Recomandari Brat (bascula), Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Buna ziua! Pana la urma ce bascule punem pe Loganuri? TRW, Lemforder sau de origine, nu de alta dar am schimbat bascula pe partea dreapta si dupa aproximativ un an deja s-a fu**t burduful pivotului la ambele prideri cu elementele elastice, si partea dinspre fuzeta cat si partea dinspre bascula, in conditiile in care bascula a fost de origine (cred, sper, cine mai stie?). Va trebui sa inlocuiesc si bascula de pe partea stanga, au inceput sa dea semne de oboseala bucsele basculei, asta in conditiile in care aceasta bascula este cea originala de pe masina de 10 ani vechime si 93.000 km. E frustrant sa ai o bascula care tine 10 ani si una care tine 1 an cea din urma fiind zice-se originala.
    Una peste alta o sa le schimb pe amandoua. Deci... Ce recomandati? Si de unde?

    Multumiri!

    Comment


    • #62
      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

      Comment


      • #63
        @prometheus Multumesc pentru pont. Tot legat de problema asta, am vazut ca la instalare se foloseste intre pivot si portfuzeta un distantier de plastic cu ghidaj care daca lipseste burduful pivotului se distruge mult mai repede. reperul acesta este de gasit pe undeva separat? Din ce imi aduc eu aminte, acesta nu vine la set impreuna cu bascula.

        Comment


        • #64
          Vezi ca au in târg la Vitan distantiere de plastic ptr. pivot am gasit anul trecut pe la cei care vând piese de supernova cu 5 lei bucata.

          Trimis de pe al meu GT-I9301I folosind Tapatalk

          Comment


          • #65
            Multumesc! O sa dau o vizita in targ sa vad daca gasesc. Poate gasesc la Ovidiu la prelata galbena... daca o mai fi magazinul si omul acolo.
            Last edited by 77sky; 21 April 2016, 22:31.

            Comment


            • #66
              Originally posted by andreyi View Post
              Mersi de raspunsuri.
              Am comandat:
              - 2 x brate echipate complet Lemforder (370 lei amandoua)
              - 2 x capat bara Lemoforder( 170 lei amandoua)
              - 2 x bucse bara stabilizatoare Swag + 2 x bielete antiruliu Swag (90 lei toate)
              Sper sa nu mai apara si altceva de schimbat la montaj.
              Schimbat azi minunile de brate Lemforder de mai sus dupa nici 43.000 km si 2 ani, din cauza jocurilor masive la pivoti(in special dreapta).
              Din lipsa de timp si chef pentru cautat piese "de origine", am dus masina la primul service si am montat la recomandarea mecanicilor cu factura si garantie:
              - 2 x brate Fortune Line(fabricate in Polonia)
              - 2 x bielete antiruliu Sasic (fabricate in Franta)
              Masina a redevenit tzapana la denivelari, nici nu zici ca nu e echipata Lemforder/TRW/origine.
              Care-o mai cumpara Lemforder...

              Comment


              • #67
                Sper sa le uzezi sanatos, si sa te tina cat mai mult....

                Sunt insa sceptic, dupa aprox 200 000km de Lemforder (directive&suspensie); am incercat recent TRW insa nu ma pot pronunta la 15 000 km facuti pana acum....

                Ciudat ca au picat la tine in 43 000......basculele originale (din fabrica) inca le am pe 16V ( au aproape 200 000 fara nici un joc)....la 8V le-am schimbat tot la un nr cu 6 cifre cu Lemforder.....de care apoi m-am plictisit ( nu ca avea joc sau picase ) si am incercat TRW


                Gandestete ca tot bratul tau Fortune Line face ca pret cat un pivot Lemforder/TRW....adica 62 lei

                Comment


                • #68
                  Au costat mai mult, vom vedea cat tin.

                  Comment


                  • #69
                    Cat, 77?

                    Au costat mai mult ca le-ai luat de la service, ca la magazin costa fix cat pivotul Lemforder.

                    Comment


                    • #70
                      Andrei....eu comparatia cu pivotul Lemforder nu am facut-o ca sa fac misto de tine sau de ce ai cumparat tu;

                      Crede-ma ca stiu ce inseamna sa ai buget modest chiar daca acum imi permit multe....

                      Ideea pe care o insinuez se refera la duritatea, calirea si calitatea pieselor de care vorbim.....si asta poate reflecta pretul;
                      Da, mai este si firma insa la acest nivel nu e bine sa te "joci" sau sa experimentezi pt ca ai idee ce se poate intampla.....

                      Nu spun ca fortune line sunt slabe....pt ca nu leam incercat si nici nu stiu nimic de ele....dar nici nu vreau sa le incerc pt ca numele si pretul nu-mi inspira incredere sa le pun pe aceeasi treapta cu firme dedicate gen TRW/LEMFORDER pe care deja leam testat....

                      Astept insa sa scrii aici o parere despre ele....

                      Comment


                      • #71
                        Ce parere sa scriu, le-am pus, merg, cand or pica, revin si ma plang. Momentan sunt multumit.

                        Daca ma tin 2 ani, treaba e buna.
                        Last edited by andreyi; 22 April 2016, 08:30. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • #72
                          Nu, nu te multumi numai cu atat; altfel nu vei vedea diferentele si de asta prospera tot soiul de vanzatori de mizerii in tara asta....romanul se multumeste cu putin

                          Daca poti, daca ai chef, scrie despre :

                          - nr de km
                          - conditii de mers : oras/in afara orasului, gropi/borduri,
                          -stil de mers : linistit/economic/ sportive
                          -starea suspensiei + senzatia pe care o simti "in volan"......vezi ca bucsile sunt noi si au cauciucul tare acum....insa in timp si in functie de "calitatea" cauciucului incep sa se inmoaie si se simt altcumva....scrii dupa cat timp si cati km simti tu asta
                          - cand simti ca apar primele batai in volan....initial o sa le simti la viteze mari si apoi din ce in ce la viteze mai mici

                          Eu asa inteleg sa se faca un review despre o piesa.....de "mers" merg toate

                          Comment


                          • #73
                            Pai, cei de la service mi-au dat garantie 24 luni la piese, tocmai am facut si geometria si e totul aproape ok, in sensul ca, e un mic joc in caseta, si flansa amortizor dreapta fata va trebui inlocuita, in conditiile in care am schimbat anul trecut amortizoare(Monroe), flanse si rulmenti(de origine).
                            M-am cam lamurit cu piesele de origine, e o loterie. Ori drumurile, ori piesele..
                            Voi merge totusi pe varianta service, unde beneficiez de garantie 24 luni la piese si 3 luni la manopera, chiar daca o sa coste ceva mai mult si piesele poate teoretic mai slabe.
                            Nu am parte de drumuri foarte bune calitativ, iar mersul este unul moderat(pe autostrada ma mai scap, 140-170 kmh).
                            Masina are 123.000 km.
                            Last edited by andreyi; 22 April 2016, 11:13.

                            Comment


                            • #74
                              Nu e bine daca ai joc in caseta avand atat de putini km....daca intradevar chiar ai joc in caseta si nu in elemente directive ( bielete capete de bara)

                              Nu e bine nici ca flansa de amortizor trebuie inlocuita dupa doar 1 an....si km relativ putini presupun....


                              De asta anumite piese costa mai mult decat altele.....din cauza concluziilor scrise mai sus ;

                              Daca schimbi flansa, schimba tot kitul (flansa rulment) pe partea respective pt ca si rulmentul e pe masura flansei vechi, cel mai probabil......marci sunt destule kyb, sachs, lemforder, boge, SNR ( SNR france, nu kit "original" dacia...cauti SNR)


                              Service-urile sunt relativ ok....insa trebuie sa intelegi ca ele sunt "masini de facut bani" adica ii intereseaza profit.....si profit eventual cu costuri cat mai mici, la limita ( adica punem o bascula no name la un client si daca tine 2 ani...e ok, ne-am scos profit cu bani putini.....daca pica, nu-I problema ii punem alta pe garantie tot no name samd....sau planul C, clientul e de vina si nu primeste garantie )

                              Din aceste motive, toata mecanica mi-o fac eu.....sa nu mai aud de service-uri

                              Comment


                              • #75
                                Am vazut pe un magazin online ca exista bascule de origine special pt mcv/pickup/van.
                                Pe mine (care am MCV) ma cam lasa bucsele de pe bascula si as lua asa ceva daca ar fi mai tepene ca alea de berlina. Stiti ce diferente exista cu adevarat intre ele?
                                Cand am schimbat la alt MCV basculele toata lumea de la magazine si cativa mecanici mi-au zis ca sunt identice la berlina si MCV...

                                Cod bascula mcv: 6001 550 912
                                Cod bascula berlina: 8200 820 918

                                Sper sa nu se considere reclama.. https://www.piesenet.ro/Suspensie-Di...icK-Up-Dreapta

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google