Lasat Pe Liber La Coborare Pante.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lasat Pe Liber La Coborare Pante.

    Salut !
    Ar putea fi o problema faptul ca o las pe liber atunci cand cobor o panta,sau uneori cand iau un viraj mai mare?
    In principiu, este o problema daca o scot pe liber in timpul mersului ?

  • #2
    Coborarea unei pante se face in frana de motor, pentru a economisi carburant si a nu supraincalzi discurile de frana.

    Elementary, my dear Watson!

    Comment


    • #3
      Originally posted by DarkTiger View Post
      Salut !
      Ar putea fi o problema faptul ca o las pe liber atunci cand cobor o panta,sau uneori cand iau un viraj mai mare?
      In principiu, este o problema daca o scot pe liber in timpul mersului ?
      Una dintre cele mai frecvente greseli pe care o fac unii din dorinta de a economisi carburant. NU, sub nici o forma acestei practici.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • #4
        Ok,dar mi-ai putea spune si de ce ?
        Last edited by 77sky; 27 August 2012, 20:03.

        Comment


        • #5
          1. cand cobori o panta si masina este in frana de motor, ai consum 0 %. daca o lasi pe liber, ai consum de ralanti 1 litru / ora

          2. cand cobori o panta, te ajuti cu frana de motor sa nu supraincalzesti franele.

          3. rotile au aderenta mai buna in frana de motor

          Comment


          • #6
            Originally posted by DarkTiger View Post
            Ok,dar mi-ai putea spune si de ce ?
            Daca citeai ce-am scris eu mai sus, evitai o intrebare suplimentara.

            Comment


            • #7
              Am sa-ti raspund asa; crezi ca ai putea cobora Transalpina pe liber? In caz de pericol, sigur nu vei mai reusi sa bagi in viteza, pentru a folosi frana de motor. Iar eu intreb; pentru ce ai vrea sa cobori , avand transmisia decuplata de motor, deci de "asistenta" acestuia la franare ?
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • #8
                Eu aveam impresia ca decupland motorul,atunci am consum 0%,asta era chestia,si scuze mr.K,doar ca nu intelesesem asta din postul tau.
                Iar cu frana de motor,cum trebuie sa procedez corect,trec intr-o treapta inferioara si actionez si putina frana impreuna cu ridicarea totala a ambreiajului?

                Comment


                • #9
                  @DarkTiger daca ai permis mergi te rog si scuipa-l pe fostul instructor in ochi, i-ai dat bani degeaba...

                  Comment


                  • #10
                    Ok,n-am prea inteles eu perfect cum sta treaba cu frana de motor,dar m-am mai interesat acuma umpic.
                    Eh,ce sa faci,nu toti ne-am nascut cu volanul in mana.
                    Multumesc de raspunsuri !
                    Se poate inchide.

                    Comment


                    • #11
                      Salut.
                      Si in frana de motor ai acelasi consum ca atunci cand esti pe liber.[0,800l/h]
                      Numai bine.
                      ps:consum " zero" nu exista.Doar daca masina e tractata. sau.............. e oprita
                      Un Logan----YNG-----
                      Numai bine.

                      Comment


                      • #12
                        Total ne-adevarat augustine, consumul e sitat undeva sub 0,5l in frana de motor.

                        Comment


                        • #13
                          @ augustin esti 100 % sigur ?

                          Comment


                          • #14
                            darktiger:Iar cu frana de motor,cum trebuie sa procedez corect,trec intr-o treapta inferioara si actionez si putina frana impreuna cu ridicarea totala a ambreiajului?

                            Exemplu : bagi in treapta a-3a, dai drumu la ambreiaj si o lasi sa mearga..daca trebuie sa iei o curba mai larga/... te ajuti doar de frana de picior,NU mai apesi ambreiajul(il apesi doar cand esti pe punctul de a opri masina complet pentru a o scoate din viteza sau a schimba viteza)...dupa curba dai drumul la frana si ea va continua sa mearga....sper ca am explicat cat de cat pe intelesul unui sofer care nu a luat permisul pe oua!!
                            Last edited by Cristyano; 27 August 2012, 16:33.

                            Comment


                            • #15
                              De exemplu sa zicem ca in fata ai o curba care necesita 50-60 km/h iar tu circuli cu 90-100+ in tr 5.Iei piciorul de pe acceleratie,o lasi sa ajunga in jur la o viteza de 60-65 km/h dupa care schimbi in tr 4 si iei virajul din nou fara a folosi acceleratia,sau daca conduci mai sportiv ori poate nu te-ai putut pregati din timp pentru curba respectiva,esti in treapta5 calci usor frana fara a decupla ambreiajul(doar pt a schimba viteza) pana auungi la o viteza necesara treptei 4 eu unul prefer in jur de 60-65 km/h,nu de alta dar nu imi place sa imi bruschez pasagerii(sunt unii care fac asta si nu imi place),dupa ce ai ajuns la viteza asta,retrogradezi treapta si iei linistit curba(atentie acceleratia se calca doar la iesirea din curba)
                              "light up the darkness" Bob Marley

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google