Este Diferentza Mare Intre Benzina De 95 Si 98?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    @ alin
    Originally posted by nonameyet View Post
    haide ma,nu am chef de mistouri,am pus o intrebare si astept un raspuns serios.daca nu sti mai bine nu mai raspunzi si gata
    mama lui de browser

    @seba ma refer la plecatul dimineata cand masina a stat la racoare o zi intreaga,si spun ca merge frumos(motorul mult mai silentios,are zvacul ala mai frum,merge frumos intrun cuvant) pana ajunge la alea 4 linii la caldura.dupa e jale(trage mai greu,se aude motorul mai urat) si asta se simte f mult de cand am inceput sa bag benzina 95.iar cu turatia imi era frica sa nu se strice motorul sau sa apara cine stie ce complicatie daca ma infig la ea,dupa cum am spus schimb aproape numai la peste 3000-3500 ture uneori cand ma apuca nervii,mai ales dupa ce se incalzeste,chiar si mai sus de atat.

    ok,am inteles,multumesc mult
    Last edited by nonameyet; 6 August 2009, 14:42. Reason: post dublu

    Comment


    • #47
      da, asa e si la mine si probabil la toata lumea.
      motoarele is aspirate, trag aer din zona radiatorului. urmareste tubulatura dinspre filtru de aer spre botul masinii. in momentul in care motorul se incalzeste, radiatorul emana cantitati mari de cladura, de altfel toata zona motor se incalzeste [tot ce-i sub capota].

      discutie despre cum trage masina pe caldura mare se tine deja pe un alt topic.

      Comment


      • #48
        daca aveam chef de misto-uri iti stergeam postul la cat de clar te-ai exprimat...
        pai man, ce zici tu are oarece sens, adica dupa ce sta la rece e normal sa traga bine pt ca pana ajunge la temperatura optima, ecu de injectie da mai multa benzina, adica imbogateste amestecul, tocmai in ideea sa ajunga motorul la temperatura de 87 de grade.
        cat despre stricatul motorului, stiu cel putin un motor 1.6mpi care de 100000km isi vede zilnic 6000rpm. pana cu vreo 2-3 luni vedea 7000 de mai multe ori/zi si nu bate, nu tremura...si merge cu benzol de 95...
        acum vara merge prost dupa ce s-a incalzit pt ca iesind din bucla de imbogatire si fiind aerul cald, nu e nevoie de multa benzina (amestecul fiind sarac in oxigen deoarece aerul cald are mai putin oxigen decat ala rece, poate stii discutia de acu acteva saptamani) si de fapt motorul tau ajunge sa fie echivalentul unui motor de 1.4-1.5, de aia o mica pierdere de putere fata de cum merge el in conditii normale. iarna o sa vezi ca trage mai bine dar si consuma mai mult, din cauza aerului rece mai bogat in oxigen, care necesita mai multa benzina ca sa functioneze motorul in parametrii optimi. nu stiu cat de clar am fost, daca e ceva ce n-ai priceput, reluam discutia sub alta forma, pana lamurim treaba.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #49
          @nonameyet:Scz,n-am vrut sa te jignesc,si ca sa iti dau si eu un raspuns,dupa cum a zis si Seba vei vedea ca motorul asta merge mult mai bine la turatii mai mari,decat subturat,fara doar si poate,si parerea mea este ca dupa 2 liniute poti sa schimbi si la 3500 de ture,nu neaparat la 4 linii.

          Comment


          • #50
            de cand conduc am pus numai benzina 95 de la petrom de pe Sf.Andrei(pt cei din iasi) si mi s-a parut ok..nu stiu sigur,dar cand am pus de la lukoil(EuroLuk) mi s-a parut mai fasneata(desi am auzit ca benzina de la lukoil e mai proasta..).ori a fost o vaga impresie,ori o calcam eu fara sami dau seama..dar eu asta cred..

            vreau sa va intreb..pe timp de iarna..benzina +99 nu ajuta mai mult motorul??in functie de raspunsurile voastre, voi sti ce fac iernile,daca raman la +95 sau trec pe +99. Va multumesc !
            andrEyCST--- ---andrEyCST

            Comment


            • #51
              Diferente considerabile nu sunt, benzina cu CO 95 si 98 nu cred ca au vreo legatura cu pornirea la rece de exemplu, te poate ajuta daca ai remapare facuta la masina, elimini riscul autoaprinderii benzinei in cazul folosirii benzinei cu CO mai mare.
              Spre exemplu eu, avand remapare la masina, simt imediat calitatea benzinei de la pompa, cea cu CO 95, benzina face preaprindere, auzindu-se pe toba de esapament(banuiesc) mici zgomote metalice.
              Tot legat de benzina, am incercat cam tot ce se putea, Mol, Petrom, Rompetrol, Lukoil, Omv. Benzina cu care masina merge cel mai bine este carera 100 de la OMV, apoi 99+ Perom, cu restul benzinei am preaprinderi, tot ce este CO 95 la pompa, chiar si cu CO 98 de la Mol aveam cateodata probleme.

              Comment


              • #52
                zgomotele metalice ale preaprinderii nu vin din tobe, vin din interiorul motorului, caz in care iti sugerez sa-i zici aluia de ti-a facut softul sa fie bun si sa-l puna pe ala de fabrica inapoi...
                eu n-am sesizat dupa chiptuning zgomote metalice si am bagat si benzina de 95, de pe unde apucam. la inceput, la prima masina, doar 98 si 99 ii dadeam, dar nu-i mare diferenta. poate o idee acolo, iar consumul, tot ala e. uneori mi se parea mai mic, alteori mai mare. dracu stie, in afara de detonatii zic ca nu-i mare diferenta.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #53
                  benzina cu o cifra octanica mai mare este mai aditivata adica este mai stabila (colegii cu remapari mai putin reusite pot confirma), arde mai rapid (adica amestecul arde complet cat mai aproape de punctul mort superior pe cursa de coborare). masina trage mai bine cand este frig pt ca aerul are o densitate mai mare si intra mai mult in cilindri.
                  sigpic

                  Comment


                  • #54
                    dupa parerea mea, ai descris un caz asemanator cu cel al arderii cu detonatie, benzina arsa complet in pms pe timpul detentei...amestecul carburant trebuie sa arda complet, adevarat, dar arderea sa dureze pana undeva spre mijlocul cursei pistonului. altfel, ai o incarcare enorma in articulatiile motorului si lucru mecanic mai mic decat o ardere cu avans intarziat, care tine pana in evacuare, caz de postcombustie. singurul avantaj la benzina aditivata e ca poate functiona motorul cu avans mai mare, de unde o usoara urma de "trage mai bine". pai e normal, ca marind avansul, trage mai bine in ture si la subturatie nu detoneaza, dar in rest...caldura degajata e tot aia la toate benzinele din gama omv/petrom. cel putin asa zic site-urile oficiale.
                    cu aerul rece, clar, e mai dens, are mai mult oxigen in acelasi volum, decat aerul de vara, la 40 de grade.
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #55
                      detonatiile se produc atunci cand din diverse motive amestecul nu se aprinde in urma scanteii, adica este instabil. acele zgomote care se aud in cazul detonatiilor sunt vibratii ale pistonului in cilindru, loveste haotic de cilindru si chiar pistonul se poate crapa. forta de apasare este cu atat mai mare cu cat arderea se termina cat mai aproape de pms. avansul mai mare este dat tocmai in acest scop de a termina arderea cat mai aproape de pms, adica amestetecul si scanteia sunt date cu putin inainte ca pistonul sa ajunga in pms, iar arderea se termina pana cand pistonul incepe sa coboare.
                      sigpic

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google