Originally posted by Claudeel
View Post
Amortizoare Sport!
Collapse
X
-
Dar ma gandeam si la alta faza, ca sa nu mai stau cu taieturile pe masina imi cumparam un set de EIBACH si as scurta si intarii amortizoarele originale ca sunt bune nu e nici unu bulit. Merge mai bine faza asta? Si daca are cineva idee cam cat ma costa scurtatu amortizoarelor ! Dar vad ca pe daciashop este precizat ca se pot folosi cu amortizoarele originale, mi-ar conveni mai mult asa (criza asta mama ei a dra*u)!
Comment
-
-
nu mai vorbiti prostii, de cant tine telescopul masina? eu sunt la a 4-a schimbare de arcuri si de fiecare data s-a lasat masina, chiar tinand amortizoarele stock. ce povestiti voi ca daca pui arcuri scurte si telescoape normale n-o sa "cada" masina? de fapt, la ce isi racesc unii gura, de pomana, cand arcul taiat si telescopul cu ulei de transformator = suspensie sport in mintea multora?Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Bun. Ma gandesc sa iau H&R. Le pot pune cu amortizoarele stock fara sa fac vreo modificare la ele? Si da taiatul arcurilor stock e o mare prostie! Asta e am pocnit-o! Chestia este ca multi ca mine fac chestiile astea fara sa se documenteze prima data. Un sut in fund un pas inaite!
Comment
-
clau, daca nu folosesti masina in regim sportiv (ma rog, ce-o fi insemnand sport la logan), arcul taiat e ok. pe circuit insa, sau pe strada, la limita, arcul facut de fabrica mai scurt si mai tare ii va conferi o tinuta mai buna masinii decat arcul taiat.
si ca sa-ti rapsund la intrebare, da, poti. eu am avut eibach, iar acum am weitec si hr pe telescoape stock. tinuta de drum e imbunatatita cu exceptia denivelarilor. acolo, nu prea ai motive sa te avanti, ca sari si nu prea mai franezi si nici nu prea virezi bine. daca pui hr si bilstein b4, vei obtine o scandura. parerea mea e ca va sta mai bine pe denivelari decat arc sport si telescop stock, dar te va scutura de o sa-ti prinzi ouale intre coor si scaun
in alta ordine de idei, b4 = 1400ron, hr = 650-700ron. kw reglabil = 3500ron. daca nu tii la confortul tau atunci uita de kw. daca vrei reglabila, dar fara pretentii prea mari, atunci tatechnics e calea de urmat. tu stii pe ce drumuri o sa mergi si daca iarna se deszapezeste strada ta sau nu...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Cred ca o sa aleg eibach-urile cu amortizoare stock, la 30-35mm coborare cred ca ma pot misca si iarna cu usurinta.
@Seba: arcurile vin presate putin cand le pui pe amortizor? ca nu vreau sa am surpriza pe care am avut-o cu ingeniozitatea mea de "tunner" sa fuga ca dracu pe amortizor! Tatechnix-urile imi plac si alea dar vad ca cine cunoaste mai bine stie despre ce este vorba, si in plus mai trebuia sa mai astept vreo spatamana juna' ca nu prea imi ieseau calculele la "cashcaval", mai trebuie si flanse, rulmeni, bielete directie, geometrie ahaaa! Norocul meu ca nu mai platesc manopera decat vreo 2 pachete de tigari 2 'cole" si 2 beri ).
Comment
Comment