Problema GRINDINA :(...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema GRINDINA :(...

    Am o problema... Acu ceva saptamani a plouat rau de tot, problema e ca a cazut si grindina destul de mare, ceea ce a dus la "printarea" lor pe masina . Un sfat, o rezolvare la aceasta problema ? M-am gandit la un colant (folie) 3d pe capota, plafon si portbagaj. Astept niste pareri!

  • #2
    Daca ai CASCO, vopseste-o complet.
    A patit asa ceva un verisor cu o Corolla. A incercat variante mai multe, tabla fiind mai buna ca la Logan. Pana la urma a ajuns la revopsire.

    Comment


    • #3
      Cu folie, colant nu ai nici o sansa sa maschezi acele infundaturi; se vor observa oricum. Si eu sunt in aceiasi situatie, cu masina lovita de grindina. Exista varianta rezolvarii prin metoda PDR, fara vopsire, dar nu stiu in ce masura da rezultate, pe viitor. Personal am vorbit cu un tip in Galati care face treba asta, dar eu am casca iar el nu lucreaza cu firme de asigurari. Momentan am deschis dosar de dauna si astept sa ma hotarasc unde, cand, cum.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • #4
        Am vazut multe clipuri cu PDR pe net. De fiecare data am aceeasi impresie: pentru rezultatul final se filmeaza alta masina, identica si nelovita.
        E o solutie, dar nu cred ca e atat de ieftina cum se vrea a se lasa impresia.
        Mai ales daca urmele de grindina sunt multe.

        @IancuMic, cat a zis ca ar costa reparatia prin PDR?

        Comment


        • #5
          Tipul cu care am vorbit mi-a aratat o KIA, de culoare neagra, care era facuta si astepta proprietarul; arata impecabil dar eu i-am spus ca as fi dorit sa o vad inainte, nu dupa.
          La ce am eu pe masina(capota motor, mai putin pe pavilion si capota portbagaj, si pe partea care afost mai expusa, in speta dreapta), ~2.000 lei.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • #6
            Corolla de care vorbeam arata de parca avea pojar, avand 5-6 adancituri pe o suprafata cat palma, pe toata masina.
            Masina avea mai putin de un an, era o culoare bleu specifica Toyota.

            Un logan de vopsit total costa cam 6000 de lei la reprezentata, culoare metalizata.
            Daca are foarte multe lovituri, cred ca si PDR costa mult.
            Tipul cu care am vorbit mi-a aratat o KIA, de culoare neagra, care era facuta si astepta proprietarul; arata impecabil dar eu i-am spus ca as fi dorit sa o vad inainte, nu dupa.
            O fi vreo masina momeala, pentru a convinge clientii. Trimite inca un prieten sa vedem daca i se serveste acelasi exemplu.
            E o gluma, n-o lua in serios!

            PDR e o varianta buna pentru cine nu doreste alta vopsea, chit si alte dracii pe tabla lui.
            Last edited by mr.K; 21 August 2012, 12:45.

            Comment


            • #7
              Bun si ce inseamna "PDR"?

              Comment


              • #8
                eu am patit-o acum 3 ani solutia.. noroc cu casco 68 mil reparatia elementele care nu s-au inlocuit si au fost doar indreptate, chituite si vopsite se vad acum dupa vopsire nu se observau.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by logan21cdc View Post
                  Bun si ce inseamna "PDR"?
                  google impreuna cu sistemul de operare dezvoltat de tovarasul gates iti poate fi de mare ajutor.

                  Comment


                  • #10
                    noi care am descoperit goagalul hai sa ne dam destepti si interesanti! nu, mr.K?... nu era mai simplu sa-i explici omului ce inseamna Paintless Dent Repair?

                    logan21cdc: mai pe romaneste ar insemna repararea unor infundaturi, adancituri, lovituri, etc. fara a se folosi metoda clasica (chituire, vopsire, etc.)

                    Stock is boring...
                    My ride: http://www.loganclub.ro/forum/b_20_riw-t35953.html

                    Comment


                    • #11
                      noi care am descoperit goagalul hai sa ne dam destepti si interesanti! nu, mr.K?... nu era mai simplu sa-i explici omului ce inseamna Paintless Dent Repair?
                      Nu!
                      Nimic nu e mai frumos decat sa descoperi ceva singur.
                      Fii tu aparatorul tuturor, dar ocoleste-ma pe mine cand faci pe interesantul, ok?

                      Comment


                      • #12
                        Am si eu aceasi problema ...pe capota se observa cel mai rau "gaurile" de la grindina. Daca si-a facut cineva masina cu acest PDR, as vrea sa stiu daca a functionat, si cat a costat. Multumesc pentru eventualele raspunsuri.

                        Comment


                        • #13
                          Slabe sperante; de aproximativ doua luni tot intreb in stanga si-n dreapta sa vad si eu o astfel de reparatie. In final ramane solutia clasica; sa manance si vopsitorii o bucata de paine
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • #14
                            Aveam si eu o curioziate, daca e o alternativa la revopsire.
                            Se pare ca numai pe iutub functioneaza solutia PDR.
                            Tot pe iutub am mai vazut si deschiderea unei portiere incuiate folosind o minge de tenis, plus o telecomanda care nu apare in cadru.

                            Comment


                            • #15
                              Userul Villanueva si-a reparat o portiera si un prag prin metoda PDR....vedeti poze pe threadu lui:

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google