If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Salut !
Ar putea fi o problema faptul ca o las pe liber atunci cand cobor o panta,sau uneori cand iau un viraj mai mare?
In principiu, este o problema daca o scot pe liber in timpul mersului ?
Salut !
Ar putea fi o problema faptul ca o las pe liber atunci cand cobor o panta,sau uneori cand iau un viraj mai mare?
In principiu, este o problema daca o scot pe liber in timpul mersului ?
Una dintre cele mai frecvente greseli pe care o fac unii din dorinta de a economisi carburant. NU, sub nici o forma acestei practici.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Am sa-ti raspund asa; crezi ca ai putea cobora Transalpina pe liber? In caz de pericol, sigur nu vei mai reusi sa bagi in viteza, pentru a folosi frana de motor. Iar eu intreb; pentru ce ai vrea sa cobori , avand transmisia decuplata de motor, deci de "asistenta" acestuia la franare ?
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Eu aveam impresia ca decupland motorul,atunci am consum 0%,asta era chestia,si scuze mr.K,doar ca nu intelesesem asta din postul tau.
Iar cu frana de motor,cum trebuie sa procedez corect,trec intr-o treapta inferioara si actionez si putina frana impreuna cu ridicarea totala a ambreiajului?
Ok,n-am prea inteles eu perfect cum sta treaba cu frana de motor,dar m-am mai interesat acuma umpic.
Eh,ce sa faci,nu toti ne-am nascut cu volanul in mana.
Multumesc de raspunsuri !
Se poate inchide.
Salut.
Si in frana de motor ai acelasi consum ca atunci cand esti pe liber.[0,800l/h]
Numai bine.
ps:consum " zero" nu exista.Doar daca masina e tractata. sau.............. e oprita
darktiger:Iar cu frana de motor,cum trebuie sa procedez corect,trec intr-o treapta inferioara si actionez si putina frana impreuna cu ridicarea totala a ambreiajului?
Exemplu : bagi in treapta a-3a, dai drumu la ambreiaj si o lasi sa mearga..daca trebuie sa iei o curba mai larga/... te ajuti doar de frana de picior,NU mai apesi ambreiajul(il apesi doar cand esti pe punctul de a opri masina complet pentru a o scoate din viteza sau a schimba viteza)...dupa curba dai drumul la frana si ea va continua sa mearga....sper ca am explicat cat de cat pe intelesul unui sofer care nu a luat permisul pe oua!!
De exemplu sa zicem ca in fata ai o curba care necesita 50-60 km/h iar tu circuli cu 90-100+ in tr 5.Iei piciorul de pe acceleratie,o lasi sa ajunga in jur la o viteza de 60-65 km/h dupa care schimbi in tr 4 si iei virajul din nou fara a folosi acceleratia,sau daca conduci mai sportiv ori poate nu te-ai putut pregati din timp pentru curba respectiva,esti in treapta5 calci usor frana fara a decupla ambreiajul(doar pt a schimba viteza) pana auungi la o viteza necesara treptei 4 eu unul prefer in jur de 60-65 km/h,nu de alta dar nu imi place sa imi bruschez pasagerii(sunt unii care fac asta si nu imi place),dupa ce ai ajuns la viteza asta,retrogradezi treapta si iei linistit curba(atentie acceleratia se calca doar la iesirea din curba)
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment