Achizitie Dacia Logan !

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    daca vrei ti-o dau pe a mea, e ambiance, 2009, 51.000 km , schimbate palcutele de frana si bateria. are doar mp3 player, alarma si inchidere centralizata.

    Comment


    • #32
      Originally posted by radu_alex View Post
      daca vrei ti-o dau pe a mea, e ambiance, 2009, 51.000 km , schimbate palcutele de frana si bateria. are doar mp3 player, alarma si inchidere centralizata.
      Nu multumesc,vreau prestige 1,6 16v sau laureate 1,2 16v

      Comment


      • #33
        Mi-am achizitonat pana la urma logan prestige 2007 1,6 16v ph1, cu 57500km,revizii la zi,foarte ingrijita,la prima vedere imi place mult masina,sper sa fie totul ok,si sper sa ma impac cu consumul urban,de pus GPL nu se pune problema deocamdata, e exclus

        Comment


        • #34
          Pret......... ?
          Ceea ce n-a avut loc niciodată, poate avea loc mâine.
          sigpic

          Comment


          • #35
            Si ceva poze daca se poate

            Comment


            • #36
              Pretul masinii a fost 3500 euro,avand taxa platita si nerecuperata.
              57500 km cu distributia,uleiul,filtrele,bujiile schimbate,toate reviziile la zi,nu bate nimik pe ea si merge foarte bine
              poze o sa pun in curand,inca nu am avut timp

              Comment


              • #37
                Sa o stapanesti sanatos. Ai luat o masina foarte buna si la bani buni.
                Ceea ce n-a avut loc niciodată, poate avea loc mâine.
                sigpic

                Comment


                • #38
                  Ba chiar cu pret extrem de mic. Dupa disparitia lui 1.6 16v din oferta de motorizari DACIA multi cauta prestige-urile. Sa o stapanesti sanatos si fara probleme.
                  Consumul urban nu e totusi chiar asa de speriat, ba e chiar bun...ai inceput sa citesti deja topicul despre "consum mediu 1.6 16 v"?

                  Comment


                  • #39
                    Detin o firma de taxi si am avut multe masini care au rulat cel putin 150.000km si pot sa va spun ca loganurile au fost cu cele mai putine probleme aparute.
                    In legatura cu 1.6 16v pot sa va spun ca soferii au scos consum mai mic ca si 1.4 mpi si 1.6 mpi.(ma refer la consum mixt)
                    Toate sunt benzina si cu instalatie gpl,la diesel am renuntat cu 4 ani in urma.(cu gpl iesi mai ieftin ca diesel incepand de la carburant pana la intretinere)
                    Motorul 1.6 16v il recomand ca si consum,intretinere,fiabilitate si ca putere decenta sa faci orice ai nevoie.
                    Acum fiecare cu parerea lui si fiecare ii liber sa isi cumpere ce ii place.

                    Comment


                    • #40
                      Este bine ca mai sunt oameni ce gandesc ca mine si au renuntat la masinile diesel in favoarea benzina+gpl.Nu intra in discutie masinile personale,ci masinile ce produc bani zilnic !Evident ca iesi mai bine cu Gpl decat orice !

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by CeDeBe-L View Post
                        Ba chiar cu pret extrem de mic. Dupa disparitia lui 1.6 16v din oferta de motorizari DACIA multi cauta prestige-urile. ...........................
                        Da, e o treaba foarte tampita zic eu...ai avut in dotare un motor decent de 105 cp si acum varfu de putere la benzinare e 90 cp.

                        Aici sunt decizii strict de manageriat/actionari, se bazeaza pe vanzari (pt ca sunt) si trebuie vandut 0.9 tce pt ca asta e politica generala la producatori (sunt curios unde vor ajunge in 10-15 ani).

                        E clar ca 1.6 16V s-ar fi vandut bine in continuare (cel putin pe piata interna), dar decizia nu ne apartine.

                        Comment


                        • #42
                          Ai facut o afacere buna, daca intradevar are doar 57.000 si are si schimburile alea de piese pe care le0ai enumerat. pentru o masina din 2007, mi se par putini km, de aceea, insa sa o stapanesti sanatos.
                          Last edited by radu_alex; 10 July 2013, 19:04.

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by Octavian View Post
                            E clar ca 1.6 16V s-ar fi vandut bine in continuare (cel putin pe piata interna), dar decizia nu ne apartine.
                            Stii ce mi se pare ciudat, ca Renault, are motoare mai mici turbo pe benzina insa se incapataneaza sa tine si aspiratele de 1,6 16v. Eu vad aici doua explicatii: au produs motoare de 1,6 16v multe si pana nu scapa de ele le pun pe masini noi sau merg si cu motoare mici turbate in paralele ca sa vada exact ce alege piata. Eu in continuare as alege 1,6 16v in detrimentul celui de 0,9 tce. Cred ca daca ii dadea voie Daciei sa duca motorul de 1,6 16v la 115-120 hp, se vindea la greu motorizarea asta la noi.

                            Comment


                            • #44
                              Ce masini noi vine echipatecu k4m?In ce sens se incapataneaza cei de la Renault sa tina acesta motorizare? S-a tot spus de nenumarate ori, ca motoarele 0.9 si 1.2 TCe, pregatesc trecerea la E6, iar gurmandul cu 16v de pe Logan va fi retras; 1.2 va fi inlocuitorul acestuia.
                              Last edited by IancuMIC; 13 July 2013, 22:55.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • #45
                                1. Pe noul Clio se pune motorul de 1,2 16v aspirat.
                                2. Pe noul Megane ai numai aspirate. Vezi poza 1.
                                3. Pe Fluence la fel, numai aspirate. Vezi poza 2.

                                PS: Vorbeam de Renault, nu de Dacia.
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google