Dacia Logan Electrica ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Daca mai era vreun client, ii spunea firma aia, stai fara grija.

    Originally posted by andree82 View Post
    Cineva intreba mai devreme de datele de contact ai celor care monteaza instalatii electrice , http://evalbum.com/4309 , si au si modalitati de contact acolo.
    N-au. Pana si CIA are modalitati de contract si-s mai secretosi ca astia, teoretic.

    La contact ma pun pe mine sa le dau feedback. Feedback la ce, la POZE?
    Feedback Form

    Hi! This is the easy way for you to ask questions or leave comments about this website
    and electric cars in general. Unfortunately this is NOT how you contact
    the owner of EVs you see on the site (please look for an email address on the EV's page).
    automobile.electrice@yahoo.com e cam putin pentru o firma care ia 11 mii pentru o conversie.

    Controler Shenzen ipMCSep
    Corect e ipMCSer.

    ... ipMCSer Series Excited Electronic Motor Speed Controller
    Last edited by mr.K; 29 May 2012, 14:14. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • #77
      @andree82
      polo blue motion 1.2 tdi (vezi atasament)

      1.199cm3 Tractiune Fata Manuala - 5 viteze
      Putere: 55 kW / 75 CP
      Consum oficial: 3.8 l/100km (din ce mai scrie pe forumuri, cei care merg usurel, scot un consum si mai bun)
      Emisii CO2: 99 g/km
      Oxizi de azot (NOx): 0,142 g/km


      consum f. mic. si-i si mai eleganta. numai buna pt o doamna care face naveta multi km zilnic si vrea sa salveze buzunarul propriu si planeta
      Attached Files
      Last edited by crististreulea; 11 June 2012, 15:51.
      internal combustionizer

      Comment


      • #78
        biodiselul se obtine si din ulei rezidual folosit in alimentatie.Sunt destule exemple in afara.Firme care au contracte cu diverse restaurante si produc biodisel numai din asta

        Nu doar din rapita,porumb si altele.Nu au exclusivitate astea.
        Last edited by john Q; 30 May 2012, 13:38. Reason: Automerged Doublepost
        "light up the darkness" Bob Marley

        Comment


        • #79
          deja se experimenteaza camioanele electrice. dar nu pe baterii

          Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.
          internal combustionizer

          Comment


          • #80
            Buna asta. In Iasi au scos troleibuzele de ani buni, cica nu erau rentabile, iar astia vor sa puna linii electrice pe autostrazi.
            Investitia cred ca e uriasa, nu se poate intampla asta decat intr-un timp foarte indelungat.
            Mai e si problema pastrarii directiei pentru ca pantograful sa atinga firele.

            Comment


            • #81
              Originally posted by cata89ro2000 View Post
              7500 de euroooo sa bagi atatia bani intr-o investie si sa scoti bani in 100.000 de km mi se pare exorbitant de mult, si sincer nu m-as risca, daca avem un coleg in constanta si are timp de pierdut sa se duca pana la firma aia sa faca cateva poze la piese la motor sa vedem si sa vorbim pe ce vedem si nu din basme dar nu cred ca merita efortul din partea nimanui si nu va mai chinuiti ca ricum gaseste motiv pt toate iau spus colegi de Gpl si a luato cu costurile intretineri si alte povesti...eu unu ii urez bafta si sa-l monteze, si il salutam si Dnl Primar saracutu de el merge cu loganu

              initial am zis ca ma duc sa vad, sa fac un drive-test sa ii consum lu ala juma de baterie in primii 5 km, sa imi arate el mie dupa aia autonomia aia de sute de km. Poate chiar o sa fac asta daca imi gasesc suficient timp liber. Dar proiectul in sine e suficient de "ireal" ca sa ne batem capul.
              1.80% din forum locuieste la bloc, cum mama masii isi baga telefonu/masina la incarcat?
              2. daca ploua afara si nu ai garaj cum o incarci?
              3. etc
              sigpic

              Comment


              • #82
                Cate ceva despre masini electrice!

                Dacă tot a fost menționat articolul meu de pe blog.masinaelectrica.org, consider că ar fi cazul să menționez câteva lucruri referitor la vehiculele electrice, mai ales la prejudecățiile aduse la adresa acestora.

                CURENTUL ELECTRIC – este singura sursa de energie fără care nu am mai putea trăi în modul în care trăim în ziua de azi. Aproape totul în jurul nostru funcționează electric, linii de producție, iluminat, aparaturi, toate au cel puțin o componentă electrică, sau sunt puse în mișcare de motoare electrice.
                Totodată, dintre toate sursele de energie, curentul electric este singurul care poate fi produs fără a fi nevoie de furnizori terți de materie primă, cum ar fi cărbune, gaz sau petrol, și poate fi produs de fiecare acasă, dacă se dețin echimpamentele necesare, de exemplu fotovoltaice, eoliene sau de proveniență termală din adâncimea pământului. Astfel am putea asigura încălzirea, iluminatul, funcționarea utilităților din întreaga casă. De ce sa ajuns la curentul electric? Pentru ca este cel mai eficient! Ce efect are acest fapt asupra vehiculelor electrice?

                VEHICULE ELECTRICE – la sfârșitul secolului 19. existau trei forme mai răspândite de automobile: cele pe cărbuni, electrice și cu motor cu ardere internă.
                Fiecare avea avantaje și dezavantaje:
                - cele pe cărbuni trebuiau ”aprinse” cu cel puțin 45 de minute înaintea pornirii și vă puteți închipui gradul de mizerie lăsat de cărbuni, avantajul era forța dezvoltată de aceste cazane
                - vehiculele electrice aveau autonomia restrânsă, dar prezentau cea mai plăcută formă de a circula, prin faptul că porneau la buton, erau silențioase, nu scoteau fum, nu murdăreau hainele și puteau fi conduse și manipulate cu ușurință și de către femei
                - vehiculele cu ardere internă aveau autonomie practic dependentă doar de rezervor și alimentarea cu combustibil, dar erau extrem de greu de pornit (cu manivela aceea din fața motorul, care a rupt multe brațe), lăsau în urmă un fum extrem de neplăcut, din cauza lichidelor murdăreau hainele și aveau nivelul de zgomot comparabil cu o motocicletă fără eșapament, dacă ați avut vreodată onoarea să auziți așa ceva.

                Totuși, din cauza posibilității de a parcurge drumuri mai lungi, a reușit să învingă motorul cu combustie, dar nu și fără ajutorul unui motor electric: când sa inventat demarorul electric, vehiculele cu motor cu ardere nu mai erau de oprit.
                Totuși, nu v-ați întrebat niciodată de ce au existat troleibuzele, de ce și în ziua de azi locomotivele pe motorină nu fac altceva decât să alimenteze un motor electric și de ce ar fi fantastică electrificarea căilor ferate? Pentru că motorul electric este cel mai eficient!!!!

                MOTORUL ELECTRIC – prin faptul că nu are multe componente mobile, decât rotorul, transpune mare parte din eneriga preluată în mișcare. Prin urmare, motorul electric are eficiență de 90 %, în comparație cu cel cu combustie, care prezintă o eficiență de doar 35 %, mare parte din energie pierzându-se înainte de a pune în mișcare vehiculul; la fel motorul electric nu necesită aproape deloc întreținere.

                Am citit aici că motorul electric de pe mașina electrică este motor de ventilator. Nu cred că ar trebui să-l rog pe acel membru al forumului să se informeze despre faptul că motorul electric dispune de cuplu maxim la cea mai mică turație, comparativ cu cel pe ardere, care dezvoltă cuplu maxim la turație mare, de regula 4000 rpm la diesel și peste 5000 rpm la benzină. De aceea, motoarele electrice de pe vehicule dispun de doar 15 sau 21 kW, având în vedere că dispun de cuplu maxim la orice moment. În plus, motorul electric poate dezvolta pentru scurt timp cuplu dublu, ceea ce la un vehicul rezultă în performanțe deosebite când este nevoie.

                DACĂ AR EXISTA O SURSĂ DE CURENT ELECTRIC INDEPENDENTĂ DE ÎNCĂRCARE SAU CARE S-AR PUTEA ALIMENTA LA FEL DE UȘOR CA ȘI REZERVORUL UNEI MAȘINI OBIȘNUITE, NU AR EXISTA ALTELE VEHICULE DECÂT CELE ELECTRICE.

                Dar să revenim la conversii, tema acestui thread!
                Unora investiția într-un vehicul electric de conversie pare a fi aruncarea banilor pe geam. Firmele care oferă astfel de conversii sunt din păcate în mare parte dependente de prețul acumulatoarelor, care pe moment sunt realtiv scumpe.
                Totuși există posibilitatea de a face o conversie cu bani mai puțini, cum ne arată băieții de la http://forkenswift.com/ , care au reușit să facă o conversie cu mai puțin de 1000 $, dacă ne-ar ajunge 35 km autonomie și viteză de 50 km/h. Dacă aș locui, munci și face cumpărături în oraș, cred că mi-ar ajunge o astfel de mașinuță și aș cheltui acei bani, având în vedere că aș parcurge 100 km cu 8-10 RON.

                Întrebarea care se pune este totuși: de ce nu există mai multe vehicule electrice, din producție mare sau conversii, dacă sunt atât de eficiente și bune?
                DE FRICĂ!!
                Ne este frică, că putem rămâne pe drum, ne e frică să pornim stergătoarele, ne e frică că nu ne ajunge să mergem de la A la B!

                Câți dintre noi conduc economic? Câți sunt atenți la consum, câți nu calcă accelerația, doar pentru a auzi ce frumos sună motorul?
                Cei care conduc vehicule electrice de regulă fac următoarea declarație: am învățat să conduc economic, să nu mă intereseze traficul și cei care se grăbesc, să nu mă las dus e val. Practic, condusul unui vehicul electric este mult mai liniștitor.

                Peste 70 % dintre mașinile existente nu parcurg mai mult de 60-70 km pe zi, iar doar pentru că se întâmplă uneori să parcurgem mai mult, avem impresia că se poate generaliza acest fapt. Pe lângă asta, timpul petrecut la serviciu, acasă sau cu mașina parcată, poate fi folosit pentru încărcarea acumulatoarelor.
                Nu prea cred că patronii, șefii, directorii, etc. s-ar împotrivi încărcării mașinii la serviciu.

                Fiecare decide pentru sine, dacă dorește sau nu să economisească bani printr-un vehicul electric. Investiția inițială există și nu este chiar mică, dar rezultatele pe termen lung sunt evidente, și nu se exteriorizează doar la bani, ci mai ales la reparații, schimburi de ulei, și scăpărea de grija da trece pe la benzinării. Trebuie doar să avem un pic de curaj.

                Prin urmare pentru Andreea – Dacă vă puteți permite un vehicul electric, vă recomand să îl procurați. Va fi mașina pe care o veți folosi mult mai mult decât cea normală.

                O zi bună și succes,

                Masinaelectrica.org

                Comment


                • #83
                  Uit-aci un link. Poate va linistiti cu aberatiile:



                  Si mai ceva: nu avem legislatie pentru ele, asa ca le omologheaza dracu cu ai lui copii.
                  The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                  Comment


                  • #84
                    ...si streulea iar e beat, ca sterge posturi aiurea...
                    @masinaelectrica: daca esti asa documentat, explica graficul cuplu-putere al unui motor electric si apoi o sa-ti fie clar de ce un audi electric de 300cp nu merge mai tare de 200km/h, pe cand un subaru cu motor termic, de 300cp, bate 250km/h. apropo, cuplul maxim incep si motoarele pe combustie sa-l atinga de pe la 1500rpm si au puterea la 4000 (diesel) si 5000+ (benzina); ai omis un lucru esential, cuplul ala fantastic, e ca la "dizal" mult, dar pt scurt timp. deoarece motorul electric are putere relativ constanta pe plaja de turatie, pierde cuplul pe masura ce creste turatia, de aia are "zvac", dar canci cai putere, deci nu poate mentine cuplul la turatii mari. la locomotivele diesel-electrice si la vapoare s-a folosit motorul electric ca sistem de propulsie pt simplul motiv ca inca n-a inventat nimeni un ambreiaj si-o cutie de viteze care sa tina milioane de actionari cupluri de genul sutelor sau miilor de tone-metru. da? acum sa-ti zic si de ce lumea se mai leaga de autonomia vehiculelor electrice: pt ca majoritatea dintre noi, nu avem o masina de mers in afara orasului (care evident, tre' sa aiba motor termic, ca benzina gasesti pe toate gardurile si plinul dureaza 5 minute, spre deosebire de prize, unde incarcarea dureaza 8 ore ca sa mai merg 2 ore. ha, ha, ce smecherie majora...) si inca una de mers in oras. in plus, unde dracu am parca fiecare 3 masini/familie? apoi, vezi intr-o firma cu 2000 de angajati, cat de bucuros ar fi patronul sa venim fiecare sa ne incarcam bateriile de 2 ori/saptamana deci, am o masina (de-aia medie, sa avem loc 3 oameni, dar sa putem si parca la supermarket si sa putem la o adica sa mergem in concediu), care trebuie sa ma duca de exemplu de la timisoara la lyon. la ora actuala, la modul electric, calatoria ar dura 2 saptamani. ei bine, da-mi voie sa ma lipsesc de smecheria aia super rentabila, ecologica, placuta la condus si cum mai vreti s-o numiti...oi fi eu nebun, ca am fixul de-a face 2500km fara sa trebuiasca sa merg in 8 reprize de 300km, cu maxim 90km/h, ca la 130km/h, pe autostrada, bateria nu mai tine 200km, ci vreo 100-150, daca pornesc aerul conditionat, autonomia scade cu 20%. in conditiile in care motorul de propulsie are 20cp si compresorul de clima necesita 5cp, soarta bateriei e pecetluita inca din mina din care se extrage litiul pt fabricarea ei . deci, merg 250km (10% din drum, in 2 ore) si astept apoi 8 ore sa mai fac 250km. pai, asta ar veni cam 100 de ore fara sa pun la socoteala 10 ore/zi somn. fir-ar, nu-mi ajunge concediul... bah, anu' asta nu-l mai vad pe nasu-miu, dar am masina electrica. suna grozav, nu?
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #85
                      si nu inteleg o chestie , de ce crede toata lumea ca curentul care incarca bateria este moca sau ecologic.
                      @masinaelectrica, pe la mitbaster facura un experimen cu un BMW M3 si un PRIUS SI GHICI CINE A CONSUMAT MAI PUTIN ?
                      momentan singul mod de utilizare eficienta si economica a masimilor electrice este in transporturi de marfa sau calatori unde se pot programa rutele si timpi, in rest cu toate avantajele masimilor electrice motorul cu ardere interna va face legea inca multi ani si nu din cauza mororului ci din cauza randamentului redus de al elementelor de stocare
                      baiatu cu lenuta monteza filtre polen , alarme si alte cele

                      Comment


                      • #86
                        Întrebarea care se pune este totuși: de ce nu există mai multe vehicule electrice, din producție mare sau conversii, dacă sunt atât de eficiente și bune?
                        DE FRICĂ!!

                        Da, sigur de asta nu exista!

                        Daca as fi proprietarul unei companii auto si as avea un prototip cu motor electric care sa se incarce in 30 de minute si sa aiba autonomie 500 de km, va garantez ca l-as scoate pe piata, as vinde patentul si altor producator, apoi m-as retrage sa-mi cheltui miliardele de euro linistit.

                        Comment


                        • #87
                          si inca odata

                          Nu cred ca am spus ca un vehicul electric este masina ideala pentru toata lumea.

                          nu am sa incep discutii despre eficienta motorului si al electricitatii pentru ca nu va oferi forumul destul spatiu pentru astfel de manevre fara finit.

                          eu unul tocmai ma apuc de conversia unui Mazda 121, va fi o masina cu 80-90 km autonomie, va satisface in proportie de 90 % necesarul meu de km.

                          Ceea ce stiu sigur, este ca circulatia in orasele mari va fi dominata in urmatorii 3-7 ani de vehicule electrice, pentru sunt familii care detin 2 masini, sunt oameni pe care carora le pasa de propriul buzunar.

                          Cat despre concediu: din banii economisiti poti inchiria un Seria 7 sa pleci cu el la unchiu, sa te dai mari - si nu cu Loganu... - no offense.

                          Si sa revin la caracterul eco - un vehicul electric poate fi verde, daca il incarci de la o sursa de curent alternativa.

                          In rest este "eco-nomica" pentru portofel.

                          Desigur, recomand oricui sa incerce odata un astfel de vehicul - va ramane placut surprins.

                          Daca sunteti interesati sa vedeti cum se intampla conversia, vor exista mai multe detalii pe blog.masinaelectrica.org

                          O zi buna tuturor

                          Comment


                          • #88
                            Personal, deocamdata nu prea imi pasa de toata tevatura asta eco, pe care unii o striga sus si tare de fatada, iar pe la dos polueaza la greu.
                            Adica eu cu un motor pe benzina de 1,4 poluez mai mult decat un "hibrid" de la bmw cu motor V8? Sau decat autobuzele de la primarie sau decat junghiurile model "bulgaria"???
                            Sa fim seriosi: pana nu dispar toate cancerele de dieseluri obosite care abia isi taraie matele dupa ele, vine cineva si-mi spune ca poluez eu cu un motor de masina de spalat?
                            Asta e un fel de popa prostu', mai ales ca mai spunea cineva inainte, curentul electric nu e "green" deloc deocamdata.
                            Pai sa am bani mi-as lua de-al naibii cel mai mare W16 care exista pe lumea asta si tot as fi mai "eco" decat orice VAG TDI cu numere de bulgaria si fum de 10 metri dupa el.
                            In acest sens il consider edificator pe Clarkson: POWER!!!

                            Comment


                            • #89
                              @masinaelectrica: in afar de un drum de franta mai fac drumuri si prin tara (intamplarea face ca nici eu si nici sotia sa nu fim timisoreni, deci bagam intre 200 si 500km prin week-end-uri). sa-mi cumpar 5 masini si sa le las pe traseu la incarcat? sau sa merg cu trenul? sau sa inchiriez o masina pe combustibil fosil? sa fim seriosi...
                              daca ti-ar pasa d epropriul uzunar n-ai da 30000 de euro pe un jaf de fluence care costa 12000 in varianta benzinara, basca inchiriezi bateria si dupa 100000km facuti in cel mai optim mod declarat de renault, mai dai "niste" zece mii de euro s-o schimbi. cat despre conversie, sa bagi 7000 de euro intr-o masina care face 1000 cu inmatriculat cu tot, iar nu mi se pare o afacere. iar ultimul lucru, care mie mi-a pus capac si am realizat ca masina electrica e doar o fita, un rahat frumos impachetat, un trend intr-o lume cu cooroo'n sus, a fost ca motorul electric de pe opel ampera a fost premiat ca fiind cel mai bun motor, ca poate parcurge 550km cu functia "range extender". sa nu ii scuipi in fata pe aia care au premiat un motor elctric ce poate duce masina 50km pe spatele unui benzinar de 1.4, care cand e gata materia, mai duce masina inca 500km? range extender-ul e clasicul motor fosil, care tre' sa care dupa el, pe langa masina, bacsa ci calul ala mort de motor elctric si baterii, care au cam 300kg si fara de care masina facea fain frumos 700km. unde e logica, bunul simt tehnic, ecologia si orice alta idee fantezista din spatele acestei mascarade?
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • #90
                                Cea mai tare conversie despre care am citit este cea a neamtului din link-ul de mai jos.



                                Ceea ce unii poate nu inteleg, este ca un automobil electric inseamna cu totul altceva decat automobilul cu motor cu ardere interna. Este un mijloc de deplasare si nu o masina sport si care trebuie condusa "economic" astfel incat sa fie utilizat cat mai eficient configuratia drumului. In solutia propusa de neamtul respectiv, partea de reincarcare a bateriilor este foarte interesanta - prin utilizarea unui generator intermitent care functioneaza pe ulei de rapita.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google