Ce Temperatura Dezvolta Toba La Exterior?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ce Temperatura Dezvolta Toba La Exterior?

    Am o "ureche de metal" ce tine toba de garnitura de cauciuc pe care as vrea sa o lipesc cu poxipol din diverse motive nu poate fi sudata). Poxipolul rezista la 120 de Grade Celsius. Toba se incalzeste mai mult de atat?
    Multumesc!
    Ma intreb: Noi astia lenesi, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

  • #2
    eu ti-as recomanda bison epoxy metal... cauta caracteristicile pe net.

    Comment


    • #3
      cred ca acolo nu rezista nici un fel de adeziv.

      1 se incinge foarte tare si 2 evacuarea vibreaza la o frecventa crescuta. in timp orice adeziv in afara de sudura va ceda

      Comment


      • #4
        Masurat cu pirometru acum 15 min;
        -temp motor(pe chiuloasa, langa bobine)= 88 gradeC
        -temp. ext= ~15 grade.
        -temp. toba intermediara, in zona unde incepe teava de legatura cu toba finala=82-86 gradeC
        - pe teava de legatura= 85...55 gradeC(scade spre intrarea in toba finala
        -toba finala=~50...45 gradeC
        Poti sa mai adugi ~20 gradeC pe timp de vara, plus alte cateva in forja.
        Masuratori efectuate cu motor pornit.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • #5
          dupa un cox serios toba finala se incinge peste 100 grade. ce zici tu 45-50 grade sunt asa la ralanti

          Comment


          • #6
            Originally posted by rao View Post
            Am o "ureche de metal" ce tine toba de garnitura de cauciuc pe care as vrea sa o lipesc cu poxipol din diverse motive nu poate fi sudata). Poxipolul rezista la 120 de Grade Celsius. Toba se incalzeste mai mult de atat?
            Multumesc!
            Cu flacara oxiacetilenica nu poate fi sudata?
            Asa eviti sa pui vreun electrod pe masina.
            Asa am sudat eu o ureche de prindere a tobei intermediare, ca de bine ce era sudata din fabrica s-a desprins cand am atins-o usor de un bolovan ingropat in zapada .
            Last edited by mr.K; 25 October 2012, 12:45.

            Comment


            • #7
              @ rao
              Probleme tehnice Logan : probleme motor,probleme cutie viteze ,probleme ambreiaj ,probleme frana ,probleme bord

              '''' ATENTIE insa, a nu se suda pe toba pt ca orice punct de sudura inseamna rugina si gauri (atentionare primita de la un nene mai in varsta).''''
              cine te-a'' invatat'' ,te-a'' invatat'' prost

              Comment


              • #8
                Originally posted by alessandro View Post
                dupa un cox serios toba finala se incinge peste 100 grade. ce zici tu 45-50 grade sunt asa la ralanti
                Cred ca am fost destul de clar in ce conditii s-au efectuat masuratorile; mai adaug; motor incalzit dupa ~22km in oras.
                Eu am pus niste date; e treaba colegului care le-a cerut ce face cu ele; restul sunt pareri.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • #9
                  Ceva nu a fost bine la masuratorile tale... Dupa o tura de oras, mai in forta putin, toba mea are peste 120 grade, mai exact 124,3, masurate cu aparat ( si incercat atins cu mana uda, dar nu se poate )

                  Comment


                  • #10
                    @ iancumic colegul ala vrea sa lipeasca toba cu poxipol, nu stie la ce temperatura ajunge si tu ii spui ca are 45-50 grade

                    te invit ca dupa 22 km in 4000 rpm pe autostrada de data asta sa pui mana pe tipsul finalei si sa vedem ce se intampla.

                    cand cauti o solutie o gandesti de asa natura incat sa reziste in orice stil de mers nu doar la 22 km in oras.

                    ca toba ajunge la 45 grade nu reprezinta nimic. ajunge si la 10 si la 20 si 30 importanta este temperatura maxima care trece lejer de 100 grade, poate mai mult.

                    Comment


                    • #11
                      Lungim o discutie, care devine inutila; asta am masurat, in conditiile descrise; pot fi niste repere.
                      Nicaieri nu m-am pronuntat in privinta viabilitatii solutiei cu lipirea cu , dar vad ca multi useri actioneaza dupa principiul"nici o fapta buna nu ramane nepedepsita"
                      Am sa reiau masuratorile si in alte conditii de mers, care poate vor fi de folos cuiva, ca o idee, iar nu prilej de polemica.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • #12
                        nu vorbim de o fapta buna ci de o informatie corecta. nu tu sustii mereu sa nu inducem userii in eroare ?

                        tu ii spui ca toba are 45 grade cand ea defapt sare lejer de 1oo...eu consider asta indus in eroare

                        nu ai spus nicaieri cand ai postat ca ai mers doar 20 km. si chiar ai spus sa mai adauge 20 grade vara + cateva la forja...defapt alea 45 grade le triplezi sa aflii temperatura reala nu doar cateva grade

                        daca suntem corecti, suntem pana la capat fara exceptii

                        uite aici la minutul 3 temperatura pe evacuare http://www.youtube.com/watch?v=zj3z6QUS9tc

                        Comment


                        • #13
                          O fi mai rece in orasul respectiv, de aia toba are temperatura unui ceai caldut, de musetel.
                          La Iasi eram sa ma frig la mana cand am atins toba.

                          Colegu' cu toba, sudeaza urechea cu autogenul si ai scapat de grija adezivului.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by IancuMIC View Post
                            Masurat cu pirometru acum 15 min;
                            -temp motor(pe chiuloasa, langa bobine)= 88 gradeC
                            -temp. ext= ~15 grade.
                            -temp. toba intermediara, in zona unde incepe teava de legatura cu toba finala=82-86 gradeC
                            - pe teava de legatura= 85...55 gradeC(scade spre intrarea in toba finala
                            -toba finala=~50...45 gradeC
                            Poti sa mai adugi ~20 gradeC pe timp de vara, plus alte cateva in forja.
                            Masuratori efectuate cu motor pornit.
                            Cine are bunavointa sa inteleaga intelege ca sunt niste masuratori la masina mea(se subintelege si trebuie luate ca atare. De asemeni am spus clar ca se mai poate aduga in alte conditii de mers; forja sau temp. exterioara;
                            @alessandro
                            Scandal sau harta nu cu mine; cauta pe altul.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • #15
                              Eu am sudat urechea aia la service cu un aparat Telwin, cu electrod continu. Au trecut cateva luni si nu am observat diferenta intre punctele de sudura si restul tobei, desigur ca sa nu stai cu grija temperaturii poti sa legi urechea aia cu sarma, omul ala in varsta nu te-a invatat?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google