Ce sa cumpar? 1.5 dci 70 cp sau 1.6 16v?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    ...si aici intervine raul de masina al copiiilor...al sotiei...etc si orice drum lung se lasa cu ...
    dadosh, chestia cu raul de masina tine mai putin de motorizare si mai mult de stilul de conducere al soferului ...
    Sotia mea a facut primul drum mai lung cu un logan MCV dci de 250 km si a dat la rate de 3 ori, cu cel personal a parcurs 1000km si nimic..... Un sofer care bruscheaza comenzile masinii poti fi sigur produce discomfort pasagerilor.
    Logan 1,5 dCi Laureate

    Comment


    • #32
      Eu tot timpul am fost fan benzinar si cand a fost vorba sa-mi iau masina nu am stat pe ganduri si mi-am luat 16V. Este mult mai silentis ca un diesel si trage mult mai bine ca un diesel. In plus niciodata un diesel nu va fi la fel de rezistent ca un benzinar si mai ales cele cu cilindree mica. Singurele diesel-uri ce mi le-as lua ar trebui sa aiba minim 2000 cmc.
      sigpic

      Comment


      • #33
        @mareom asa gandesti acum ca esti inca tanar,cine stie poate peste 15 ani cand o sa ai familie,copiii de intretinut o sa devii fan diesel,no sa mai vrei sa faci liniute cu benzinarul,poate o sa vrei si tu un consum mai mic asa cum til da un diesel.

        Comment


        • #34
          mareom imi permit sa te contrazic, la numar egal de ore de functionare motorul diesel are uzura mai mica fata de cel benzinar. De ce?.... cel diesel functioneaza la turatie mai mica, si cand iti spun asta iti spun din punctul de vedere al unui mecanic care 15 ani s-a ocupat de motoare(diesel si benzina ), de la cele de15 CP la cele de 15000 CP.
          Logan 1,5 dCi Laureate

          Comment


          • #35
            geeman,nu stiu daca ai urmarit ceva pe la tuning.esti mecanic cu experienta,dupa cum spui.am un dci si vreau sa fac o remapare.vreau parerea ta.va fi o uzura in plus,sau va fi ceva nasol pentru motor si cutie.
            multumesc.

            Comment


            • #36
              Daca vrei o masina cu care umbli mai mult prin oras si nu iti pasa prea mult de zgomotul motorului sau de aspectul interior si exterior - te-as indemna la dieselar.

              Pe de alta parte, parerea mea dupa 6 luni de Prestige este insa urmatoarea: asta e prima masina romaneasca cu care nu ti-e rusine fata de suratele similare de la alte marci! Motor "elastic", silentios, cu sunet la accelerare cum n-a sunat vreo Dacie neam de neamul ei, confort interior cat incape (eu am peste 2m inaltime si stau in Logan ca in radvan), dotari cum nu gasesti (la ceva comparabil ca performante) la asemenea pret, plus design care nici un alt model nu ti-l ofera. Singurul defect: consumul nu-l poti compara cu dieselul.

              Intrebarea mea ar fi: ai de gand sa tii masina mai mult de 4-5 ani, pana iti recuperezi diferenta rezultata din pret, revizii, piese etc.? Ca in ziua de azi nu mai e ca pe vremea lu' tata, cand tineai masina cate 10-15-20 de ani...
              Martinel rules!

              Comment


              • #37
                Eu ador dci-ul meu,ma plimb de vreo 3 saptamani prin oras zi de zi fac cate 25Km prin traficul din constanta si inca mai am 30L in rezervor,e chiar enervant cat de putin consuma.

                Comment


                • #38
                  @khosty nu ne mai tine pe jar, te-ai hotarat ce sa-ti cumperi?
                  disputa diesel - benzina o sa tina pana dispar motoarele cu combustie interna!
                  Logan 1,5 dCi Laureate

                  Comment


                  • #39
                    "off topic" Draga Baghera: tare as vrea eu sa vad..cum de ai reusit tu..sa dai fum unui Logan de 1,6 care are 90 CP...cu al tau dci de 70 sau 75 CP(sper sa nu gresesc) ?! Eu pe langa al meu 1,6 16V..mai conduc si loganul tatalui meu...un Laureate de 1,6 8v de 90 de cai...si crede-ma..ca merge si ala...Sincer eu cred ca aici minti putin..sau cel pe care l-ai facut tu(respectivul cu 1,6 MPI)..nu avea nici o treaba in ale condusului mai sportiv!

                    "on topic" Draga Khosty: Eu..ca proprietar al unuyi 1,6 16V....normal ca iti recomand sa-ti iei 16V. Insa...asa cum au spus si ceilalti..singurul avantaj al motorului Diesel..fata de benzinar....este consumul...
                    Eu mi-as permite..daca nu te supar..sa-ti dau urmatorul sfat: Dacia..mai de curand..a lansat Logan GPL...(doar pe motorul de 1,4 MPI)...parerea..si sfatul meu..sunt urmatoarele...daca vrei o masina urgent si buna..ia-ti un 1,6 16V(nu te lua dupa cei care doar vorbesc si nu pot dovedi...si o masina pe benzina poate consuma putin daca stii cum sa mergi); dar daca vrei o masina econoica...du-te la o reprezentata Dacia..si testeaza acest 1,4 MPi cu GPL... ;)

                    mai multe detalii despre noul Logan GPL pe www.dacia.ro

                    Comment


                    • #40
                      1,6 16v. Sa nu iei nimik sub 100 cp. Eu am luat 1,4 mpi 75 cp si trag de el pe la 4000 rot/min in depasiri...
                      KissFM 1.4 mpi

                      Comment


                      • #41
                        Treaba neplacuta cu GPL-ul este ca ramai fara portbagaj. Nerecomandat.
                        KissFM 1.4 mpi

                        Comment


                        • #42
                          NOT ANYMORE - MOUSE ANTI PANA (30-60RoN) ARE 800Grame cu totul deci nu-ti va ocupa prea mult din portbagaj
                          1.6 MPi Icy White

                          Comment


                          • #43
                            Acum dupa ce am condus ambele motorizari si aici ma refer la DCI 85 (nu DCI 70cp cum e in thred ) si 1.6 16v pot sa spun clar ca dintre amandoua as alege fara sa ma gandesc 1.6 16v. Bafta in alegere !
                            Last edited by Bad_Wolf; 19 September 2008, 13:24.
                            sigpic

                            Comment


                            • #44
                              1.6 16v...Insa omu' cred ca a ales deja(la cat de vechi e postu')...Sau a iesit din club si a ales ceva mai bun

                              Comment


                              • #45
                                Daca vrei sa ai un consum mai mic .. si fara demaraje periculoase iati un DCI .. dar daca vrei putere .. dar si consum mai mare .. ia un 1.6 16v care rupe !!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google