Piese Mobile Motor Logan Lucrare De Diploma

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Multumesc mult de tot. Maine (adica azi ca e 00:00) ma apuc sa le pun laolalta si sa scriu, multumesc mult de tot imi prind foarte bine .
    Acum am o curiozitate proprie fara legatura cu proiectul, observ ca pistoanele sunt calite bine, nu mai pot fi folosite nu? Cati kilometri avea motorul ?

    Comment


    • #17
      Setul murdar in partea a doua a pozelor erau scoate dintr-un motor care avea in jur de 70 000 km si mergea perfect. Nu am mai vazut alte interne imediat scoate din motor dar nu stiu daca este o problema ca sunt inegrite, mi se pare normal avand in vedere cate cicluri de ardere se fac acolo.
      Proiectul a fost sa fac din 1.4 1.6 schimband internele motorului. Proiectul a mers aproximativ 1000 km cand am renuntat si am repus internele motorului cu segmenti si cuzineti noi mergand fara probleme.

      Esti din Constanta, ca daca erai din Bucuresti iti imprumutam piesele.

      Comment


      • #18
        Segementii in ce ordine sunt pusi? Nu stiu de ce aveam eu impresia ca ordinea e asta: primul de etansare (cel de foc) apoi vine cel de ungere si ultimul tot de etansare insa observ ca in partea de sus sunt cei doi de etansare si jos cel de ungere. Asta este ordinea corecta?

        Comment


        • #19
          Mai am nevoie de o mica informatie pe ultima suta de metri (maine trebuie sa prezint proiectul profesorului pentru ultimile retusuri) daca e careva prin zona, care e aprinderea la logan? Am inteles ca ar fi 1-3-4-2 dar multi zic nu stiu ce despre waisted spark chestie care ma dat peste cap .

          Comment


          • #20
            Intre timp am predat proiectul l-am prezentat am trecut chiar cu brio peste, multumesc frumos tuturor pentru ajutorul acordat in special lui o8MeLC pentru imagini.

            Comment


            • #21
              Felicitari si bafta pe mai departe!!!

              Comment


              • #22
                referitor la pistoanele "maronii", am desfacut 2 motoare (unul 60k, unul 50k), la ambele pistoanele aveau culoarea aia. este de la uleiul "lipit" de piston, fiind, de altfel, un fenomen normal.

                Comment


                • #23
                  Imi pare foarte bine ca cineva a avut de castigat din nereusita mea

                  Comment


                  • #24
                    daca mai aveai "sange in instalatie" sa schimbi pistonu' ala nu era deloc nereusita

                    Comment


                    • #25
                      Cine stie, poate ii vine cheful intre timp si se reapuca de treaba .

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google