Amortizoare Sport!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Amortizoare Sport!

    Salutarile mele. La momentul actual arcurile meledupa masina au taiate fiecare cateo spira. A coborat ceva si se comporta foarte bine si la gropi si la viraje, chiar am ramas surprins cat de confortabila este la gropi dupa ce le-am taiat. Amortizoarele suntcele stockiar cu arcurile taiate mer de vreo 15 mii km si inca nu s-au "bulit". De ceva timp am inceput sa strang bani pentru un kit de amortizoare blistein b8 sprint pe dacia shop la pretul de 1380 lei, am mai gasit la un magazin Set amortizoare + arcuri reglabile marca TaTechnix la pretul de 1333 lei. Eu as dori sa imi cumpar amortizoarele bilstein b8 dar nu o sa am bani de arcuri prea curand, oare le pot monta cu arcurile stock taiate? Pe fata am taiat o spira de jos, iar pe spate am taiat in partea de sus a arcului. Ce sa aleg? kitul tatechnix ( arcuri + amortizoare) sau doar amortizoarele bilstein cu arcurile stock? Sunt tare nedumerit, imi place tatechnix pentru ca este cu tot cu arcuri iar plusul este ca este reglabila vara lipita de asfalt iar iarna o ridici sus, bilstein sunt cu foarte mult mai calitativ peste kitul asta dar nu e bani si de arcuri . Cam asa arata cu amortizoare stock si arcurile taiate.
    Attached Files

  • #2
    arcurile ta-technix le recomand ..am avut si h&r iar sincer rapotrul pret-calitate la ta-technix este foarte bun..cu privire la reglabila vei fii uimit cat de jos este masina cu ea ridicata la maxim..plus de asta tre sa faci anumite modificari..
    poate sunt altii care iti pot da mai multe date tehnice..asta e ce pot spune eu..pe vazute si pe simtite..
    mult spor!!!
    sigpiccu cat cunosc mai multi oameni... cu atat iubesc mai mult cainii

    Comment


    • #3
      Astea sunt specificatiile kitului :
      - amortizoare 30% mai dure decat stoc
      - arcuri 30% mai dure ca stoc
      - control manual direct asupra inaltimii masinii
      - imbunatatirea radicala a tinutei de drum
      - timpi de acceleratie mult mai buni
      - relgaj pe inaltime 2 - 9.5 cm
      - kit complet arcuri + amortizoare + flanse aluminiu
      - omolgare TUV (nu necesita omologare la RAR)
      - reglaj si instalare facila fara modificari (bolt on)
      - import Germania

      Ei spun ca nu trebuiesc facute modificari,ok si cam ce modificari ar trebui aduse?
      Dupa cum spun ei coboara de la 2cm la 9.5 cm, eu am coborato cam 3.5-4 cm si este super ok! Dar daca mi-as cumpara tatechnix-ul sigur o sa o lipesc de sosea

      Comment


      • #4
        daca la bilstein strangi din coor si mai pui 650ron, in 1-2 luni iti iei niste arcuri weitek, eibach sau hr si te pisi pe reglabila aia de 2 lei de la sculatehnix...
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #5
          Bun as dori sa fac si chestia asta, sa cumpar bilstein-urile alea chiar imi plac dar chiar daca "strang din toate gaurile" nu am cum sa fac rost si de bani de arcuri. Pot sa pun bilstein-urile cu arcurile astea taiate?

          Comment


          • #6
            eu unul am reglabila!! recomand! 2 modificari ai de facut si o sa fi multumit crrede-ma! gaurile la amort pe fata si sa rezolvi problema cu ridicatu p spate ! si n-o sa ai treaba! eu am avut si kitul de la racingnick! am fost multumit d asemenea! acum depinde de tine daca vrei reglabila sau normala ! numai bine !

            Comment


            • #7
              Reglabila mi-as dori din 3 motive: 1.Este cu tot cu arcuri 2. pot sa o cobor mai mult de 3-4cm (vara) si 3. eu merg cu masina zii de zii iar iarna este o mare teroare, iarna asta am ramas intepenit cred ca peste de 15 ori intepenit si nu taiasem arcurile , eu asta vreua vara "pe burta", iarna caruta. Si sa dau 1000e pe un kit KW reglabil nu sunt chiar atat de nebun! Asta pe fata o stiam ca trebuiesc marite gaurile. Dar pe spate ce trebuie facut?

              Comment


              • #8
                eu am facut alte reglaje ! si am rezolvat problema !

                Comment


                • #9
                  Deci sa inteleg ca trebuie reglaje mai inalte!

                  Comment


                  • #10
                    Pe fata trebuiesc modificate gaurile de prindere a fuzetei pe amortizor , iar pe spate trebuiesc facute piesele acestea sa o poti ridica mai mult
                    sigpic
                    "BRABUS" STYLE

                    Comment


                    • #11
                      Din cate am inteles din surse neoficiale a aparut reglabila pentru logan, fix pe gauri acum nu stiu cat de sigur e (300E)

                      Comment


                      • #12
                        Aha deci pana la urma asta nu este suspensie de logan, este o suspensie care se poate pune pe logan cu mici modificari. M-am uitat pe site-ul lor si nu am vazut sa scrie pe undeva ca au si de golanel. Trebuiesc date alte gauri sau doar largite? Inaltatoarele alea sau cum le spune trebuie sa le fac la strung nu?

                        Comment


                        • #13
                          ce ai gasit tu e probabil de Clio. mai bine mergi pe varianta HR + B8, cu reglabila e 50-50 am citit ca se plang destui de ea.
                          iei HR si iarna treci la suspensia stock...stai am uitat ca ai magarit arcurile

                          Comment


                          • #14
                            Arcurile le-am "prostituat". Si sa stau mereu sa le schimb mi se acreste, daca iau b8-urile le pot pune cu arcurile "prostituate"? Pana o sa ma prostituez si eu pentru bani de arcuri )

                            Comment


                            • #15
                              pana una alta vezi sa nu le pierzi pe drum la niste curbe luate mai tare sau pe la niste gropi.
                              ai vazut cum sta arcul in taler dupa ce le ai taiat ? mie mi ar fi frica doar sa ma urc in asa ceva

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google