Dacia Logan Electrica ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Mda, eu nu cred autonomiile alea. Un fluence electric (fabricat de renault, nu in spatele blocului) are autonomie NEDC 185 de km si face cam 100-140 km condus cu grija si ei fac 240 km cu o masina aerodinamica ca o caramida?
    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

    Comment


    • #32
      Decand am descoperit varianta asta am tot citit cam tot ce se poate referitor la masinile electrice , atat despre cele de fabrica cat si despre cele facute independent.
      Urmarind perfomantele celor de fabrica (renault , toyota , nissan , etc ) totzi au aceleas perfomante ... ceea ce mi se pare cam tras de par , avand in vedere ca sunt o groaza de constructori independenti ce au reusit performante crescute cu preturi tot mai mici , si de aici mi-a ridicat urmatorul semn de intrebare : Oare nu este interesul companiilor producatoare ca succesul acestor automobile sa fie minim pentru a proteja interesele companiilor petroliere ? Si defapt au inceput productia de vehicule electrice doar din cauza conditiilor impuse ca fiecare producator de automobile sa produca minim 5 % electric .

      Uite un exemplu de logan electric fabricat in Romania pentru USA ... http://www.wall-street.ro/articol/Au...n-America.html ... vezi performantele obtinute de un constructor independent ...
      Last edited by Seba; 26 May 2012, 13:52.

      Comment


      • #33
        La masinile electrice mai este o problema in privinta duratei de viata a bateriilor: iarna pe temperaturi scazute performantele bateriilor scad si de asemenea le scade si durata de viata. Daca ai folosi masina numai primavara, vara si toamna - poate ar fi OK, dar iarna cu temperaturi de - 10 grade o sa-ti "darame" bateriile, iar inlocuirea lor nu e deloc ieftina.

        Comment


        • #34
          @ion_r5 oricum daca treci la aceasta conversie iti mai trebuie o alta masina pentru ca te mai duci undeva la munte la mare, mai pleci in weekend si ce faci? te opresti la 70 km sa o mai incarci inca 5 ore? de aceea ma gandeam la batrana dacie 1310 pe care o poti folosi in oras

          Comment


          • #35
            Pt munte/mare esti eco si pleci cu trenul ...
            Last edited by yrman; 26 May 2012, 01:13.
            sigpic

            Comment


            • #36
              asta asa e)...oricum daca circuli mai mult il oras merge facuta o investitie de genul asta...dar problema e ca cei care nu sunt din constanta nu prea se pot intoarce acasa cu masina pe roti trebuie platforma))))))...si mai ales esti diferit daca ai asa ceva)

              Comment


              • #37
                nu stiu dar mie nu prea imi surade ideea, dar pentru ce bagi atatia bani in instalatie pentru ca totusi este o suma maricica si nu vinzi masina pentru ati cumpara un Prius (toyota) hibrid sau un i30 ca parca si ala este hibrid, eu sunt de parere ca masina este facuta sa mearga pe ceva gen gaz, benzina, dar o masina pe motorina so treci pe curent electric.........nu stiu, cred ca risti foarte mult si nu vad rostul, vinde si cumpara alta pe curent

                varu meu sa-ti dau un exemplu are un Prius hibrid si este foarte multumit de ia dar la el, a incercat sa-mi explice cate ceva din sistemul asta si ce am retinut este ca acel motor electric ii functioneaza decat la viteze de sub 60 km/h si ce trece de viteza asta functioneste tot pe benzina, nu stiu probabil ca in timp o sa devina masinile viitoarului astea pe curent dar deocamdata nu sunt adeptul la asa ceva, daca nu simt gaze si fum nu simt ca merg cu masina ) Joke
                Last edited by cata89ro2000; 26 May 2012, 01:55. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #38
                  Originally posted by BlueStar_KWO View Post
                  asta asa e)...oricum daca circuli mai mult il oras merge facuta o investitie de genul asta...dar problema e ca cei care nu sunt din constanta nu prea se pot intoarce acasa cu masina pe roti trebuie platforma))))))...si mai ales esti diferit daca ai asa ceva)
                  Nu e neaparat de oras ... cu o autonomie in medie de 200 km ... cred ca te potzi deplasa destul de mult si extraurban ... si pana la urma daca vrei o autonomie mai mare scotzi mai multi banii din buzunar si potzi avea si 500 km autonomie ... citeam undeva ca in medie 90 % din conducatori auto nu depasesc 100 km zilnic si doar 80 % dintre ei parasesc orasul doar odata sau de doua ori pe an si atunci in timpul vacantelor ... un logan la inchirieri il poti lua si cu 15 euro pe zi pentru respectivele deplasari .. deci nu credetzi ca se renteaza investia ?! ... Si ca sa incerc sa-i dau replica si unei persoane care a spus anterior ca incarcarea dureaza o vesnicie ... se inseala ... durata incarcari este intre 2 si 8 ore .. in functie de capacitatea retelei de la care se realizeaza ...

                  Originally posted by cata89ro2000 View Post
                  nu stiu dar mie nu prea imi surade ideea, dar pentru ce bagi atatia bani in instalatie pentru ca totusi este o suma maricica si nu vinzi masina pentru ati cumpara un Prius (toyota) hibrid sau un i30 ca parca si ala este hibrid, eu sunt de parere ca masina este facuta sa mearga pe ceva gen gaz, benzina, dar o masina pe motorina so treci pe curent electric.........nu stiu, cred ca risti foarte mult si nu vad rostul, vinde si cumpara alta pe curent

                  varu meu sa-ti dau un exemplu are un Prius hibrid si este foarte multumit de ia dar la el, a incercat sa-mi explice cate ceva din sistemul asta si ce am retinut este ca acel motor electric ii functioneaza decat la viteze de sub 60 km/h si ce trece de viteza asta functioneste tot pe benzina, nu stiu probabil ca in timp o sa devina masinile viitoarului astea pe curent dar deocamdata nu sunt adeptul la asa ceva, daca nu simt gaze si fum nu simt ca merg cu masina ) Joke
                  Un Prius chiar si second hand e cel putin 20.000 euro , si consumul este de 4 litri la suta de km , are un motor conventional care incarca acumulatori si functioneaza pe energia din baterii pana la o anumita viteza , dupa ce sare de viteza respectiva porneste motorul conventional si alimenteaza direct motorul electric , la fel ca si in cazul Chevroletului Volt ... nu sunt pur electrice sunt hibrid , consuma combustibil fosil , sunt necesare revizii tehnice , si pretul este foarte piperat pentru achizitie ...
                  Last edited by andree82; 26 May 2012, 02:04. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by andree82 View Post
                    Decand am descoperit varianta asta am tot citit cam tot ce se poate referitor la masinile electrice , atat despre cele de fabrica cat si despre cele facute independent.
                    Urmarind perfomantele celor de fabrica (renault , toyota , nissan , etc ) totzi au aceleas perfomante ... ceea ce mi se pare cam tras de par , ...
                    Da, poate performantele sunt la fel pentru ca si bateriile sunt la fel, si motoarele in mare parte.
                    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by einstein1984 View Post
                      Da, poate performantele sunt la fel pentru ca si bateriile sunt la fel, si motoarele in mare parte.
                      Nu au niciun interes ca masinile electrice sa devina un succes , ar pune la pamant industri intregi , un exemplu concret ar fi EV1 (http://en.wikipedia.org/wiki/General_Motors_EV1) masina produsa de GM intre 1996 - 1998 ce avea o autonomie de 100 km pe atunci si folosea ca sursa de energie comunele baterii cu acid , si a fost retrasa de pe piata datorita presiuni marilor companii petroliere ( urmareste http://www.youtube.com/watch?v=WOzTLmaH0W0 ) .
                      Daca atunci se putea obtine o asemenea autonomie cand nu existau baterii lithium acum ar fi imposibil sa obtina 200 - 300 km autonomie in conditiile in care greutatea si perfomantele noilor surse de stocare energie sunt mult mai fiabile ?!

                      Comment


                      • #41
                        Andree82: 40kw=54cp. deci un motor de ventilator la o masina de >1000kg. performante demne de dacia 1100... sa ajungi cu un logan sh la 13000 de euro doar de dragul de-a merge electric, mi se pare un pic in afara realitatii, fara suparare. daca motorul e cu perii cu carbuni, adio schimbat perii de-abia la 7 ani, cum gresit te-au informat aia sau ai presupus tu. motoarele cele mai eficiente sunt alea cu controller si fara perii, deci cei 240km sunt probabil estimati (vezi cazul renault fluence, care cu tot cu sisteme performante, nu face cei 200km declarati); prius cu 4% e doar in reclama. in realitate, daca mergi mult si tre' sa si incarci bateriile, bea >7%. ceea ce e in totala contradictie cu reclama (cunosc posesorul care ii injura zilnic pe totoida pt loganul lor de 30000 de euro). fiecare face ce vrea cu banii lui, eu unul nu m-as baga inca pe electric, pt ca tehnologia e prea putin accesibila si limitarile, oricat incearca producatorii sa le mascheze, sunt inca prezente. stiu ca-n teorie suna fain, insa in realitate costul lei/km e inca favorabil motoarelor mici pe motorina sau gpl.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #42
                          Motor de ventilator ?! ... "Motorul ala de ventilator" in treapta a III - a (in oras se foloseste doar acesta treapta, de la plecarea de pe loc si pentru intreaga deplasare fara utilizarea ambreiajului , si exterior IV sau V ) la plecarea de pe loc a facut de ras motorul meu diesel , plecand cu acesta din urma de pe loc cu viteza I.
                          Daca doresti perfomante sporite si multi cai putere nu-ti cumperi Logan , iti cumperi un bolid , cred ca noi totzi posesori de Dacia nu am optat pentru Logan datorita performatelor ci mai mult din motive materiale , tot din acest motiv caut sa reduc tot mai mult cheltuielile de exploatare si in privinta "carbunilor , controllelor , s.m.d.p " nu e domeniul meu , dar cum ti se ofera o garantie , nu vad de ce nu m-as increde , asta insemna ca daca cumperi un cuptor cu microunde si producatorul iti specifica ca asta iti incalzeste mancarea nu il contrazici spunandu i defapt ca el iti da cuburi de gheata cand il bagi in priza (asta ca o paranteza) , la fel si in privinta autonomiei , daca ei iti spun ca masina va parcurge acest numar de km in conditiile astea nu vad de ce ar fii o problema ...
                          Referitor la Prius am facut doar o comparatie a costurilor de exploatare si costurilor de achizitie , daca consuma 7 % cu atat mai rau pt ei si cu atat mai bine pentru totzi acei mici intreprinzatori care incearca sa obtina performante si preturi de vanzare cat mai mici in defavoarea companiilor consacrate.
                          Referitor la posesorul de Logan electric nemultumit nu ne-ai dat prea multe informatii , si nu cred ca sunt singura interesata de acest aspect , poate vei reusi sa ne impartasesti mai multe referitor la acest subiect ...
                          Multumim !!!
                          Last edited by Seba; 27 May 2012, 23:51.

                          Comment


                          • #43
                            un prius generatia 2 second hand pleaca de la 7500E, am vazut cateva pe autovit din 2006-2007. exista in romania si cateva priusuri pe gpl seba se referea la un posesor de prius care vroia sa obtina 5% si i-a dat 7%, are el o exprimare mai speciala
                            esti cam hotarata din cate vad, bafta, nu uita sa ne scrii impresii dupa transformare.
                            Last edited by mcornel; 26 May 2012, 16:54.

                            Comment


                            • #44
                              Prius poate consuma si 13% daca ii dai talpa afara, deoarece trebuie sa care si ditamai greutatea reprezentata de baterii pe langa pasageri si bagaje..

                              Nu are nimeni din Constanta curiozitatea sa testeze acel Logan electric?

                              Altfel, threadul asta aduce din ce in ce mai mult cu o reclama a firmei respective, fara suparare pentru initiatoare. Apare cu o propunere privind schimbul liber de pareri, apoi are toate explicatiile posibile la problemele ce se pun pe parcurs, ceea ce denota o buna cunoastere a caracteristicilor masinii electrice. Poate ma insel... dar se vede clar ca nu are nevoie de incurajarile noastre, ba dimpotriva ne contrazice cu argumente pe toti care nu vad rentabila asemenea transformare.
                              Last edited by mr.K; 26 May 2012, 17:00.

                              Comment


                              • #45
                                parerea mea este ca inca nu e rentabila o masina electrica datorita autonomiei mici si a costului prea mare de inlocuire a acumulatorilor! nu uita ca poti sa incarci acumulatorii de un anumit numar de ori, dupa care nu te mai tin nici jumate din autonomia initiala! o sa-i incarci mai mult timp si o sa te tina din ce in ce mai putin!

                                de exemplu daca initial ii incarci 8 ore si te tin 200 de km, dupa un anumit numar de cicluri o sa-i incarci 12 ore si o sa te tina 100 de km!
                                am dat un exemplu ireal, dar sa-ti explic ce vreau sa spun! acumulatorii nu se vor incarca la fel de rapid si o sa te tina din ce in ce mai putin!

                                plus ca daca ramai pe undeva cu masina nu o sa pleci prea usor, doar tras sau pe platforma!

                                daca ai nevoie de o masina cu care sa ajungi la servici, de ce nu iti iei ceva mai mic?
                                gen AIXAM cu motor diesel de 500 cmc si consum de 2-3% viteza maxima 45-60km/h si nu iti trebuie nici permis si se inmatriculeaza ca un scuter?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google