asta este metoda de indreptat caroseria fara ciocan si vopsitor
Problema GRINDINA :(...
Collapse
X
-
Originally posted by galeo View PostMi se pare inadmisibil ca pentru o masina de cateva mii bune de euro sa gasesc capota bombardata de galme de la o ploaie cu piatra mai serioasa.
E ca si cum dacia si-a batut joc de banii mei...Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Am uitat sa mai adaug pe lista (expirase timpul pentru edit); masinile ciuruite de grindina; Fiat Linea, Renault si mult laudatele Skoda; am vrut sa le fac fotografii azi celor care erau in parcare, dar ma temeam ca ma ia cineva drept agent de asigurari . Asa ca nu va mai plangeti; nu exceleaza Loganul la tabla, da' nici cu alte marci nu mi-e rusine.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Asta nu inseamna ca imi e rusine sa afirm ca Loganul se situeaza in cea mai de jos categorie in privinta calitatii caroseriei.
La orice bobarnac, tabla ia alta forma. Da-o naibii, e masina sau doza de cola?
Totusi, cineva de pe formul asta si-a indreptat tabla dupa metoda mult trambitata si niciodata vazuta decat pe youtube?
Comment
-
Asta nu inseamna ca imi e rusine sa afirm ca Loganul se situeaza in cea mai de jos categorie in privinta calitatii caroseriei.
Te invit la mine in parcare sa-ti arat cel putin 4 marci de masini cu probleme identice ca ale tale; Citroen, Volkswagen, Opel, BMV; Loganului meu nu-i e rusine in asa companie.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Eu am platit 8000 de euro pe Loganul meu. Si nu cred ca acele masini enumerate au fost cumparat de noi, au fost intretinute la tabla cum am avut eu grija de LOgan, ooate erau sh-uri, poate au fost lovite si revopsite etc.
Singurele BMW-uri ruginite vazute de mine erau de prin anii '90. Opel au intr-adevar probleme cu tablaria, dar dupa 10 ani. LaVW-se intampla, dar mai rar ca la Logan.
Citroen-nu stiam ca frantuzii fac si masini, nu doar croissante.
Niciodata nu-mi voi cumpara Citroen sau Peugeot.
Dar toate masinile enumerate cred ca suporta mai bine pe tabla operatia de eliminare a indoiturilor.
Eu am vazut 2 Loganu-uri carora li se indreptase tabla, la distanta pareau ok, de aproape lumina scotea in evidenta denivelarile. Prefer revopsirea.
Comment
-
Originally posted by mr.K View PostEu am platit 8000 de euro pe Loganul meu. Si nu cred ca acele masini enumerate au fost cumparat de noi, au fost intretinute la tabla cum am avut eu grija de LOgan, ooate erau sh-uri, poate au fost lovite si revopsite etc.
.
Asa cum arata masinile enumerate de mine, adica lovite de grindina, nu e deosebire intre acestea si Logan; asta am vrut sa se inteleaga.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Grindina afecteaza orice masina.
Dar nu in aceeasi masura. Orice ai zice, stii cred diferenta intre ce ai pe masina ta si ce au masinile enumerate de tine.
Chiar azi ma uitam la un C5 vechi de vreo 10 ani, cat de zdravana era tabla pe el. Era un pic infundata o aripa, dar nu incepuse rugina sa atace tabla. Lovitura aia parea sa fie de ani de zile.
O sa fac o proba si o sa trag cu un pistol cu bile intr-o portiera de Logan de la dezmembrari.Last edited by mr.K; 15 September 2012, 21:05.
Comment
-
PDR este
Originally posted by logan21cdc View PostBun si ce inseamna "PDR"?
PDR ( paintless dent repair )
Este o tehnica unica de a crea presiune in partea din spate a panoului deteriorat ,sau tragere , pana cand deformatia revine la forma initiala. Timp de lucru in functie de pozitionare pe caroserie,marime deformatie, acces ( daca necesita demontarea unor panouri ) cca.1-6 ore , chiar si mai mult .
Metoda de eliminare a deformatiei este un procedeu manual , minutios, se lucreaza milimetru cu milimetru ,se utilizeaza instrumente specializate si se bazeaza pe memoria aliajului de a reveni la forma initiala , pastrandu-se vopseaua originala.
Avantaje : nu apar nepotriviri de vopsea ,pastrandu-se vopseaua originala, autoturismul se poate polisha ( lustrui), crescand valoarea lui la revanzare , protectie impotriva coroziunii .
O reparatie corecta de lovituri de grindina ( cca 100-150 lovituri pe element ), dureaza 2-3 zile
Adeptii reparatiei clasice ( polizare ,chituire, vopsire) trebuie sa aiba in vedere faptul ca elementele caroseriei cele mai expuse la grindina sunt si cele mai expuse razelor solare, fapt ce , in timp duce la fisurarea stratului de chit datorita ciclurilor repetate de dilatare contractie, implicit fisurarea lacului .
Comment
-
am vazut o masina reparata asa. perfect nu are cum sa iasa, pt ca tabla deformata se si dilata putin si orice i-ai face, nu iese 'la dunga'. iese mai bine decat sa ai toate bolfele alea in tabla. plus ca la indoiturile mai mari (nu de grindina) care au facut cute pe margine nu ai cum scoate cutele alea, chiar daca indrepti zona. tot se vor vedea f. putin.
eu as merge pe reparat intai asa (pdr) si apoi chituit si vopsit unde chiar se vede urat. ideea e ca nu va mai trebui decat f.f. putin chit si nu mai e riscul de a crapa.internal combustionizer
Comment
-
Originally posted by zeegermans View Posteu as merge pe reparat intai asa (pdr) si apoi chituit si vopsit unde chiar se vede urat. ideea e ca nu va mai trebui decat f.f. putin chit si nu mai e riscul de a crapa.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
Comment