Ce Temperatura Dezvolta Toba La Exterior?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    s-a rezolvat. Am sudat-o cu autogen la un service de pe Fundeni (sector2 Bucuresti).
    offtopic: dupa ce ca dimineata mi s-a stricat telefonul... am schimbat placutele de frana si am facut schimbul rotilor de pe fata pe spate si invers. La ultima roata de strans prezoane (dreapta spate) am descoperit un dezastru: amortizor facut terci. O sa revin la subiectul potrivit cu aceasta problema. Don't

    Originally posted by vasile78 View Post
    Eu am sudat urechea aia la service cu un aparat Telwin, cu electrod continu. Au trecut cateva luni si nu am observat diferenta intre punctele de sudura si restul tobei, desigur ca sa nu stai cu grija temperaturii poti sa legi urechea aia cu sarma, omul ala in varsta nu te-a invatat?
    M-a invatat mai multe, dar nu vreau sa fac tiganie...

    Originally posted by romeo-alex View Post
    @ rao
    Probleme tehnice Logan : probleme motor,probleme cutie viteze ,probleme ambreiaj ,probleme frana ,probleme bord

    '''' ATENTIE insa, a nu se suda pe toba pt ca orice punct de sudura inseamna rugina si gauri (atentionare primita de la un nene mai in varsta).''''
    cine te-a'' invatat'' ,te-a'' invatat'' prost
    poti fi mai explicit? argumente?

    Originally posted by alessandro View Post
    nu vorbim de o fapta buna ci de o informatie corecta. nu tu sustii mereu sa nu inducem userii in eroare ?

    tu ii spui ca toba are 45 grade cand ea defapt sare lejer de 1oo...eu consider asta indus in eroare

    nu ai spus nicaieri cand ai postat ca ai mers doar 20 km. si chiar ai spus sa mai adauge 20 grade vara + cateva la forja...defapt alea 45 grade le triplezi sa aflii temperatura reala nu doar cateva grade

    daca suntem corecti, suntem pana la capat fara exceptii

    uite aici la minutul 3 temperatura pe evacuare http://www.youtube.com/watch?v=zj3z6QUS9tc

    o comparatie putin exagerata, nu crezi?
    Last edited by rao; 28 October 2012, 10:34. Reason: Automerged Doublepost
    Ma intreb: Noi astia lenesi, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

    Comment


    • #17
      eu stiu ca la 16volti-ul propriu, dupa 50km de cocs, mers 160-180, nu puteai tine mana pe tunelul central, fierbea mocheta si se incalzise si manerul franei de mana. scutul termic de sub masina a fost la locul lui, dar n-a facut fata. voi aproximati la cate grade vreti temperatura, ca eu n-am masurat-o. a, ultimul indiciu, fusta spate s-a topit pe-o distanta de 2cm in jurul decupajului unde iese teava de esapament, pt ca a ajuns in contact cu tipsul tobei de esapament, pe un drum timisoara-sannicolau (vreo 50km).
      pt cne-si mai pune intrebarea daca sa sudeze sau sa lipeasca cu poxipol, cred ca raspunsul e evident.
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #18
        Fix de aceea am intrebat. Mai vazusem pe forum ceva despre un silicon pt semineu care rezista la 1500 grade celsius. Nu l-am gasit, asa ca am rezolvat-o tot la mecanic.









        Nu mai cita postul anterior. Se subintelege cui se adreseaza raspunsul tau.
        Citeste Regulamentul!
        Last edited by Niki; 29 October 2012, 22:37.
        Ma intreb: Noi astia lenesi, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

        Comment

        Working...
        X
        Anulare DPF
        Politica de Securitate Google