Amortizoare Sport!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Claudeel View Post
    Da,,,, cred ca saptamana care vine o sa fac o vizita pe la dacia shop si cred ca pana la urma o sa iau bilstein b8 si le pun cu arcurile taiate vreo luna doua pana strang bani de arcuri!
    e cea mai buna varianta. asculta la ce spun colegii ca au ceva experienta in susensii

    Comment


    • #32
      Dar ma gandeam si la alta faza, ca sa nu mai stau cu taieturile pe masina imi cumparam un set de EIBACH si as scurta si intarii amortizoarele originale ca sunt bune nu e nici unu bulit. Merge mai bine faza asta? Si daca are cineva idee cam cat ma costa scurtatu amortizoarelor ! Dar vad ca pe daciashop este precizat ca se pot folosi cu amortizoarele originale, mi-ar conveni mai mult asa (criza asta mama ei a dra*u)!

      Comment


      • #33
        se pot folosi cu amortizoarele stock da. doar ca le montezi si nu prea o sa iti dai seama daca ai aicuri sport sau nu. tot inalta ramane

        Comment


        • #34
          Atunci mai tai din amortizoare dale 'dreacu! Si pe unde prin bucuresti se face echestia asta cu amortizoarele? Mi-as cumpara si h&r dar vad ca alea coboara mai mult! Eibach : 30-35mm, H&R: 40-45mm, la iarna ce ma fac )
          Last edited by Claudeel; 16 June 2012, 18:18.

          Comment


          • #35
            nu mai vorbiti prostii, de cant tine telescopul masina? eu sunt la a 4-a schimbare de arcuri si de fiecare data s-a lasat masina, chiar tinand amortizoarele stock. ce povestiti voi ca daca pui arcuri scurte si telescoape normale n-o sa "cada" masina? de fapt, la ce isi racesc unii gura, de pomana, cand arcul taiat si telescopul cu ulei de transformator = suspensie sport in mintea multora?
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #36
              eu ma refeream la faptul ca Eibach nu coboara suficient de mult masina incat sa se observe diferenta. de lasat o lasa 3.5 cm dar se observa greu
              HR coboara 4.5 si sare in ochi mult mai repede. daca mai tai si din spire se lasa si mai mult. amortizorul nu are nici o treaba cu garda la sol.

              Comment


              • #37
                Bun. Ma gandesc sa iau H&R. Le pot pune cu amortizoarele stock fara sa fac vreo modificare la ele? Si da taiatul arcurilor stock e o mare prostie! Asta e am pocnit-o! Chestia este ca multi ca mine fac chestiile astea fara sa se documenteze prima data. Un sut in fund un pas inaite!

                Comment


                • #38
                  clau, daca nu folosesti masina in regim sportiv (ma rog, ce-o fi insemnand sport la logan), arcul taiat e ok. pe circuit insa, sau pe strada, la limita, arcul facut de fabrica mai scurt si mai tare ii va conferi o tinuta mai buna masinii decat arcul taiat.
                  si ca sa-ti rapsund la intrebare, da, poti. eu am avut eibach, iar acum am weitec si hr pe telescoape stock. tinuta de drum e imbunatatita cu exceptia denivelarilor. acolo, nu prea ai motive sa te avanti, ca sari si nu prea mai franezi si nici nu prea virezi bine. daca pui hr si bilstein b4, vei obtine o scandura. parerea mea e ca va sta mai bine pe denivelari decat arc sport si telescop stock, dar te va scutura de o sa-ti prinzi ouale intre coor si scaun
                  in alta ordine de idei, b4 = 1400ron, hr = 650-700ron. kw reglabil = 3500ron. daca nu tii la confortul tau atunci uita de kw. daca vrei reglabila, dar fara pretentii prea mari, atunci tatechnics e calea de urmat. tu stii pe ce drumuri o sa mergi si daca iarna se deszapezeste strada ta sau nu...
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #39
                    Mda, trebuie sa aleg intr-e tatechnix sau doar arcuri eibach!
                    Last edited by Claudeel; 17 June 2012, 00:51.

                    Comment


                    • #40
                      Tatehnics sunt bune pe drumuri drepte,fara denivelari. Spunea MIU despre kw ca are o minte proprie, stie cand sa fie tare sau moale,dar tatehnics sunt bune mai mult pentri imagine nu pentru performanta

                      Sent from my GT-I5500 using Forum Runner

                      Comment


                      • #41
                        Cred ca o sa aleg eibach-urile cu amortizoare stock, la 30-35mm coborare cred ca ma pot misca si iarna cu usurinta.
                        @Seba: arcurile vin presate putin cand le pui pe amortizor? ca nu vreau sa am surpriza pe care am avut-o cu ingeniozitatea mea de "tunner" sa fuga ca dracu pe amortizor! Tatechnix-urile imi plac si alea dar vad ca cine cunoaste mai bine stie despre ce este vorba, si in plus mai trebuia sa mai astept vreo spatamana juna' ca nu prea imi ieseau calculele la "cashcaval", mai trebuie si flanse, rulmeni, bielete directie, geometrie ahaaa! Norocul meu ca nu mai platesc manopera decat vreo 2 pachete de tigari 2 'cole" si 2 beri ).

                        Comment


                        • #42
                          am nevoie de niste poze detaliate cu filetul amortizoarelor de Logan.

                          daca are vreun coleg si este amabil sa le posteze ii multumesc

                          Comment


                          • #43
                            da, arcurile stau un pic intepenite intre oale, dar nu mult. oricum, cu telscopul deschis la maxim, nu joaca intre talere, daca asta vrei sa stii.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #44
                              nici vogtaln-urile nu jucau in amortizoarele stock. in schimb, in amortizoarele scurtate abia le-am pus cu 4 prese de-alea de arc.

                              Comment


                              • #45
                                pe mine ma intereseaza sa vad filetul. si pe fata si pe spate. chiar nu are nimeni un close-up ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google