Salutarile mele. La momentul actual arcurile meledupa masina au taiate fiecare cateo spira. A coborat ceva si se comporta foarte bine si la gropi si la viraje, chiar am ramas surprins cat de confortabila este la gropi dupa ce le-am taiat. Amortizoarele suntcele stockiar cu arcurile taiate mer de vreo 15 mii km si inca nu s-au "bulit". De ceva timp am inceput sa strang bani pentru un kit de amortizoare blistein b8 sprint pe dacia shop la pretul de 1380 lei, am mai gasit la un magazin Set amortizoare + arcuri reglabile marca TaTechnix la pretul de 1333 lei. Eu as dori sa imi cumpar amortizoarele bilstein b8 dar nu o sa am bani de arcuri prea curand, oare le pot monta cu arcurile stock taiate? Pe fata am taiat o spira de jos, iar pe spate am taiat in partea de sus a arcului. Ce sa aleg? kitul tatechnix ( arcuri + amortizoare) sau doar amortizoarele bilstein cu arcurile stock? Sunt tare nedumerit, imi place tatechnix pentru ca este cu tot cu arcuri iar plusul este ca este reglabila vara lipita de asfalt iar iarna o ridici sus, bilstein sunt cu foarte mult mai calitativ peste kitul asta dar nu e bani si de arcuri . Cam asa arata cu amortizoare stock si arcurile taiate.
Amortizoare Sport!
Collapse
X
-
-
arcurile ta-technix le recomand ..am avut si h&r iar sincer rapotrul pret-calitate la ta-technix este foarte bun..cu privire la reglabila vei fii uimit cat de jos este masina cu ea ridicata la maxim..plus de asta tre sa faci anumite modificari..
poate sunt altii care iti pot da mai multe date tehnice..asta e ce pot spune eu..pe vazute si pe simtite..
mult spor!!!sigpiccu cat cunosc mai multi oameni... cu atat iubesc mai mult cainii
-
Astea sunt specificatiile kitului :
- amortizoare 30% mai dure decat stoc
- arcuri 30% mai dure ca stoc
- control manual direct asupra inaltimii masinii
- imbunatatirea radicala a tinutei de drum
- timpi de acceleratie mult mai buni
- relgaj pe inaltime 2 - 9.5 cm
- kit complet arcuri + amortizoare + flanse aluminiu
- omolgare TUV (nu necesita omologare la RAR)
- reglaj si instalare facila fara modificari (bolt on)
- import Germania
Ei spun ca nu trebuiesc facute modificari,ok si cam ce modificari ar trebui aduse?
Dupa cum spun ei coboara de la 2cm la 9.5 cm, eu am coborato cam 3.5-4 cm si este super ok! Dar daca mi-as cumpara tatechnix-ul sigur o sa o lipesc de sosea
Comment
-
eu unul am reglabila!! recomand! 2 modificari ai de facut si o sa fi multumit crrede-ma! gaurile la amort pe fata si sa rezolvi problema cu ridicatu p spate ! si n-o sa ai treaba! eu am avut si kitul de la racingnick! am fost multumit d asemenea! acum depinde de tine daca vrei reglabila sau normala ! numai bine !
Comment
-
Reglabila mi-as dori din 3 motive: 1.Este cu tot cu arcuri 2. pot sa o cobor mai mult de 3-4cm (vara) si 3. eu merg cu masina zii de zii iar iarna este o mare teroare, iarna asta am ramas intepenit cred ca peste de 15 ori intepenit si nu taiasem arcurile , eu asta vreua vara "pe burta", iarna caruta. Si sa dau 1000e pe un kit KW reglabil nu sunt chiar atat de nebun! Asta pe fata o stiam ca trebuiesc marite gaurile. Dar pe spate ce trebuie facut?
Comment
-
Pe fata trebuiesc modificate gaurile de prindere a fuzetei pe amortizor , iar pe spate trebuiesc facute piesele acestea sa o poti ridica mai multsigpic
"BRABUS" STYLE
Comment
-
Aha deci pana la urma asta nu este suspensie de logan, este o suspensie care se poate pune pe logan cu mici modificari. M-am uitat pe site-ul lor si nu am vazut sa scrie pe undeva ca au si de golanel. Trebuiesc date alte gauri sau doar largite? Inaltatoarele alea sau cum le spune trebuie sa le fac la strung nu?
Comment
Comment