Dacia Logan Electrica ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dacia Logan Electrica ?

    Buna ziua ,

    Va rog daca se poate sa ma sfatuiti in urmatoarea privinta , detin o Dacia Logan din 2010 cu motor diesel si in urma cu putin timp am gasit o companie in Romania care realizeaza conversie electrica , din prezentarea acestora conditiile de conversie sunt foarte avantajoase si economia materiala este destul de substantiala , tot ei ii iau angajamentul pentru omologarea modificarilor , dar in schimb referitor la pozitia fabrici Dacia - Pitesti in privinta modificarilor au fost foarte retrasi . Ma puteti lamuri daca voi intampina probleme din partea constructorului initial al masini daca voi opta pentru schimbarea anterior mentionata ?

    Va multumesc!

  • #2
    in afara de garantie, nu vad nici o norma legala prin care constructorul sa te oblige sa pastrezi un anume propulsor ... problema o sa fie la RAR
    sigpicMy ride

    Comment


    • #3
      Exact, constructorul nu se opune, se opune RARul daca vrei sa te plimbi cu ea pe drumul public neomologata.
      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

      Comment


      • #4
        andree82 zicea :"tot ei ii iau angajamentul pentru omologarea modificarilor " ... atunci nu ar trebui sa fie probleme ...
        Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

        Comment


        • #5
          pune un link andreea
          sigpicMy black ride....http://www.loganclub.ro/forum/my_83_...5.html?t=42435

          Comment


          • #6
            Originally posted by vyalli View Post
            pune un link andreea
            Nu cred ca am link-ul lor ... am comunicat prin email (automobile.electrice@yahoo.com) , am fost la sediul lor unde mi-au prezentat un logan modificat pe care l-am condus si credeti-ma ca ma uimit si totodata mi-au prezentat documentele omologari , de aici v-am si prezentat anterior faptul ca ei se ocupa si de omologare .
            Cred ca nu m-am exprimat suficient in privinta "problemelor ce pot fii ridicate de catre constructorul initial al automobilului " pentru ca initial am incercat sa optez in favoarea achizitiei unei masini gata transformate de catre ei ( sa numai modific masina mea , pe a mea sa o vand) iar cand mi-am exprimat aceasta dorinta mi-au raspuns scurt ca nu este posibil datorita implicatiilor legale pe care le-ar putea avea ei cu fabrica Dacia , ceva de genu "nu putem fii proprietari si nici instraina model sau marca modificata , putem doar aduce modificari bunurilor tertzilor "!!!
            Acest lucru mie cel putin mi a ridicat mari semne de intrebare ...

            Comment


            • #7
              automobile.electrice@yahoo.com ... nu prezinta incredere cu asa ceva
              sigpicMy ride

              Comment


              • #8
                Dar de ce vrei s-o modifici? Sigur costă cât nu face.
                http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

                Comment


                • #9
                  Hmm, o avea ceva de aface cu obiectul de activitate al fimei, ei fiind service si nu producator sau vanzator de masini. Nu vad sa fie o problema asta.
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by ionescu liviu View Post
                    Dar de ce vrei s-o modifici? Sigur costă cât nu face.
                    Daca punem la socoteala faptul ca zilnic parcurg 80 km in medie pentru a ma deplasa la servici si in weekend ne retragem la tara , insumez un total de cel putin 700 km saptamanal
                    Costul coversiei pleaca de la 6500 si poate ajunge si la 10000 euro in fuctie de bateriile pentru care voi opta , autonomia medie este de 200 km / incarcare , iar costul incarcari este de 9,5 lei.
                    O socoteala realizata de sotul meu cu o medie de 36000 km anual costurile cu motorina s-ar ridica la 17.500 ron iar acceias km parcursi electric nu ar depasi 1.710 ron si as fii scutita si de revizi , de taxe si asigurari.

                    Comment


                    • #11
                      de asigurare n-ai fi scutita, pt simplul motiv ca-l poti tampona pe unul chiar si avand masina cu motor electric, iar itp tre' sa ai orice sistem de propulsie ai folosi. firma cu modificarle e cumva din galati? am citit cate ceva despre ei si nu era de rau. acum voi stiti ce faceti cu masina, cat o folositi, cat va costa apoi sa reciclati bateriile (pt ca astea nu se arunca si reciclarea e destul de scumpa). personal, n-am vazut inca masina electrica pe piata care sa fie intr-adevar rentabila si ecologica totodata. ba nu au atonomia promisa, ba se duc mai repede bateriile, ba costa nu stiu ce, in plus, costul de achizitie si eventual costul modificarii ulterioare te duce ca un trabant sa coste cat un e-klasse. in momentul cand bagi bani in masina doar pt consum mai mic, renuntand la confort, loc de bagaje, etc, deja puteai din start sa-ti iei matiz...
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #12
                        e o economie aparenta, pt ca riscul e sa apara probleme la masina si sa nu puteti recupera banii la revanzare. mai bine pusi banii 'la ciorap' si cand s-o busi de tot dieselul, luati altul care o fi mai economic in viitor. eventual schimbat modul de condus pt a iesi consumul cat mai mic.
                        internal combustionizer

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Seba View Post
                          de asigurare n-ai fi scutita, pt simplul motiv ca-l poti tampona pe unul chiar si avand masina cu motor electric, iar itp tre' sa ai orice sistem de propulsie ai folosi. firma cu modificarle e cumva din galati? am citit cate ceva despre ei si nu era de rau. acum voi stiti ce faceti cu masina, cat o folositi, cat va costa apoi sa reciclati bateriile (pt ca astea nu se arunca si reciclarea e destul de scumpa). personal, n-am vazut inca masina electrica pe piata care sa fie intr-adevar rentabila si ecologica totodata. ba nu au atonomia promisa, ba se duc mai repede bateriile, ba costa nu stiu ce, in plus, costul de achizitie si eventual costul modificarii ulterioare te duce ca un trabant sa coste cat un e-klasse. in momentul cand bagi bani in masina doar pt consum mai mic, renuntand la confort, loc de bagaje, etc, deja puteai din start sa-ti iei matiz...
                          Din cate am observat eu la masina pe care mi-au prezentat-o nu se cunosc modificari la prima vedere , portbagajul nu este modificat , ai acelas loc pentru bagaje si numar de pasageri.
                          Firma este din Constanta , si am gasit acum emai-ul lor in ceea ce priveste modificarile , performantele si avantajele din care va voi prezenta in continuare cateva aspecte :

                          Motor electric - putere 40 kw , cuplu 206 Nm
                          Servofrana - electrica
                          Servodirectie - electrica
                          Aer Conditionat - electric
                          Incalzire - electrica

                          Diferenta de pret si autonomie este in functie de pachetul de acumulatori :

                          1. Pachet de acumulatori Gel - Deep Cycle :
                          - autonomie 140 km (condus agresiv) 190 km (condus moderat) - cu aer conditionat sau caldura pornita (urban)
                          - greutate 1171 kg
                          - garantie componente coversiei 5 ani sau 300.000 km
                          - garantie baterii 100.000 km (cost schimbare acumulatori 2.600 euro + acumulatori la schimb)
                          Cost conversie 6500 euro.

                          2. Pachet de acumulatori Lithium :
                          - autonomie 180 km (condus agresiv) 240 km (condus moderat) - cu aer conditionat sau caldura pornita (urban)
                          - greutate 1003 kg
                          - garantie componente coversiei 5 ani sau 300.000 km
                          - garantie baterii 350.000 km (cost schimbare acumulatori 4.800 euro + acumulatori la schimb)

                          Costul asigurarilor RCA si Casco reduse pana la 25 % din valoare initiala.
                          Costul taxelor reduse pa la 5 % din valoare initiala.
                          Reviziile tehnice necesare unei motorizari conventionale eliminate.

                          Conditii si preturi aplicabile autoturismelor Dacia Logan cu motorizari diesel.

                          Comment


                          • #14
                            adica pe langa 1100 de kile ale masinii se mai adauga inca 1000 kg pt pachetul electric. se fac si ranforsari la caroserie, daca ai intrebat? unde se monteaza acumulatorii? treaba cu 25% reducere la rca si casco mi-e cam greu s-o cred.
                            internal combustionizer

                            Comment


                            • #15
                              Nu , cele doua greutati sunt cele finale ale masini , dupa ce sunt inlaturate toate partile componete (motor , rezervor , tevi esapament ) ce tine-au de vechiul sistem de propulsie.
                              Din cate am vazut o parte sunt montati sub capota si cealanta parte in locul rezervorului.
                              Nu se reduce cu 25 % ci este numai 25 % din valoarea initiala , dar nu e ceva de necrezut , am vazut si un articol in ziar cu privire la facilitatile pentru automobilelor electrice.
                              Last edited by crististreulea; 11 June 2012, 11:18.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google