Vine bine in taler ca dupa ce am taiat am indreptat spira la cald ca sa vina cum trebuie dar daca o ridic in pe cric cand o las jos trebuie sa tin de arc in partea de sus la flanasa ca altfel nu sta, arcul fiind mai scurt iar amortizorul normal nu mai strange si arcul dar dupa ce o las se comprima arcul si nu mai sunt probleme. Pe spate vine mult mai bine chiar daca o ridic arcul nu iese, dar pe fata trebuie sa fim 3 insi, doi sa tina arcurile pe pozitie si unu sa dea la cric sau elevator) tre sa scimb amortizoarele neaparat.
Amortizoare Sport!
Collapse
X
-
Vine bine in taler ca dupa ce am taiat am indreptat spira la cald ca sa vina cum trebuie dar daca o ridic in pe cric cand o las jos trebuie sa tin de arc in partea de sus la flanasa ca altfel nu sta.sigpic
"BRABUS" STYLE
Comment
-
Nu nu cand iei o curba mai tare se intampla fenomenul aratura ) asa ca trebuie sa o ardem stilu 20km/h. am gasit set bilstein b8 la 970 ron si pana in iarna imi cumpar arcuri stok ca amortizoarele sunt bune si cum a venit alba ca zapada bag suspensia stock. nu prea vreau sa ma tepuiesc cu tatechnix.
astea sunt amortizoarele sunt bune?
Comment
-
-
wtf? si setu bilstein dupa dacia shop nu sunt la fel (b8)?
Comment
-
daca tot ai taiat arcurile si iti balangane arcurile pe fata, iti dau eu 2 amortizoare fata scurtate si intarite, macar sa nu zbori de pe sosea pana iei bilsteinu. iar un set de arcuri sh e 4-5 milioane. deci cu 6 mil. ai alta suspensie. numai tu stii cati bani vrei sa bagi intr-o masina care nici macar nu a fost gandita pentru " sports mode", chiar daca poti scoate (cu o palarie mare de bani) ceva decent din ea.
Comment
Comment