Spalare Si Ceruire

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Spalare Si Ceruire

Am un logan 2007 rosu metalizat, luata acum sh

Sunt incepator cu masina, si probabil o sa intreb tot felul de prostii

Am fost cu ea la spalatorie si baiatul de acolo m-a intrebat daca vreau
    si ceara... nestiind am zis nu...

Vreau sa va intreb trebuie ceruita, cand sau la cat timp,
    si ce alceva mai trebuie sa stiu despre asta

uite aici ce inseamna ceruire,la ce ajuta: Prima persoana care a aplicat un strat de grasimi sau de ceara pentru protectia vopselei a fost un constructor de trasuri european. Aceasta traditie a durat peste 100 de ani si este inca cea mai buna cale de a proteja vopseaua "trasurilor" moderne fara cai, care sunt masinile de astazi. In zilele noastre, vopseaua multi strat de pe masina dumneavoastra, de la primul si pana la ultimul strat de vopsea (lac), este de numai un milimetru. Neglijenta in ceea ce priveste finetea stratului de vopsea, va conduce la deteriorarea, matuirea si pierderea stralucirii acesteia. Radiatiile si energia ultravioleta, ploile acide, sarea, poluarea atmosfeica, fluidele insectelor si excrementele pasarilor poarta un razboi consecvent si de durata cu finisajele automobilului dumneavoastra. In aceste conditii, ceruirea realizeaza o bariera transparenta si usor de aplicat intre suprafata finisajului si actiunea mediului ostil. Deci,are rol protector,un look grozav,si impiedica imbatranirea prematura a vopselei.
    Last edited by bogdandochita; 3 August 2012, 10:22.
    MY RYDE http://www.loganclub.ro/forum/zuzus_72_bmc-t44764.html

Logan din Bicaz (Neamt)

Comment

asa am inteles la ce e buna,

si cand trebuie aplicata?

sau la fiecare spalare trebuie si ceruire

Comment

se poate folosi la fiecare spalare...Nu afecteaza vopseaua...
        MY CLA

Comment

Ceara lichida tine de la spalare la spalare. Ceara solida protejeaza masina macar o luna.

Comment