Amortizoare Sport!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by razvanamza View Post
    nici vogtaln-urile nu jucau in amortizoarele stock. in schimb, in amortizoarele scurtate abia le-am pus cu 4 prese de-alea de arc.
    unde le-ai pus tu cu 4 prese?

    Alex- HR cu amortizoarele de le ai tu pe masina + repozitionare ca la carte ...altceva nu-ti mai trebuie ...

    Comment


    • #47
      tot ce imi doresc este sa nu tzopaie. ca e dura sau mult prea dura nu conteaza.

      Comment


      • #48
        va cam topai, orice i-ai face. rapartitia maselor la lighean e deficitara, asta face ac aproape orice arc sa fie prea tare pt spate. daca pui telescoape mai tari, nu va topai, dar o s-o urasti...si oricum, pe denivelari, tre' sa franezi din timp, ca unul cu suspensii stock opreste mai repede decat tine sarind pe culmile cocoaselor din asfalt si ia si curbele mai bine daca sunt denivelari serioase
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #49
          om trai si om vedea. o sa incerc, cu sfaturile acumulate de la voi toti sa limitez e cat posibil efectele nedorite

          Comment


          • #50
            merita sa fac vestita repozitionare? deja m-am saturat de topaiala si da, 4 prese pentru amortizoarele de la golan91, ca erau scurtate cam 5 cm.

            Comment


            • #51
              Originally posted by razvanamza View Post
              nici vogtaln-urile nu jucau in amortizoarele stock.
              ce-s alea?
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • #52
                vogtland...

                Comment


                • #53
                  @ razvan eu nu nteleg de ce nu ai facut o pana acum.

                  @ cristi xp cred ca se refera la arcuri sport Vogtland

                  Comment


                  • #54
                    Tu daca pui numai amortizoare sport n-ai facut mare branza, in mod normal astea le pui in cuplu alte arcuri.
                    Altfel nu faci decat sa le fortezi cu arcurile stock si sa le scurtezi viata.

                    Arcuri ceva mai tari si telescoape d-astea, cam asa trebe facut.
                    Altfel mi se pare tiganie.

                    Comment


                    • #55
                      am amortizoare scurtate pe fata+stock pe spate, cu arcuri vogtland. trebuie sa repozitionez bucsele ca topaie rau..

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by Octavian View Post
                        Tu daca pui numai amortizoare sport n-ai facut mare branza, in mod normal astea le pui in cuplu alte arcuri.
                        Altfel nu faci decat sa le fortezi cu arcurile stock si sa le scurtezi viata.

                        Arcuri ceva mai tari si telescoape d-astea, cam asa trebe facut.
                        Altfel mi se pare tiganie.
                        la mine te referi ?

                        Comment


                        • #57
                          Da mai, la tine. Nu asa vrei sa faci, amortizoare sport si arcuri stock...?

                          Originally posted by razvanamza View Post
                          am amortizoare scurtate pe fata+stock pe spate, cu arcuri vogtland. trebuie sa repozitionez bucsele ca topaie rau..
                          Poti sa repozitionezi cat vrei bucsele ca tot va topai, nu-i de acolo.
                          Last edited by Octavian; 28 June 2012, 20:23. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • #58
                            eu vreau sa pun arcuri nu amortizoare. B4 de la bilstein ar fi cam cel mai bun upgrade la amortizoare in cazul in care se pastreaza arcul stock

                            Comment


                            • #59
                              Asta ce pune la schimb in service e B2? Am pus pe stanga de vreo 10.000 km, e o idee mai rigid decat cel de pe dreapta (e si normal la un rulaj de aprox 100000 km).

                              Cred ca at cand voi schimba amortizoarele (curand sper...) voi merge pe Bilstein B4, vreau mult amortizoare ceva mai rigide.

                              Comment


                              • #60
                                B1,2,3,4 sunt de nivel OEM iar de la B6 in sus sunt sportive dar tot de strada. Pentru MotorSport e alta mancare de peste

                                pentru B4 Bilstein mi au recomandat mie arcurile Eibach



                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google