Limitator Sau Nu ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Limitator Sau Nu ?

    salut, nu stiu daca a mai fost acest topic dar am si eu o intrebare.. am o solenza din 2004 model scala, am constatat ca nu fuge mai mult de 140 km / ora , oricat as apasa pe acceleratie nu fuge .. ma poate lamurii si pe mine cineva, va rog. se poate sa aiba limitator ? imi cer scuze moderatorilor ca postez la logan

  • #2
    Ciudat ca nu trece de 140km/h , de obicei solenzele sunt mai sprintene . Cea mai buna metoda de a lua in viteza e in treptele mici in ture mari . De obicei viteza maxima o ai in treapta a 4-a , nu a 5-a .

    Limitator n-am auzit sa aibe vreo solenza pana acum . Probabil ii trebuie doar forja. Parerea mea .

    Comment


    • #3
      daca schimbi vitezele pe la 2500/3000 r/min posibil sa nu iti ia mai mult de 140 cum zici tu......dar ai incercat sa ii dai in a 3-a si a 4-a...ture mari de 5000/6000?.....de limitator nu se pune problema, ca nu are la 140

      Comment


      • #4
        salut, in afara de sfatul cu "da-i in gura, tre' sa mearga", eu zic sa incepi cu o simpla diagnoza. daca nu iese nimic la diagnoza, verifici fisele de bujii, bobinele de inductie, bujiile, apoi daca te pricepi un pic, scoti rampa de injectoare si vezi daca ai vreunul infundat, te uiti sa nu traga aer fals (sau poate tre' sa schimbi filtrul de aer), cureti corpul clapeta, reglezi corect cablul de acceleratie (la logan e un "piaptan" care il reglezi astfel incat la apasarea completa a pedalei, clapeta sa fie maxim deschisa). apoi intri la motor: ulei de care trebuie, verificat distributie, relgat joc culbutori, test de compresie.
        data toate astea sunt ok, dar masina nu merge, abia atunci poti sa zici ca ai o problema. si nici atunci nu-i rostul de panicat, mai poti face una-alta, dar deja e mai multa munca, timp si bani.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #5
          solentza a fost turata la maxim pot spune a 1 la 5500rotatii a 2-3-4 la fel....mai mult de 140nu se duce acu ramane la 140 si nu se mai misca de acolo....am luat.o in toate stilurile de ex. eram in treapta a 4 la 60km am dat.o pe a 3 pana la 5500 dupa pe a 4 tot la 5500 si tot atat s.a dus am luat.o 1-2-3-4-5 am schimbat la 5000 rezultatu fiind acelasi
          .....nu imi pot explica dc....eu am un logan tot 1.4 si s.a dus la 165 si se mai ducea usor usor .....dar am ramas uimit cand am vazut ca solentza nu se duce mai mult de atat....chiar nu imi pot da seama dc....tin sa precizez ca solentza nu a mai fost scoasa din garaj de cateva luni....adica a fost dar foarte putin.... "catadrx" poate da mai multe detalii despre masina....
          Last edited by Aurash; 22 June 2012, 01:02.
          CL 93 TAV

          Comment


          • #6
            Daca ai ajuns la 5500 rpm pe tr 4 inseamna ca ai avut in jur de 150/h.

            Mai plimb-o putin ca n-are nimic daca a dus 5500 rpm pe tr 4.
            Fuge mai tare ca Loganu 1.4.

            PS: ai grija la drum

            Comment


            • #7
              salut ma scuzati ca nu am raspuns mai devreme , motorul merge foarte bine nu cred ca ar avea probleme cu injectoarele , filtru de aer doar ce l-am schimbat, cred ca ar trebuii sa umblu la bujii , corpul clapeta a fost de asemenea curatat de curand.. si rampa aceea de la injectoare, nu stiu ce probleme ar putea sa aiba , daca aveti m-ai multe cunostiinte va rog dati-mi si mie un raspuns, se poate sa fie din benzina ? ca e cam proasta pe la noi..

              Comment


              • #8
                da, se poate.baga de proba vreo 5 litrii de omv 100 cand esti pe rezerva, eventual arunca 0.5-1litru de alcool etilic pur (99%) in rezervor, daca ai apa, o va elimina.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #9
                  Dar daca are roti cu dimeniuni mai mari decat cele trecute in talon, nu afecteaza viteza real cu cea afisat pe cadran? Posibil sa le aiba pe 16.

                  Comment


                  • #10
                    Afecteaza. Daca diametru este mai mic decat stoc atunci minte in plus, gen ai 100 si arata 120. Daca diametrul rootii e mai mare viteza reala e mai mare decat ce arata pe cadran, ai 100 pe bord si in realitate 120?

                    Unde se palfoneaza masina in ce treapta si la ce turatie pentru ca am vazut ca ai scris ca i.ai dat cu a 4.a 5500 si astra insemna peste 140km/h.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google