Logan 1.6 merge greu...HELP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Logan 1.6 merge greu...HELP

    Mi-am achizitionat de curand un Logan Ambition 1.6. Problema este ca mi se pare extrem de puturoasa, exagerat de puturoasa pentru o masina noua si cu un motor de 1.6 90 CP. Intr-adevar am facut cu ea DOAR 200 km (deci nici nu am terminat rodajul) insa sincer sa fiu, cu vechea mea Dacie 1300 din '79, cred ca la o liniuta puteam face lejer Loganul asta. Stiu ca dupa 3000 km isi da drumul motorul, dar nu pot sa cred ca dupa 3000 km o sa existe o diferenta asa mare fata de cum merge acum. Aveti idei, asa este normal la inceput? Sa fie asa puturoasa, sau o avea vreo problema? Benzina am pus de la Petrom, benzina fara plumb 95....in rest, ea merge bine, doar ca accelereaza greu, se infige greu, parca as avea de-a face cu un motor obosit de pe o dacie cazuta.....Oricum, nu schimb vitezele mai jos de 2200 rot/min si nu depasesc 2800 maxim 3000 rot/min. Astept parerea voastra, sper sa nu aiba ceva masina. P.S Am facut o "liniuta" cu un prieten de-al meu care are Logan Laureate Plus (deci automat motor de 1.4 75 CP) si am plecat si schimbat vitezele in 3000 rot/min, si m-a facut fara drept de apel, de parca eu eram Trabant si el Opel, n-am avut nici o sansa. Am cam inceput sa ma sperii dar sper sa nu fie probleme cu masina. Astept pareri....pls. Tnks
    Last edited by blanarucristi; 9 May 2007, 21:03.
    Logan Ambition 1.6 8V

  • #2
    1.Dupa 3000 chiar se lasa motorul si trage..mult mai bine
    2.Nu as recomanda de 95,incearca 98 benzina
    3.Motorul incepe sa traga...dupa 3000 de ture...3500-4000 atunci incepe si acolo ii place
    4.Nu ti-as recomanda in primele 1000 km sa depasesti 140 km/h sau 3500-4000 rpm.
    Normal ca la un schimbat de viteze la 2200 sau 2800 rpm te ia oricine...
    Vitezele trebuie schimbate sus daca vrei sport...
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #3
      Da, am inteles ca la 2500-2800 rot/min nu ma pot infige si ca nu pot avea pretentii, dar am specificat faptul ca am facut o liniuta cu plecare si schimbarea vitezelor la 3000 cu un Logan Laureat Plus cu motor de 1.4 MPI care m-a facut fara drept de apel, si asta oarecum m-a speriat, avand in vedere si faptul ca o simt eu ca este extrem de puturoasa. Benzina 98 este prea scumpa si nu-mi pot permite, desi toti cei pe care ii stiu pun benzina Fara Plumb 95 si nu au avut probleme.....
      Logan Ambition 1.6 8V

      Comment


      • #4
        e putin sa schimbi la 3000 rpm...Las-o usor 1000 km si vedem dup-aia impresii
        cu 95 fara PB o cunostiinta avea ceva probleme ,se aprindea becul de la catalizator
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #5
          Imbunatatiri spectaculoase n-o sa vezi. Mai are si alte simptome care te duc cu gandul la vreo defectiune ?

          Comment


          • #6
            Fata de berlina, Loganul este mult mai puturos, una din cauze ar fii greutatea mai mare.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #7
              cum sa fie loganul mai puturos ca berlina???, am dat liniutze cu berlina din 89' 96' 2000 si nu au avut nicio sansa

              Comment


              • #8
                Originally posted by blanarucristi
                Da, am inteles ca la 2500-2800 rot/min nu ma pot infige si ca nu pot avea pretentii, dar am specificat faptul ca am facut o liniuta cu plecare si schimbarea vitezelor la 3000 cu un Logan Laureat Plus cu motor de 1.4 MPI care m-a facut fara drept de apel
                Tu ai schimbat la 3000rpm,dar el cum a schimbat?
                S-o luam altfel...de la 3000rpm masina incepe sa traga..binisor...tu schimband viteza la 3000,in viteza urmatoare acul turometrului...o sa pice pe undeva pe la 2000-2500 ...deci slab de tot !
                2000rpm 3000 rpm sunt turatii pentru mers economic
                uitate in filmuletele aici cum se schimba la o liniuta
                Last edited by Cristi_Xp; 10 May 2007, 02:03.
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • #9
                  Parca ai fi venit de pe Porsche si acum ai trecut pe logan asa zici si tu

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by andrei
                    Fata de berlina, Loganul este mult mai puturos, una din cauze ar fii greutatea mai mare.
                    si totusi 54 de ponei si aia batrani. ) sau daca ai noroc si ai de 1,6 ai vreo 70 si ceva de cai. Da totusi berlina stock vs logan 1,6 stock . eu pariez pe logan.

                    Comment


                    • #11
                      @blanarucristi : eu am dci ...dar iti recomand sa bagi benzina si din alta parte ca eu am bagat de multe ori motorina de la petrom si mi-a mers prost masina. Incearca sa alimentezi si de la alte benzinarii chiar daca e mai scumpa cu 10 bani (1000 de lei vechi) litru... poate o sa se vada diferenta

                      Comment


                      • #12
                        ca sa iti faci o idee daca loganul tau trage sau nu, iti recomand doua lucruri:
                        1. asteapta sa depasesti 3.000 km
                        2. mergi cu un alt logan 1.6 8v si vezi daca e mai sprinten decat al tau.
                        Dacia Logan Ambition 2006 1.5 dci 65cp
                        10.000 km - 22.01.2007

                        Comment


                        • #13
                          Nu, alte simptome nu are, cum ca ar fi defecta. Eu am facut liniuta aia la 3000 rot/min pentru ca inca sunt in rodaj, si da, asa a schimbat si baiatul cu care am facut liniuta, ne-am vb de dinainte. O sa bag si de la alta benzinarie in afara de Petrom sa vad daca este vreo diferenta! Si apropo, nu pot crede ca Loganul 1.6 8V este mai puturos fata de o berlina care are motor de 1.3 maxim 1.4, asa ca imi pare rau dar asta nu prea pot crede. Chiar azi am fost pe DN1 si am mers cu ea la viteze maricele (100-120 km/h) si a mers foarte bine. Totusi, o sa il rog pe amicul meu sa ma lase sa-i conduc Loganul cu care m-a facut (1.4 8V) sa vad ce diferenta este, si va tin la curent. Multam
                          Logan Ambition 1.6 8V

                          Comment


                          • #14
                            Parerea mea ca ar trebui sa alimentezi din alte parti,cum ar OMV sau Rompetrol,eu nu bag niciodata de la Petrom...au cei mai prosti combustibili.

                            Comment


                            • #15
                              si cu petrom si cu alte benzine mai proaste n-are cum sa te faca o berlina sau 1.4 mpi
                              m-am dat cu pasat de 101 cai turbo diesel si pina la 150 km/h aveam 2 lungimi de masina avans
                              la orice benzinar ii place sa o turezi,peste 3000 isi da drumul
                              poti sai dai fara frica ca oricum injectia ti se taie cind omori motorul
                              ce fain suma la 6200- 6400 motorul,de facpt de la 4500 in sus si cu o toba adevarata super
                              Last edited by virtualmansorin; 11 May 2007, 23:34.
                              toora,llumar fata spate,zender,borla,calc reno sport,1.6 93cp,vw mk1,1.8,sparco sprint,roll bar omp,centuri 6 puncte sandtler,bf goodrich,bbs,borla

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google