Buton Comanda Aer Rece/cald

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Buton Comanda Aer Rece/cald

    Buna ziua,

    Butonul este notificat in manualul de instructiuni , la pg 3.04 cu B . La capitol explicatii , se face referire ca este pentru reglaj temperatura aer insuflat in cabina , cam asa:
    "Reglare temperaturã aer
    Manevraþi comanda B.
    Spre dreapta: temperaturã maximã posibilã.
    Spre stânga: temperaturã minimã posibilã. "
    ???????
    Atit spune ; dar butonul este marcat cu 4 puncte albastre si 8 pucte rosii , corespunzator la 12 pozitii ale butonului . Punctele sint de diametru diferit .

    Acum eu ce sa inteleg din aceste marcaje nexplicate ? ca mijlocul este in zona dintre rosu si albastru ? ca este doar un desen ? cel de a desenat butonul , a avut o cerere din partea tehnologului clara . In mod sigur manualul nu este prea bine editat .

    Intrebare : liniaritatea butonului este egala cu cea a pozitiei clapetei ?

  • #2
    Bulinele alea colorate sunt doar orientative. La VW Golf, de exemplu au pus 16 la pozitia minima, 22 la jumatate si 28 la pozitia maxima. Ei spun ca ar fi gradele pe care le vrei in masina.

    De fapt si de drept este o clapeta care inchide si deschide circulatia aerul dinspre conductele de caldura. La maxim rece (albastru), clapeta este inchisa maxim, iar la maxim cald (rosu), clapeta este deschisa maxim, aerul cald avand deschidere maxima catre masina.
    Last edited by vitriol; 9 October 2012, 16:34.
    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

    Comment


    • #3
      Eu, daca eram proiectant , nu as fi desenat asa ceva , decit daca aveam o indicatie ; nu consider ca este mai frumos panoul daca este desenat dezechilibrat ;
      -sint convins ca liniaritatea butonului o regasim la nivelul pirghiei exterioare a clapetei
      -intrebarea ar fi daca liniaritatea pirghiei exterioare se regaseste la nivelul clapetei ; am vazut un film cu clapeta asta si de fapt este o clapeta din 2 buc ; este mai ciudata ; poate ca nu are mijlocul interior devansat de cel exterior .

      Comment


      • #4
        Am cercetat astfel problema ; am pus un termometru pe grila de la dezaburire ,ac pornit , motor cald , afara 17 grade , aspiratie aer de afara .
        Am masurat fiecare pas , pe sectorul rece-cald ; am constatat ca acolo unde sint bulinele de diametru mic , se injecteaza in cabina aer cu temperatura de afara . Asta este semnificatia diametrelor diferite ale bulinelor . Banuesc ca depinde si de temperatura exterioara . La mine , la 17 gr afara , s-a echilibrat la bulina 1 rosie , pentru viteza 4.

        Comment


        • #5
          salutare tuturor! ca sa nu deschid thread nou, intreb aici:
          am observat ca nu mi se dezabureste parbrizul in partea dreapta, desi ventilatia este pornita pe pozitia (dezaburire).in stanga nu sunt probleme, dar in dreapta nimic..am pus mana in dreptul fantei decupate in bord, care ar trebui sa sufle aer catre coltul dreapta al parbrizului si ..pauza, nimic. in plus ,tot in partea dreapta, de pe sub bord se aude un zdranganit, o vibratie...ma gandesc ca o fi tubulatura aia care aduce aerul la gurile de ventilatie desprinsa????chiar nu am idee cum arata,ce e pe dedesubt pe acolo... vreo idee/sugestie/poza??sa desfac bordul??nu stiu cam ce ar trebui facut...

          Comment


          • #6
            nicio idee?nimeni?

            Comment


            • #7
              Te pui pe spate in fata scaunului pasagerului si te uiti. Nu rasufla pe la filtrul de polen?
              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

              Comment


              • #8
                Originally posted by einstein1984 View Post
                Te pui pe spate in fata scaunului pasagerului si te uiti. Nu rasufla pe la filtrul de polen?
                ba da,cred ca da un pic si pe acolo, dar totusi pe treapta 4 a ventilatiei nu se simte nimic-nimic la aeratorul dinspre parbriz..si chiar nu stiu cum sa izolez filtrul ala, ca atunci cand l-am montat n-a facut "click" nici de-al naibii .o sa ma uit, multumesc einstein1984!

                Comment


                • #9
                  ai lipit de la rca sau altceva pe parbriz in acea parte pentru ca de cele mai multe ori de la ele nu se dezabureste.

                  Comment


                  • #10
                    nu,parbrizul e "oglinda" . poate daca bag mana pe sub bord, o sa pot sa-mi dau seama care-i treaba cu tubulatura climatizarii..asta bineinteles daca pot avea acces cu mana la ele...

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google