Frecventa Pornire/oprire AC

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    In mod total suprinzator, AC e tot manual.
    Deci mai face cate o pauza compresorul.
    Last edited by mr.K; 22 October 2012, 10:56.

    Comment


    • #32
      Originally posted by mr.K View Post
      Tu ai nevoie de o masina cu climatronic, sa nu te tot joci la AC.
      Pana la urma, si la frigider, daca tot il scoti si il bagi inapoi de priza, ii termini compresorul.

      lasa-i sa se joace vreo ora pornit/oprit si sa ne spuna si noua cum functioneaza dupa.
      sigpic

      Comment


      • #33
        Originally posted by hspinache View Post
        Eu am obiceiul ca in mers , sa atau cu max rece si sa tot opresc/pornesc ac . Din acesata cauza am pus intrebarea .
        cuplajul ala e facut sa tina, dar de ce sa-l uzezi prematur? fa-ti temperatura care o vrei, combinand cu aerul cald, nu oprind si pornind ac-ul. in plus o sa ai tot timpul o temperatura constanta in masina, nu cald - foarte rece, iar cald etc.
        internal combustionizer

        Comment


        • #34
          1.Inteleg ; dar am vazut ca exista sisteme de clima [cred ca la opel] care au optiune de "economic" , obtiune care activata , opreste /porneste compresorul . Eu , cred ca exista in timp limita care trebuie sa se scurga dupa oprire , si pina la pornire , sau poate dependenta de presiunea din instalatie.

          2.Am auzit des notiunea de "cilindree variabila". De fapt ce este ? este ceva prost sau bun ? este ceva mai ieftin sau mai scump decit cilindreea fixa ? Si de ce la ph1 este variabila si la ph2 este fixa ? din motive tehnice sau de pret ?

          Comment


          • #35
            E mai bun si mai scump un compresor cu cilindree variabila (platou oscilant).
            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

            Comment


            • #36
              Deci la ph2 din 2010 au adoptat o solutie mai ieftina, au pus o sonda si au reusit sa opreasca din cand in cand compresorul.
              Nu e mai eficienta solutia cu compresorul cu cilindreea fixa, chiar daca din cauza costurilor s-a ajuns la asa ceva?
              Ma refer strict la consumul de carburant, cand compresorul nu e actionat, masina consuma mai putin, nu?

              Comment


              • #37
                sanden de pe ph1 erau facute in japonia. pe skoda am vazut ca-s tot sanden.

                mr. k eu pe symbol 1.2 cu ac n-am observat sa fie oprit prea des (presupun ca la logan e aceeasi chestie). masina e din 2011. ce-i drept, am mers asta vara cateva sapt in zilele f. calduroase (vezi poza atasament) si ac-ul era dat la maxim rece. poate daca e setata o temperatura intermediara sa fie oprit, dar si asa nu cred ca-i cine stie ce mare econimie de combustibil.
                Attached Files
                Last edited by zeegermans; 23 October 2012, 14:50.
                internal combustionizer

                Comment


                • #38
                  mr. k, eu zic ca nu, desi n-am facut bilantul energetic. Ala cu cilindree variabila are si sarcina variabila asurpa motorulu termic. Ala cu cilindree fixa intra direct in sarcina (cilindree) maxima, si daca face asta cand tu vrei sa demarezi fara sa apesi acceleratia....
                  Cred ca mai sunt si niste ph2 cu sanden, insa nu multe.
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • #39
                    OK; este mai bun; dar adica cum ? ce consuma mai putin ?

                    Comment


                    • #40
                      cel mai putin consuma cand nu folosesti defel compresorul de aer conditionat cilindreee fixa si cuplari/decuplari consuma probabail mai putin decat cilindree variabila si actionare continua (ma rog, pseudeo-continua, am stabilit ca in anumite conditii, compresorul se decupleaza).
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #41
                        Eu nu inteleg un lucru , astfel :
                        -am inteles teoria cu cilindree variabila , adica la o valoare mica de cilindree va impige mai putin si deci va consuma mai putin ; la o valoare mare , va impinge mai mult si va consuma mai mult .

                        -intrebare: cine/ce inpune valoarea de cilindree ? un parametru intern ? ceva electronic ? vreo supapa ?

                        Comment


                        • #42
                          De la ce ai pornit threadul si unde ai ajuns. Iti dai licenta pe mecanica auto-tema AC?
                          Eu sunt utilizator de AC, putin imi pasa cum functioneaza, atat timp cat functioneaza, si mai ales nu ma joc la buton din 5 in 5 minute, ca imi imaginez ca nu-i prieste, pana si un TV are sanse sa se strice daca il tot opresc/pornesc.

                          Dar nah, spor la cunoasterea in amanunt a sistemului AC de pe Logan, mai ales ca vine iarna, iar daca il folosesti pe aer cald, nu munceste la fel de mult ca pe aer rece.

                          Comment


                          • #43
                            Nu vad a fi o anomalie sa cunoastem mai multe amanunte despre o problema/activitate . Eu eram convins ca pun intrebari banale ; si uite ca deodata descopar ca avem o situatie inconjurata de un mister ...

                            Comment


                            • #44
                              O sa ma dezabonez de la topic, mie nu imi foloseste sa aflu daca stric ceva tot butonandu-l, pentru ca raspunsul e evident, m-au invatat ai mei cand aveam vreo 5 ani.

                              Comment


                              • #45
                                Deoarece acest topic este inutil ca informatie, se inchide aici.
                                Pentru hspinache inserez un link cu niste informatii care, sper, il vor lumina deplin, in ceea ce priveste scopul sau:Clima Pe Logan (cauta posturile colegului Seba, sunt niste informatii pretioase acolo!)
                                De asemenea, reamintesc topicul dedicat problemelor instalatiei de aer conditionat:
                                Probleme Aer Conditionat
                                Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google