toti ,,meseriasii" trantesc ,,tone " de plumb si zic ..e perfect echilibrat. un MESERIAS incalta si descalta cauciucul de pe janta si il aseaza pana gaseste pozitia ideala a.i. sa puna cat mai putine greutati
Vibratii Ale Volanului / Inele De Centrare .
Collapse
X
-
Salut.
Normal la fiecare reechilibrare se da tot plumbul jos si se pune doar cat e nevoie.
Am vazut si "meseriasi"care il lasa si mai adauga plumb. si uite asa se tot incarca cu plumb.
Numai bine.Un Logan----YNG-----
Numai bine.
Comment
-
Originally posted by IancuMIC View PostSe echilibreaza roata, care este compusa din anvelopa si janta; nu toate jantele, fie ele noi au aceleasi centru de greutate; asa ca se echilibreaza de fiecare data cand se inlocuieste una din cele doua componente ale rotii, pentru a evita neplaceri de genul celor expuse, respectiv vibratii in volan.
Eu ma refeream la faza cu dupa un numar de km rulati cu jantele noi si cauciucurile care au fost echilibrate initial la montarea acestora este indicat sa refaci echilibrarea acelorasi jante cu aceleasi cauciucuri..
Ma lamurit se aseaza cauciucul pe janta mai bine cum zice colegul nostru :-??Last edited by RsA; 21 May 2012, 14:59.
Comment
-
Nea Cornele, cu regret, n-am auzit de astfel de practici; incerc sa-mi imaginez la un centru astfel de operatii; umflat urcat pe masina de echilibrat, notat pozitia anvelopei, dezumflat, rotit anvelopa in jurul jantei, asa dupa intuitie sau miros si tot asa; dupa aia revenire la pozitia care necesita greutati mai mici; daca ai noroc, cam in 3-4 ore scapi. Sincer, nu glumesti?Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Teoretic cam asa ar trebui in cazul in care incarcarea cu plumbi este mare. Am vazut practica respectiva in cateva service-uri, dar repozitionarea cauciucului se facea in cazul in care incarcarea era de peste 100gr. La mine problema era de la masina care era cam uzata si nu avea chiar toate organele in parametrii.
Comment
-
Originally posted by IancuMIC View PostNea Cornele, cu regret, n-am auzit de astfel de practici; incerc sa-mi imaginez la un centru astfel de operatii; umflat urcat pe masina de echilibrat, notat pozitia anvelopei, dezumflat, rotit anvelopa in jurul jantei, asa dupa intuitie sau miros si tot asa; dupa aia revenire la pozitia care necesita greutati mai mici; daca ai noroc, cam in 3-4 ore scapi. Sincer, nu glumesti?
Poate si le.a echilibrat singur :P
Comment
-
Originally posted by samy0388 View PostSunteti pe langa, practica reasezarii anvelopei pe janta este mult mai buna decat a pune plumbi d-amprostulea
se foloseste cand adaosul de greutate depaseste 50, 60 de grame ... mai cautati
Posibil sa aiba dreptate . Asa ca nu ma consider "pe langa".
Logic este bine ca plumbul sa fie cat mai putin pe janta.
Comment
-
Aaaa, nu, te rog sa ma scuzi, nu esti pe langa deloc, nici nu ai de ce sa te consideri asa.
Eu cand nu stiu ceva e clar ca sunt pe langa si intreb in stanga si in dreapta, dar daca tu spui ca nu cunosti dar nici pe langa nu esti, atunci bine.Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
-
Originally posted by radu cornel View Posttoti ,,meseriasii" trantesc ,,tone " de plumb si zic ..e perfect echilibrat. un MESERIAS incalta si descalta cauciucul de pe janta si il aseaza pana gaseste pozitia ideala a.i. sa puna cat mai putine greutati
am vulcanizare la 50 metri de casa si timpul mi-a permis, in plus de asta cel ce a facut operatiunea imi este prieten
a doua oara nu mai fac
Comment
-
Originally posted by samy0388 View PostAaaa, nu, te rog sa ma scuzi, nu esti pe langa deloc, nici nu ai de ce sa te consideri asa.
Eu cand nu stiu ceva e clar ca sunt pe langa si intreb in stanga si in dreapta, dar daca tu spui ca nu cunosti dar nici pe langa nu esti, atunci bine.
Am fost la Autosoft azi. Mi.am verificat si reechilibrat doua dintre roti pentru ca doua erau ok .(Cele doua reechilibrate, initial erau varza) Apoi am facut proba 150 km/h cu cele 2 roti reechilibrate puse pe tractiune totul ok nici o vibratie nimik exact cum se comporta si inainte cu jantele de tabla .Problema rezolvata sper ca definitiv
Comment
-
o guma noua care necesita mai mult de 60 de grame(70 de grame la gume de iarna) pt echilibrare, din punct de vedere al fabricantului, e cel putin calitatea a 2-a, daca nu cumva SCRAP! rebut, cu alte cuvinte. daca retin bine, in conti la >60 de grame dezechilibru, guma era taiata si trimisa la reciclare (se macinau si se faceau anvelope agricole sau de motostivuitoare).Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Salut baieti ,am si eu o problema asemanatoare! Am luat niste jantr Artec 7j si am montay anvrlopele stok ! Tot am vibratii in masina intre 80-90 ,adevarul ca sunt finute ,dar pt mine enervante rau uneori! Am luat anvelope noi taurus si au fost puse pe spate ,pe fata tot taurus de un an vechime! Problema este ca am inversat rotile ,am pus jantele cu anvelope noi pe fata si s-au redus trrpidatiile ,dar tot exista! Sa numai zic ca am facut vreo 2 perechi de inele de ghidaj ,al doilea set care e si acum ,nu are CON dinala de intra pe janta ,este doar ca o bucsa ,sunt facute la strung ,roata intra fix pe butuc ,inelele suny fixe pe jante ,chiar batute putin cu cupru ,tot asa am zis sa fie fixe !
Nu pot sa ii dau de cap....jantele au fost indreptate la km 9 in Craiova ,poate stie cineva ,cica sunt cei mai buni din zona . cei de acolo au zis ca au anvelopele probleme DAR anvelopele acelea au fost puse si pe jantele de tabla,nu aveau nici o problema
Nu stiu ce sa mai fac ,m-am saturat de dat bani la re-echilibrari si degeaba ,mai dati-mi un sfat va rog ,nu vreau sa renunt la jante ,imi plac foarte mult !
Comment
Comment