Problema GRINDINA :(...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Te rog daca se poate sa imi spui pretul pentru indoitura asta, aici public sa vada si lumea cum sunt preturile...



    e mica indoitura dar e fix pe muchie
    sigpic

    Comment


    • #47
      Pana la urma si-a reparat cineva loviturile cauzate de grindina prin metoda PDR?
      Asta e solutia pe care intentionez sa o utilizez; n-am chef sa revopsesc masina.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • #48
        Hotararea a fost luata; astazi am dus masina la un atelier unde se reparara tabla dupa metoda PDR.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • #49
          Unde!!!!!!!!

          Comment


          • #50
            Despre cum a iesit, putem vorbi aici (maine scot masina); despre adresa, telefon, discutam pe PM; nu cred ca e bine sa-i facem reclama gratuita pe forum.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • #51
              ai facut cumva si niste poze inainte/dupa reparatie?
              internal combustionizer

              Comment


              • #52
                Nu am nici o poza facuta inainte; de abia astazi merg sa ridic masina. Pot sa spun doar ca pe capota fata, unde era cea mai afectata, erau (sper ) cam 100 de lovituri. Puteti totusi conta pe onestitatea si obiectivitatea mea in ceea ce priveste aceasta reparatie.
                Colegii din Galati cam stiu cum arata....Voi reveni cu detalii.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • #53
                  Poze poze!!!...si un pret pentru aceasta operatiune daca se poate Esti multumit de cum a iesit?

                  Comment


                  • #54
                    Asa cum am mai spus, n-am poze inainte de reparatie; dupa, pot sa fac maine, nu-i problema.
                    Am ales metoda asta, dupa ce am stat cu dosarul casco ~4luni si deocamdata mi se pare ca nu m-am pripit; nu se cunoaste nici urma de lovitura si am avut destule si de la grindina(cele mai multe) si de la soferii neatenti cu cei din jur.
                    Pretul se negociaza; nu te ajuta prea mult daca iti spun, pentru ca nu stii cum arata masina inainte; oricum e in jur de 2000lei; cu reparatia clasica era mult, mult mai mult.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • #55
                      pai ar fi fain daca ai putea face niste poze cumva sa se vada niste reflexii in vopsea in zonele reparate (asa cred ca s-ar observa mai bine).
                      internal combustionizer

                      Comment


                      • #56
                        Poze am facut dimineata cand ..."asistenta" era prezenta; ne-am uitat mai multe persoane din diferite pozitii si ...eu raman la parerea ce e bine.
                        Acum nu stiu cat de bine se poate vedea, camera nu e asa performanta, e cam noros afara da' sper ca maine la intalnire sa aud si alte pareri.
                        In poza 5 aripa dreapta avea vreo 4-5 infundaturi de genunchi sau pod de palma, precum si multe lovituri de-a lungul liniei (usi deschise).
                        Attached Files
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • #57
                          Da ,deci se merita sa faci aceasta operatiune...Imi dau seama cum arata laterala masini inainte ,pentru ca si eu, si majoritatea avem aceeasi problema:|:| (mai ales cei care stau la bloc si nu au garaj )...

                          Iti doresc sa nu mai ai parte de nici o infundatura!!

                          Ar fi bine ca aceasta operatiune sa se raspandeasca cat mai repede in toate orasele...scapi de grija doreilor(ba nu iti iese culoarea,ba nu iti finiseaza bine).De la o vreme multi se dau vopsitori, daca au acasa un compresor si un pistol de vopsit:|:|...

                          Comment


                          • #58
                            Nene Iancule, pe acea linie, fie aripa sau usa unde au fost infundaturile, se mai cunoaste ceva, sau a facut-o ca noua? multumesc!

                            Comment


                            • #59
                              Repet; nu se cunoaste absolut nimic. Ca o picanterie, astazi un vecin se uita la capota si-mi zice ca nu e diferenta de culoare. A ramas cu gura cascata atunci cand i-am zis ca n-am revopsit-o.
                              Mi-a trebuit ceva timp sa ma documentez si apoi sa ma hotarasc pentru aceasta metoda; nu vroiam sa aud de revopsire.
                              Daca e vopseaua originala, iar aceasta nu a fost afectata, un meserias in adevaratul sens al cuvantului poate reface configuratia tablei, fara sa ramana urme.
                              PS.
                              Daca nu-mi convenea nu eram tampit sa postez aiurea sa mai fac si pe altii sa aleaga aceasta metoda.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • #60
                                faina lucrarea. din poze nu se observa ca ar fi fost urme.
                                internal combustionizer

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google