If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Salut..dupa cum spune si titlul doresc sa achizitionez un Logan..ce motorizare ma sfatuiti sa aleg? Eu ma gandeam la un 1.6 8v.
Dati-mi si mie niste info va rog..la ce sa fiu atent(maine vreau sa vad o masina).
Multumesc !
Ca sa intelegi ca esti prost trebuie totusi sa-ti mearga mintea.
Vrei sa achizitionezi o masina noua sau second hand? Daca vrei sa cumperi o masina noua, ti-as recomanda sa fie cu aer conditionat si sa alegi 1.6 16v (daca mergi extraurban mult) sau 1.2 16v pentru oras.
benzinar. 1.2, daca e de oras. daca vrei s-o alergi, 1.6_16v. desi la experienta ta (daca varsta e corecta), chiar si 75 de cai sunt multi cand "te ia filmul". daca ai deja 100 sub capota, esti din alt film, iar daca nu te poti abtine, ai sanse mari s-o sfarsesti urat, pt ca nici 100cp nu inseamna racheta, sa faci ce vrei, cum vrei, dar sunt suficienti cat sa-ti dea senzatia ca poti face orice, oricand, oricum pe de alta parte, a/c, 4 geamuri electrice, oglinzi electrice, rezulta clar 1.6_16v.
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Eu n-am sa recomand o anume capacitate cilindrica, e greu sa nu fii subiectiv cand ai 16v dar, NU diesel. Nu cred ca ai experienta si bagajul tehnic, necesar sa mergi si sa intretii un diselar, mai cu seama masina fiind si SH. Daca ma insel, scuze.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Eu n-am sa recomand o anume capacitate cilindrica, e greu sa nu fii subiectiv cand ai 16v dar, NU diesel. Nu cred ca ai experienta si bagajul tehnic, necesar sa mergi si sa intretii un diselar, mai cu seama masina fiind si SH. Daca ma insel, scuze.
asa-i. si la kilometrii astia anuali nu prea se merita diesel. sfatul meu e sa-ti iei masina de la proprietar ( singurul pe carte ) , cu carte service (pe care o verifici sunand la service-ul unde s-au facut revizile) si sa nu te sperii de mici defecte (zgarieturi) , ca astea apar oricum. o masina impecabila , fara fir de praf pe ea , pe sub capota , in interior ,etc e facuta pentru vanzare , e tzeapa de cele mai multe ori. motorul nu prea conteaza la benzinare. toate duc mai mult decat tabla daca le servisezi la timp. o bucsa , un pivor se schimba repede si destul de ieftin...
Clar 1.6 16v. Cel mai important e sa nu te grabesti, ai rabdare sa cauti ca vine ea la tine pana la urma. Daca nu te pricepi e musai sa iei pe cineva cu tine care se pricepe si in care sa ai tu incredere. In rest multa bafta.
Benzinar 1,6 16v este, cred, cea mai buna alegere dintre toate motorizarile (am avut ocazia sa le testez pe toate, mai putin 1,6 mpi), nu trebuie neaparat sa alergi masina doar fiindca are motor mai mare, ideea este ca motorul sa te ajute in momentele delicate din trafic, cand apesi pedala sa nu te rogi de ea sau daca iesi pe afara si mai nimeresti drumuri in panta pe un drum mai aglomerat, sa nu te injure cei din spatele tau ca urci cu 40 km/h, cum am patit eu in week-end, cand am urcat spre Bicaz, un Opel Agila de 1,2 incarcat bine, tinea in spate coloana de 15 masini, daca te gandesti la consum, eu am avut o medie de 6/100...
Motorul de 1,2 sau 1,4 cat poate sa consume? 5/100?
In oras, daca o calci usor iti poate scoate un consum de 9, cel mult 10/100...
Si o ultima observatie; motorul de 1,6 16v poate rula mai economic, dar cu un motor de 1,2, niciodata nu poti conduce sportiv... succes...
Byb-ule clar benzinar 1.6 16v, cel mai reusit motor, raport bun putere/greutate, consum decent in oras8.5-9.5, usor de intretinut, ieftin la reviziii, spor la cautat acum, vezi ce gasesti !!!
Masina va fi SH..nu cred ca fac mai mult de 15.000 pe an..maxim 20.000
Ce buget ai?
Daca dispui de un ~6000 Euro, cauta un 1.6 16V, indiferent daca mergi mai mult prin oras.
Mergi prin reprezentante, sunt multe masini luate inapoi, poate dai un 3-400 Euro mai mult, dar iei masina buna si riscul e mai mic (oarecum) sa iei teapa ca in piata.
La un rulaj de 15-20000 km/an nu te complica cu dizal.
benzinar. 1.2, daca e de oras. daca vrei s-o alergi, 1.6_16v. desi la experienta ta (daca varsta e corecta), chiar si 75 de cai sunt multi cand "te ia filmul". daca ai deja 100 sub capota, esti din alt film, iar daca nu te poti abtine, ai sanse mari s-o sfarsesti urat, pt ca nici 100cp nu inseamna racheta, sa faci ce vrei, cum vrei, dar sunt suficienti cat sa-ti dea senzatia ca poti face orice, oricand, ..........................................
Lasa mai invataturile, nu e Lamborghini.
Ca si ceva vlaga la benzinare cel mai corect e 1.6 16V, se comporta decent pe drum.
Daca esti cretin mori si cu 55 cp sub capota. PS: Sa-si ia o masina OK de la inceput ca si motorizare, pt ca posibil sa fie greu sa faca un update dupa ce mai "creste".
Uite eu in ritmul asta de viata o sa mor cu 75 cp.
Last edited by Octavian; 18 July 2012, 18:56.
Reason: Automerged Doublepost
iti recomand sa iti iei un 1.4mpi cu dotari cat de cat(daca o iei la mana 2-a)pana-n 3000euro , si daca iti iei unul nou alege un 1.2mpi.......
Acum si in functie de bugetul tau!;)
daca esti puternic si ai vointa le rezovi pe toate
Pe ce experienta recomanzi tu mai
Cat de cat dotat sau nu inseamna in mare parte cu AC si servo.
Mergi tu cu AC pornit la 1.4 , te deplasezi oarecum...
recomand 1.6 16v o masina capabila din toate punctele de vedere...!!! nu te complica la varsta ta cu 1.2 16v ca ii dai foc... daca are si aer conditionat nici nu vreau sa ma gandesc! acum alegerea iti apartine...eu zic mai bine mai astepti putin daca nu ai bani pentru 1.6 16v decat sa te arunci pe 1.4...Multa bafta si sa faci o alegere buna!
@avram de ce sa isi ia 1.4? pentru ca ai tu? Nu cred ca te-ai urcat in 1.6 16v sa vezi diferenta!
Pe ce experienta recomanzi tu mai
Cat de cat dotat sau nu inseamna in mare parte cu AC si servo.
Mergi tu cu AC pornit la 1.4 , te deplasezi oarecum...
Il inmoaie si pa 16v, AC-ul(cel putin eu am resimtit, si un prieten cu Vectra 1.8 122 cp). Cel putin fara incarcatura, doar subsemnatu', ma consider foarte multumit de motorizare, macar din punct de vedere al cuplului, folosindu-ma de puterea maxima probabil odata la 1 an(5000-6000 rpm). In rest, masina scartaie/trancane/macane la fel ca orice alt logan. Recomand 1.6_16v!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment