Salut!A auzit cineva de bascule Reme cu pivot TRW?Si daca da,ce parere are?
Recomandari Brat (bascula), Logan
Collapse
X
-
Eu as merge pe Lemforder, cu toate ca si astea sunt facute in Turcia (am schimbat ambele capete de bara cu Lemforder made in Turkey). Problema este ca in Romania este foarte greu sa gasesti piese aftermarket originale (poti sa iei Lemforder sau TRW dar de fapt sa cumperi doar ambalajul sau sigla dar nu si calitatea).
Comment
-
Nu cred ca locatia facilitatii de productie influenteaza calitatea produsului finit.
Asta cel putin in cazul unei marci mari, de renume.
Indiferent unde e produsa o piesa (Lemforder, spre exemplu) cu siguranta ca este supusa la aceleasi standarde de calitate ca si in Germania (spre exemplu)
Nu cred ca se risca o asemenea firma sa-si stirbeasca renumele doar pentru a economisi 50 de grame de material???
Comment
-
Salutare,
Am si eu o intrebare cand anume se schimba basculele. Eu am 56k an 2005 masina intretinuta , masina de duminica. Am fost de curand sa fac revizia filtre ulei bla bla , la o usoara revizie generala a masinii mecanicul mi-a zis sa schimb basculele si bielete antiruliu ca sunt imbatranite , a verificat daca e joc sau ceva rupt crapat etc dar masina e stas nu bate nu troncane nu are nimic ... Are rost sa ascult de el si sa le schimb aiurea doar pentru ca este imbatranit cauciucul/plasticul ala de pe ele.
Comment
-
eu am ligheanul din 2007 (prestige) si nu pot sa spun ca am mers foarte preventiv, dar nici ca nu am avut grija de ea si sub nici o forma ca mi-am batut joc. totusi la 55k i-am schimbat aproape toata articulatia, fara amortizoare, am schimbat tot. la fel ca si pintilii spun ca sunt dezamagit de raportul calitate/pret. am dat 10350 euro pe masina si la capitolul subansamble pot spune ca nimic nu mai e de "fabrica" sau "original", au devenit mit. desigur pot sa ma insel eu si sa-mi fi luat teapa pana acum de unde am cumparat. pot recomanda insa user-ul planetara, de la care am cumparat ultima data basculele complet echipate si capetele de bara si pana acum (~20k) e totul ca in prima zi cand le-am montat. ce-o fi mai departe vom vedea )"Only God can judge me"
Comment
-
Intrebare: exista cumva mai multe tipuri de brate/bascule "de origine"? Intreb pentru ca vad ca sunt si preturi diferite cu mult la, chipurile, acelasi produs(intre 110 lei si 250 lei). Exista sansa sa achizitionez un brat mai ieftin sa zicem, de la o sursa de incredere si sa aibe pivoti sau bucse de proasta calitate care sa-si justifice pretul? Vreau sa achizitionez si nu stiu de unde/care sa iau, ca toate-s de origine dar prea difera preturile.
P.S. La capete de bara m-am lamurit, si e clara treaba, pretul nu variaza atat de mult, sunt intre 85-110 lei sa zicem, dar la brate e ciudat tare. Ma gandesc cu groaza la doua chestii: sa iau la pret dublu(220 lei fata de 110 lei bucata) si sa fie acelasi lucru dar adaos mai mare, sau sa iau la jumatate de pret si sa fie de calitate proasta(nu contrafacute, dar eu stiu cu pivoti ASAM, CONEX, etc). Am dat un exemplu, chiar nu ma pricep, dar decat sa schimb cu niste jeguri mai bine le las p-astea.
Daca e cu reclama, dati-mi un mesaj pe privat cu niste recomandari de magazine cu brate/capete de bara originale, si eventual de ce/cine sa ma feresc.
Mi-a spus un mecanic(ne cunoastem bine si nu mananca rahat, care vinde si monteaza piese auto) ca a montat brat de calitate mai slaba(nu neaparat de origine) si i-a sarit cica din pivot la scurt timp de si-a pus in cap urat clientul.
Totusi intreb aici, pentru ca am mai multa incredere, si poate v-ati mai lovit de asemenea probleme.
Comment
-
Si pana la urma de unde luam TRW sau alte nenorociri d'astea cu garantia ca sunt originale.Cum le recunosti? Eu am tot luat piese de origine din magazine si sincer...nu ma exprim din respect pentru forum...nimic nu e original...ca noua nu o mai face nimeni...drumuri bune colegi!
Comment
Comment