Dacia Logan Electrica ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by mr.K View Post
    De 11000-15000 euro costul conversiei as pune motorina mult si bine, e vorba de cam 200 sute de plinuri. Pai inconjur toata Europa, fara limitarea de autonomie.
    Tu parcurgi zilnic mai mult de 150 km ? Cred ca nu ! Si precum majoritate atunci cand depasesti e in momentul in care pleci la mare sau la munte.
    Cu un plin faci in medie 700 km deci in total 140.000 km , de ce sa arunci bani pe motorina cand poti lua una electrica , si in doi ani ti-ai amortizat investitia , apoi schimbi bateriile si pentru accelas numar de km scoti din buzunar numai 1500 euro pe curent ... asta la preturile de azi ale combustibilului , dar ce te faci daca la toamna ajunge la 8 lei / litru precum se vehiculeaza in prezent?

    Comment


    • #62
      Stati calmi, pretul energiei electrice va creste si ea precum Fat Frumos.
      Eu voi fi ULTIMA persoana de pe planeta asta care imi voi cumpara o masina electrica, le vad ca pe un mare FÂS.

      Da dumneata 15.000 de euro pe o caruta electrica, eu de 15.000 euro as face asa:
      -Logan 1.2 16V-8000 euro
      -instalatie GPL- 550 euro

      Iar de restul benzina si gaz intr-o veselie.

      Cine face mai mult de 150 km zilnic naveta dus-intors la munca in Romania, cred ca trebuie sa-si schimbe ori locul de munca ori domiciliul.

      Acolo pe site am vazut ca folosesc si niscaiva piese chinezesti, ai grija la fiabilitatea lor, sa nu cumva sa mai scoti 1-2 mii de euro pe reparatii.
      Last edited by mr.K; 29 May 2012, 11:03.

      Comment


      • #63
        Originally posted by samy0388 View Post
        Mie personal mi se pare o pacaleala. O sarlatanie fara margini bazata pe un adevar fictiv, pur teoretic.
        Inca nu vad tehnologia atat de la indemana oricui incat sa poti face asa ceva. Sa inlocuiesti motorul conventional inseamna deja sa schimbi datele problemei 100%. Mecanica, actele masinii, seriile, omologarile sunt toate date peste cap. Sa zicem prin absurd ca cineva ar face asa ceva si ti-ar inlocui motorul, ti-ar face-o functionala, ti-ar lua banii si ai pleca fericit. Insa pentru a circula pe drum ai nevoie de un godfather care sa-ti dea OK, ceea ce noi n-avem.
        Cred ca am sa merg cu calc la astia in momentul in care voi face pasul spre electric , la cata "reclama" le-am facut poate voi obtine o reducere substantiala ... asta ca o paranteza.
        Inainte sa fii atat de sceptic documenteazate , nu sunt primi care fac acest pas in Romania , sunt 10 exemple pana acum de masini transformate si omologate , sunt facute individual , cu piese reconditionate si adaptate la necesitati cei drept , nu le poti cere perfomante , dar ele exista.
        Uite un exemplu http://garajelectric.ro/ , omolagat prin 2005 - 2006 , daca aceasta persoana in perioada respectiva a reusit sa obtina "performantele" respective acum ceea ce promit acesti "producatori" e greu de obtinut?

        Originally posted by mr.K View Post
        Stati calmi, pretul energiei electrice va creste si ea precum Fat Frumos.
        Eu voi fi ULTIMA persoana de pe planeta asta care imi voi cumpara o masina electrica, le vad ca pe un mare FÂS.

        Da dumneata 15.000 de euro pe o caruta electrica, eu de 15.000 euro as face asa:
        -Logan 1.2 16V-8000 euro
        -instalatie GPL- 550 euro

        Iar de restul benzina si gaz intr-o veselie.

        Cine face mai mult de 150 km zilnic naveta dus-intors la munca in Romania, cred ca trebuie sa-si schimbe ori locul de munca ori domiciliul.

        Acolo pe site am vazut ca folosesc si niscaiva piese chinezesti, ai grija la fiabilitatea lor, sa nu cumva sa mai scoti 1-2 mii de euro pe reparatii.
        Nu te forteaza nimeni sa scoti din buzunar 15.000 , cumpara varianta ieftina 11.000.
        Intre 8500 si 11000 sunt 2500 euro ... iti ajunge combustibil pentru un an si apoi scoti in fiecare an cate 2500 tot pentru acelas lucru , electric te costa acelas combustibil nu mai mult de 500 ... fa o socoteala si vezi unde iesi
        Last edited by andree82; 29 May 2012, 11:10. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #64
          Nu, ca sa faci 150 de km naveta trebuie sa ai un salariu foarte bun, caz in care iti convine sa dai bani pe transport, fie el diesel, gpl sau benzina.
          Sa investesti 15 mii de euro intr-o masina electrica suna ca fostul FNI - dormi linistit, fni vegheaza.
          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

          Comment


          • #65
            Nu a spus nimeni de 150 km naveta la munca , lumea sa plans in general de autonomie , dar ce sa faci cu o autonomie mare daca nu e necesara ?
            Si in privinta chinezarismelor , nu prea ma intereseaza unde sunt facute daca am garantie , si ai tu vreun echpament electronic pe care nu scrie Made in China? pana si Apple e tot acolo asamblat , asa si aceste piese , sunt multi si mananca numai orez , forta de munca e ieftina )
            Last edited by crististreulea; 11 June 2012, 15:45.

            Comment


            • #66
              Si nu iti pui problema ca in 7 ani daca era cu adevarat rentabil, fiabil, sigur, usor de facut, foarte ieftine existau cel putin atatea masini cate sunt azi pe gpl ?
              Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

              Comment


              • #67
                Cu o masina electrica as fi stresat cand aprind farurile, radioul, ce sa mai spun de AC...
                Last edited by crististreulea; 11 June 2012, 15:46.

                Comment


                • #68
                  Originally posted by samy0388 View Post
                  Si nu iti pui problema ca in 7 ani daca era cu adevarat rentabil, fiabil, sigur, usor de facut, foarte ieftine existau cel putin atatea masini cate sunt azi pe gpl ?
                  Daca stam si ne gandim din urma cand a aparut GPL si toata lumea vocifera ca vezi Doamne strica motorul , creste pretul combustibilului , s.m.d.p .
                  De ce nu sunt multe pe piata , cred ca tot din cauza scepticilor sau poate din cauza lipsei de solutii tehnice din ultimi ani , poate nu a avut nimeni interesul sa investeasca in tehnologia asta , stiai ca la inceputul anilor 1900 , in plina dezvoltare a automobilelor numarul masinilor electrice era mai mare decat a celor cu combustie interna ?! Stiai ca la mijlocul anilor `90 GM a scos prima masina complet electrica cu autonomie pe atunci de 150 km si in urma unor presiuni din partea companiilor petroliere au fost scoase din productie si retrase de pe piata ?! cauta pe youtube "Revolutia masinilor electrice" si vei primi foarte multe raspunsuri!!!.
                  Last edited by crististreulea; 11 June 2012, 15:46. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #69
                    haide pune-ti odata motorul ala electric, nu ne mai fierbe atata

                    Comment


                    • #70
                      Andreea, tu ai si o a doua masina? Daca da si iti permiti luxul de a face o investitie electrica, fa-o si discutam dupa.
                      Dar daca nu, in cel mai bun caz tie ti s-ar potrivi o masina hibrid, daca tot vrei s-o arzi eco. O masina full electric, pe distante mai mari de 100 de km nu e o solutie viabila. O autonomie de 150 km mi se pare infima, la nevoile de deplasare din ziua de azi. Nu poti prevede un accident, un ambuteiaj sau o cadere de curent.
                      Sau, iti pot da un exemplu personal: eu parcurg destul de des, traseul Zimnicea-Bucuresti, apoximativ 140 km, deci la limita autonomiei electrice. Cand ajung in Bucuresti, mi-ar fi extrem de greu, din varii motive, sa fac "plinul" si din aceasta cauza mi-ar fi imposibila deplasarea, pe cand un model hibrid nu ar intampina dificultatile astea. Ca sa nu mai vorbim de concedii, plimbari de week-end etc...
                      Last edited by crististreulea; 11 June 2012, 15:47.
                      If it ain't broke, don't fix it!

                      Comment


                      • #71
                        Ce nu inteleg e faptul ca firma din Constanta e extrem de discreta, fara detalii multe, poze, teste. In locul lor, as umple netul. Daca as avea cu ce.

                        Comment


                        • #72
                          Fiti ma seriosi, firma aia n-are nimic de oferit. Doar marketing vandut pe bani multi.
                          Hai andreea, abia asteptam sa ne-o dai in barba cu electricitatea auto, asta dupa ce montezi un motor electric pe golan.
                          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                          Comment


                          • #73
                            7500 de euroooo sa bagi atatia bani intr-o investie si sa scoti bani in 100.000 de km mi se pare exorbitant de mult, si sincer nu m-as risca, daca avem un coleg in constanta si are timp de pierdut sa se duca pana la firma aia sa faca cateva poze la piese la motor sa vedem si sa vorbim pe ce vedem si nu din basme dar nu cred ca merita efortul din partea nimanui si nu va mai chinuiti ca ricum gaseste motiv pt toate iau spus colegi de Gpl si a luato cu costurile intretineri si alte povesti...eu unu ii urez bafta si sa-l monteze, si il salutam si Dnl Primar saracutu de el merge cu loganu

                            Comment


                            • #74
                              Threadul asta a inceput cu alternativa unei conversii electrice, legata de economia de carburant.
                              Cand a devenit clar ca nu prea e rentabila, d-na in cauza imi zice:
                              cred ca mai mult mentalitatea
                              Deci, e vorba de mediu si ecologie?

                              Si in privinta asa ziselor cunostinte , nu am spus ca nu le-as avea , v-am mentionat anterior ca din momentul in care am descoperit acesta varianta "ecologica" am citit cam tot ce se poate gasi online despre masini electrice.
                              Nu va mai amagiti cu salvarea planetei, deoarece planeta n-are nimic legat de incalzirea globala, are doar multi prosti pe ea care arunca gunoaiele aiurea, poluarea periculoasa fiind cea terestra.

                              Una peste alta, sa fim clari: d-na face 80 km dus intors cu un diesel, zilnic, ca si naveta. La un consum de 4% inseamna cam 19-20 lei/zi doar carburantul.
                              La 22 de zile lucratoare~ 440 lei carburantul.

                              Cine nu cunoaste cat e salariul la o primarie din mediul rural, sa se intereseze , dar eu va spun ca 440 lei inseamna un procent important din salar doar pentru transport.
                              Ceva de genul, mai bine stai acasa pana gasesti ceva mai aproape de domiciliu.

                              Cineva a plasat niste premise false si ne-a lasat sa ne batem capul.

                              Acel Logan electric ma indoiec sincer ca exista in forma descrisa de ei, sau cu performantele si autonomia promisa.
                              Cum mama ciorilor sa imi fac reclama pe un site americhen, cand eu vreau sa vand in Romania?

                              Multe nu se leaga aici.
                              Last edited by mr.K; 29 May 2012, 13:46. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • #75
                                Andreea ai putea vorbi cu alti clienti care au beneficiat de aceasta conversie si obtine o parere mai apropiata de realitate decat ce este teoretic pus pe acel site.Noi ne putem da cu parerea mult si bine dar pana nu vezi si nu incerci nu ai cum sa stii.Mie personal mi se pare o idee interesanta pentru utilizarea zilnica pe distante scurte mai ales in conditii de trafic bara la bara.Un motor electric isi ia energie doar in deplasare pe loc consumul fiind 0 ceea ce nu se aplica la motoarele clasice chiar si cu stop&go.O idee care poate sau nu angrena si pe altii.
                                Last edited by john Q; 29 May 2012, 13:57.
                                "light up the darkness" Bob Marley

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google