Este Diferentza Mare Intre Benzina De 95 Si 98?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by BlackRally 71 View Post
    cei de la Dacia au luat asta in calcul cand au lipit chestia aia pe capacul de tabla de la rezervor sau nu?
    Ei zic sa pui benzina de 95 sau 98 la pompa. Acum, cat o avea real, nu e problema lor.
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #32
      Propun sa se mute la topicul "De unde alimentati cu benzina?" deschis de @andrei pentru ca se cam discuta tot aceleasi lucruri.

      Comment


      • #33
        Originally posted by Cromatic View Post
        Am mai dat link-ul asta.Acum, care vrea sa tina cont, bine, care nu, iarasi bine.E bun ca totusi poti sa-ti faci o idee despre marfa care se gaseste in benzinariile noastre.Din punctul meu de vedere, chiar daca multi nu sunt de acord cu baiatul asta un sambure de adevar tot exista.
        Tocmai de asta am intrebat, pt. Ca stiam de acest topic.

        Comment


        • #34
          Dupa aproximativ 5000km m-am hotarat sa incerc si eu benzina de la petrom top99(de cand am masina doar 95 am bagat ori de la petrom ori de la rompetrol) si desi nu am o experienta foarte mare.........Diferenta se simte asa in oras nu prea dar la drum intins da...Ce am constatat eu este faptul ca urca mai repede turatia....Nu e mare diferenta dar EXISTA!!

          Comment


          • #35
            ..

            Din cate stiu benzina de la Rompetrol e cea mia curata sau printre cele mai curate.Am pe cineva care lucreaza pe acolo

            Comment


            • #36
              Pai si nu e logic sa-si laude marfa? :-)

              Eu de ceva vreme alimentez cu Petrom99+ si pare sa fie ok.

              Inainte alimentam Rompetrol98 dar am bagat ultima data si a fost asa de proasta incat m-a dezamagit...
              cum facea motorul in relanti ... Nu vreau sa-mi mai aduc aminte.

              Petrom99+ mi se pare ok si din pct de vedere al pretului; e mai ieftina decat 98-ul de la celelalte benzinarii.

              S.

              P.S.: avand motorul chipuit sunt oarecum fortat pe 98+; 95 n-am mai bagat de cateva luni bune.
              I have no special talent. I am only passionately curious.

              Comment


              • #37
                io ca benzina am bagat aproape numai lukoil 98...acum de vreo 2 saptamani am bagat 95(familie mare renumeratie mica..)si pot sa spun ca se simte diferenta,si nu e foarte mica.cu 95 la relanti imi merge sacadat,zici ca se ineaca,acum nu stiu daca o fi de altceva dar stiu ca asta o simt d'abia acum dupa ce am bagat 95,nu se infige la fel ca inainte,de la 3500 de ture in sus,cu 95,se aude ca naiba motorul,pur si simplu se chinuie sa traga.am citit cv mai sus sa verfic bujiile,o sa incerc si asta,numai sa vad pe unde sunt(am masina inca in garantie si am doar vreo 14500km)mie sa nu o fi dato peste cap,am avut un topic deschis in care spuneam ca nu-mi place cum trage si la sfatul unui coleg de forum si pe urma la cel al organizatorului,am inceput sa schimb aproape de fiecare data la peste 3000-3500 ture,uneori si mai sus.e normal ca atunci cand e rece motorul sa traga mai bine si sa se auda mai frumos motorul??eu stiam ca dupa ce se incalzeste si isi face ungerea calumea ar fi normal sa meagra mai bine.apropo daca o chipuiesc o sa se vada la tester ca am fct asta??si o sa pierd garantia?
                Last edited by nonameyet; 5 August 2009, 16:15.

                Comment


                • #38
                  nu se vede nimic la tester. remapeaz-o daca vrei, dar recomandarea clasica va fi "baga benzen cu CO mai mare". iar daca tu zici de renumeratie...

                  eu o am remapata de exemplu, bag ori OMV95, ori petrom 95 [ca acu am ceva bonuri de la praktiker ]. parca cea de la omv pare mai buna [desi cred ca-s aceeasi benzina, o fi efectul placebo la mine]. cu toate astea n-am auzit pana acum detonatii.

                  Comment


                  • #39
                    "mie sa nu fi dat masina peste cap,am avut un topic deschis in care spuneam ca nu-mi place cum trage si la sfatul unui coleg de forum si pe urma la cel al organizatorului,am inceput sa schimb aproape de fiecare data la peste 3000-3500 ture,uneori si mai sus.e normal ca atunci cand e rece motorul sa traga mai bine si sa se auda mai frumos motorul??eu stiam ca dupa ce se incalzeste si isi face ungerea calumea ar fi normal sa meagra mai bine"

                    un raspuns si la asta va rog,scz pt offtopic

                    Comment


                    • #40
                      Pai gata,daca ai schimbat la 3500-4000 e ca si terminata

                      Comment


                      • #41
                        nonameyet, n-am inteles exact ce vrei sa zici...
                        cum adica s-o dai peste cap? ce-are adac schimbi turatiile mai sus? nu e indicat sa schimbi la peste 3500rpm pana nu ajunge apa la 4 linii pe bord, in rest...
                        motorul trage bine cand e cald si aerul e rece, nu faceti confuzii intre temperatura motorului si temperatura amestecului carburant...
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #42
                          am de gand sa fac un experiment :
                          Pana in prezent am mers cu benzina de 95 de la rompetrol si am avut consum in oras de 6.3 pe Cb...azi...desi ma durut sufletul...am facut plinul cu 99+ sau 98...(aia de la petrom)
                          Sunt tare curios cum va fi consumul...ptr ca masina pare sa traga la fel ca cu cea de 95...
                          Acu ideea este ca zilnic am apsolut aceeasi cursa...la aceleas ore in acelas trafic....sunt tare curios...Ca prima impresie cu 99+ mi se pare mai silentioasa masina...si cred ca chiar este.

                          Asa vom afla si diferentele dintre benzine...simtite de mine.

                          Bre, hotaraste-te: ai 2 postari identice, atat aici cat si pe consum 1.4 mpi. Nu mai da copy-paste. .
                          Last edited by Cezar; 6 August 2009, 09:48.
                          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                          Comment


                          • #43
                            Eu am mers cateva luni bune numai cu 95, dupa care acuma bag numai 98++. Cu asta de peste 98 de la Rompetrol am avut o dezamagire mare. De la Mol... buna, dar cea mai buna mi s-a parut de la OMV si Petrom99+. In mod cert se simte diferenta fata de 95 - mai putin la Rompetrol, unde n-am simtit nimic. Poate n-am stat eu in pozitia in care trebuia...

                            Comment


                            • #44
                              haide ma,nu am chef de mistouri,am pus o intrebare si astept un raspuns serios.daca nu sti mai bine nu mai raspunzi si gata

                              Comment


                              • #45
                                Ti-a raspuns Seba. La rece nu schimbi peste 3500 ca uzezi motorul prematur si nici nu accelerezi brusc. Dupa ce se incalzeste motorul poti sa schimbi si peste 3500 fara griji. Cand motorul e rece nu trage mai bine decat atunci cand e in parametrii optimi (4 liniute la indicatorul de apa) indiferent de temperatura de afara.
                                DAR cand aerul de afara e fierbinte masina chiar daca este la 4 liniute apa, trage mai prost decat atunci cand aerul de AFARA este rece (si logic temperatura apei este la 4 liniute)

                                Nu vorbim de cazurile cand temperatura de functionare a motorului este aproape de optim(2 liniute spre 4) si temperatura de afara este scazuta. In acest caz va trage o idee(mica de tot) mai bine decat atunci cand afara e canicula si motorul este la optim dar deja e pura teorie.

                                Dupa cum a spus si Seba: "nu faceti confuzii intre temperatura motorului si temperatura amestecului carburant...".
                                Cel mai lent 1,6 8v

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google