Achizitie Dacia Logan !

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Il inmoaie, e si normal insa una e sa inmoi 75 de cai si alta e sa inmoi 105, e altceva. Eu chiar si remapat simt cum ingenuncheaza grav 1.6 cand dau drumul la aer. Dar asta e, mai bine merg incet si respir decat fara un aer conditionat, deci conditia de baza ar fi sa ia omul cu AC, prezenta lui conteaza mai mult decat motorizarea.
    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

    Comment


    • #17
      Recomandarea colegilor : 1.6 16volti .
      Am mers cu "patrarul" meu pe Transfagarasan si abia sufla plus ca 1.6 16v are un "zvac" anume si se simte mult mai sprinten decat "istoricul" 1.4 .
      1.2 16v e vai mama lui nu face nici macar cat 1.4...
      I changed her oil , she changed my life
      sigpic

      Comment


      • #18
        1.2 vs 1.4 exista topic dedicat.
        Dar ca idee (probabil ca n-ai mers) 1.2 face mai mult decat 1.4, adica se misca la fel (daca nu chiar mai bine pe reprize) ca 1.4 si consuma ceva mai putin.

        Comment


        • #19
          Multumesc pentru info..se poate inchide !
          Ca sa intelegi ca esti prost trebuie totusi sa-ti mearga mintea.
          sigpic

          Comment


          • #20
            Spor la Km colegu.

            Comment


            • #21
              Salut...dupa cum spune si titlul doresc sa achizitionez un Logan ca o a 2-a masina, dar una SH, pana in 3000 E.
              Mi-as dori un diesel...ce motorizare ma sfatuiti sa aleg? Vad ca sunt mai multe motorizari posibile, de la 65 la 90 CP. Care este mai fiabila ? Eu am un stil de condus destul de sportiv si am avut numai benzinare pana acum (Elantra pe care o am are 132 CP).
              Vad ca ofertele pe net la aceasta suma sunt pentru masini din 2006, pana in 100 tkm, a/c, oglinzi el, etc.
              Dati-mi si mie niste sfaturi.
              Multumesc !

              Comment


              • #22
                Voi astia cu 1.6 16v ati mai condus vreodata vreo masina,ma-ti omorat fratilor de parca nu stiu ce motor de 200cp are acuma mai lasati omu sa se gandeasca si la alta varianta,eu cred la fel si cum a spus el ca 1,6 8v e perfect tineti cont ca intretinerea la 16v e mai scumpa decat la diesel exceptand pompa de inalta si injectoarele restu tot e mai scump, acuma voi credeti ca toata lumea isi ia 16v ca sa se sparga in basini pe la semafoare,oricum un diezel de 70cp in sus iti da racoare pana in 3500rpm

                Comment


                • #23
                  Originally posted by o.avramescu View Post
                  Salut...dupa cum spune si titlul doresc sa achizitionez un Logan ca o a 2-a masina, dar una SH, pana in 3000 E.
                  Mi-as dori un diesel...ce motorizare ma sfatuiti sa aleg? Vad ca sunt mai multe motorizari posibile, de la 65 la 90 CP. Care este mai fiabila ? Eu am un stil de condus destul de sportiv si am avut numai benzinare pana acum (Elantra pe care o am are 132 CP).
                  Vad ca ofertele pe net la aceasta suma sunt pentru masini din 2006, pana in 100 tkm, a/c, oglinzi el, etc.
                  Dati-mi si mie niste sfaturi.
                  Multumesc !
                  alea de 85 cai am auzit ca-s mai rasarite , dar nu cred ca-n banii astia iti iei tu diesel bun cu ac si abs. uite-te la preturi in continuare si observa ca loganurile mai vechi de 3 ani is mai scumpe pe benzina decat diesel. de ce oare ?
                  o/____\o
                  (i)
                  .........

                  Comment


                  • #24
                    Daca e vorba de dci, as recomanda motorizarea de 85cp. Am condus si pot sa spun ca e chiar foarte sprinten; acuma suma pe care vrei sa o aloci nu te va ajuta sa ei o masina mai rasarita. In ceea ce priveste discutia cu intretinerea mai scumpa la 16v versus dci, spun doar ca e o parere cel putin nefericita.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • #25
                      Pana in 3000 euro nu exista logan diesel decent. Ia una pe benzina si fa treaba cu ea.
                      Cei care tot umfla in pene 1.6 16v-le, sa nu uite ca la o mica liniuta, toyota yaris cu motor de 1.3 Diesel ii articuleaza din toate directile si in toate sensurile

                      Comment


                      • #26
                        asta e Yaris cu motor diesel 1.4 http://www.carfolio.com/specificatio...ar/?car=250085

                        1.3 e doar benzinar si e mai lesinat

                        Comment


                        • #27
                          Buna,ma intereseaza si pe mine sa achizitionez un logan ph2 SH benzina,insa nu stiu exact ce motorizare sa aleg,oscilez inter 1,2 16v (pentru consum) sau 1,6 16v(ca merge..),fac cam 20.000/an, am avut dieseluri si sunt satul,asa ca imi doresc benzina.Ce sfat imi dati?Fac multi km si prin oras,si mai putine drumuri in afara,daca as lua,neaparat sa fie laureate,cu toate dotarile.Bugetul e de cam 5000 euro,astept pareri,multumesc

                          Comment


                          • #28
                            Ti-am raspuns si pe celalalt topic..

                            ia un 1.6 16v si pune-i gaz, asta e parerea mea
                            sigpic

                            Comment


                            • #29
                              E pacat sa-l treci pa gaz, ia-l si lasa-l asa curat.

                              Comment


                              • #30
                                la 20k pe an e pacat sa nu-i pui...
                                o/____\o
                                (i)
                                .........

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google