izolare.Costuri 3ron banda / 25ron vpseaua / 15ron primer si a mai ramas si pt oglinzi mai am nevoie de o rola de banda .Sa fac si o complectare cred ca ar da bine niste inele de metal nichelate nu neaparat inox si ar fi mult mai ieftine.
                  Last edited by blaze2k; 26 May 2008, 12:57.

                  Comment


                  • #10
                    Cel mai simplu daca ai fi vrut sa le vopsesti bine si fara sa izolezi ca sa nu se gazeze restul era sa le dai jos fiindca se desfac detul de usor. Cel putin eu as am facut si au iesit foarte bine
                    Last edited by alex86; 27 May 2008, 00:52.

                    Comment


                    • #11
                      A iesit OK si asa dar la bari nu ma bag ca nu sunt asa de increzator si nu vreau sa ami bat joc.Ce am putea sa facem cu fetele alea de la usi pt ca sunt graznice arata extrem de ieftin excluzand varianta schimbarii acestora
                      Ale mele sunt gri si mi se pare ca arata ca porcu lafel si plasticurile alea jenante de aparatori la difuzoare.Ma bate gandu sa le fac negre si sa decupez plasticurile alea in mijloc sa acopar plasticul cu plasa neagra in totalitate.

                      Comment


                      • #12
                        Salutare, sunt nou p aici.. Care e faza cu primeru chiar e asa de bun sa-l folosesti inainte de vopsire..? Am vopsit si eu cele 4 aeratoarele, sunt mai misto decat cele pe care le cumparasem,acelea erau kam mate

                        Comment


                        • #13
                          Vopsirea corecta a aeratoarelor + minerelor se face astfel (parerea mea, sustinuta de experienta a 2 ani de frecat continuu minerele !) : degresat reperele prin spalare cu apa calda si PUR (sau Axion, sau Fairy, sau...) , un strat de plasto-primer , doua-trei straturi de vopsea (alegerea culorii va apartine !), doua straturi de lac (acesta face diferenta !). Intre ele se lasa timpul necesar de uscare, pentru fiecare in parte (scrie la instructiuni de utilizare). Toate substantele le gasiti fie la Praktiker, la spray , in jur de 15 lei fiecare componenta ( total = 45 lei, puteti vopsi 5-6 seturi de minere+aeratoare) , fie la un service auto ( cca.20 lei, un set).
                          Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)

                          Comment


                          • #14
                            Ma bate si pe mine gandul sa vopsesc inelele de la aeratoare si manerul acela mic de la deschidere usilor... Stiu cum se dau jos amandou, stiu cum se procedeaza, exact asa cum a zis blaze2k. In schimba m-am mobilizat mai rpd cand a fost vorba de vopsit bara fatza si grila radiatorului! Am vopsit-o toata in culoarea masinii ( albastru marin) si a iesit chiar bine... Singura problema e ca vopseaua aia speciala de logan (la spray) difera la nuanta... Mor de ciuda... In fine... O sa iau 1 litru shi o sa il dau cu pistolul... A fost prima oara cand am vopsit si mi-a iesit impecabil... Am citit forumuri, m-am documentat, rabdare si pasiune si aia a fost! Mi-am modificat si grila mica de jos... In mod normal e impartita in 2... Am taiat partea aceea de mijloc, am astupat gaura cu fibra de sticla, am chituit,etc si in loc de plasticele alea am pus o plasa metalica... Imi place la nebunie cum a iesit... Toata operatia m-a costat cam 2 mil dar sunt multumit avand in vedere ca aveam bara lovita pe-o parte si una noua e de 3 ori mai scumpa... Am preferat sa mi-o repar singur si a iesit f f f bine! Daca doreste cineva sa ajut cu niste sfaturi, cu cea mai mare placere... Inainte sa pun mana pe tubul de vopsea m-am documentat temeinic!
                            numai bine... O sa pun shi ceva poze cand o sa am timp sa le fac... Si mai ales sa spal masina
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Ar fi interesanta o acoperire a intregului bord cu vreun material sau ceva care sa ai confere un finisaj mai bun pt ca arata IEFTIN RAU.(astept idei) Si fetele alea de la usi arata extrem de ieftine macar de erau aceias culoare ca si bordu gen prestige dar is bej
                              Last edited by blaze2k; 6 June 2008, 14:42.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google