Logan 1.6 merge greu...HELP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Da, dar nu pot sa ma duc in service sau de unde am luat-o si sa le spun ca am o impresie suspecta cum ca masina nu fuge, ca ma iau aia la suturi....asa ca mai bine mai astept si daca chiar o sa vad ca intr-adevar nu merge, ma duc si le-o bag pe gat, cu tot cu garantia lor extinsa!!!!!
    Logan Ambition 1.6 8V

    Comment


    • #32
      acum, nu iti recomand sa mergi cu 5 persoane si portbagajul plin de cumparaturi! mergi si tu cu maxim 4 si fara bagaje... nu merita sa o fortezi acum, cat este in rodaj

      Comment


      • #33
        de ce nu este dreptul tau de client,ai cumparat un lucru si trebuie sa mearga cum trebuie.nu te ia nimeni in suturi.la cati bani ai dat pe masina nu poate sa-ti zica la fel ca la una veche din piata
        are dreptate 2fast4u
        toora,llumar fata spate,zender,borla,calc reno sport,1.6 93cp,vw mk1,1.8,sparco sprint,roll bar omp,centuri 6 puncte sandtler,bf goodrich,bbs,borla

        Comment


        • #34
          Da, asta asa este, oricum insa, mai astept macar pana termin rodajul sa vad daca o sa simt o schimbare, intre timp insa o sa conduc acel 1.4 care m-a facut la liniuta, sa vad daca chiar se infige mai tare, sau a fost din cauza faptului ca inca nu sunt obisnuit eu cu ambreiajul si cutia (ca deh, pana acum am avut o dacie berlina din '79) si sa fac niste diferente intre a mea de 1.6 nerodata si al lui....
          Logan Ambition 1.6 8V

          Comment


          • #35
            Eu zic ca te-a pacalit ala cu care ai facut linia. Deh, ambitia omului sa arate ca 1,4 al lui merge mai bine ca 1,6 al tau...

            Cu benzina, nu stiu ce sa zic.
            Cand am luat masina, cel care mi-a facut predarea a zis sa bag linistit Petrom 95. Dar vedeti voi cum e romanul - ca sa nu chetuiasca, zice: las' ca merge si asa!
            Asa ca bag de obicei OMV Carrera 95 in oras, iar cand e de iesit la drum lung am incercat cu Petrom 99+. Se simte clar diferenta, insa e 3,47 RON litrul (scump). PLus ca mi-a spus cineva ca n-ar fi bine sa bagi tot timpul benzina cu cifra octanica superioara celei prescrise. Asa este sau nu este asa?
            Martinel rules!

            Comment


            • #36
              Asta asa e, nu e bine sa bagi mereu benzina de 99 sau 100, dar poti sa bagi de 95 si peste 2-3 zile sa mai pui de 99 sau 100 si se combina si ajunge undeva la 97-98.
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #37
                Cu problema asta m-am linistit. M-am interesat si masina nu are nici o problema, este doar o impresie de-a mea....multi m-au luat la misto ca eu vreau sa vad performante cand motorul are 500 km si nici nu-l pot tura peste 3500 ture (care cica este o turatie mica la Logan), asa ca am inceput sa ma linistesc
                Logan Ambition 1.6 8V

                Comment


                • #38
                  @blanarucristi: Stai linistit. Maica-mea si-a luat in 2005 un Logan 1.6 8v Ambition si cand am condus-o prima mea impresie a fost EXACT ca a ta. Si pe mine m-ar fi facut un Logan de 1.4 la orice ora cu orice sofer. Crede-ma pe cuvant ca urmatoarea data cand am condus-o (pe la 1500 km) m-am socat de diferenta. Ideea e ca in timpul rodajului sa schimbi cam tot timpul pe la 3000 rpm (maxim 3500 dar nu mult sub 3000) si o sa vezi diferenta. Astept sa vad ce pareri ai dupa 1500km

                  Dupa aprox 3000 km o sa simti diferenta clara si la turatii mici (2000-2500)
                  Last edited by 1.5 DCI; 21 May 2007, 21:29. Reason: postare consecutiva
                  sigpic

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by blanarucristi
                    ....multi m-au luat la misto ca eu vreau sa vad performante cand motorul are 500 km si nici nu-l pot tura peste 3500 ture (care cica este o turatie mica la Logan), asa ca am inceput sa ma linistesc
                    Nu te-a luat nimeni la misto...ti s-a explicat ca nu ai cum sa vezi performante mai ales pentru o liniutza daca tu schimbi foarte jos...schimbatul la 3000 rpm e un schimbat de viteze economic...
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • #40
                      Nu am zis ca m-ar fi luat cineva de pe forum la misto....si nici ca cei care mi-au spus lucrurile astea le-ar fi zis la misto, ci doar ca s-au amuzat cand au auzit problema mea....dar oricum, cu misto sau fara, bine ca m-am linistit.
                      Logan Ambition 1.6 8V

                      Comment


                      • #41
                        Buna,
                        Eu am logan de 1,6 16 valve , 105 cai si i-am mai pus inca 15 cai si pot sa spun ca o turez cum trebuie si fara nici o problema merge ''laser'' nu stiu ce pareri au altii dar a mea, masinuta ,merge f. bine asa ca....
                        sigpic
                        Maică, ce mafioți de treabă !!!

                        Comment


                        • #42
                          Parerea mea ca circul toata ziua cu masina ca asta i-mi este meseria. Lasatul motorului si performantele motorului se vad dupa 5000 km

                          la o masina noua?

                          Comment


                          • #43
                            Eu am tot 1.6 si am MCV care e mai greu ca o berlina .. dar cu a intatia ma duc la 40 .. cu a doua la 70 .. cu a treia la 120 .. si pe urma nu mai conteza .. ca am destul de maraj .. chestia e sa mergi cu turatii mai mari ale moltorului .. io merg pana la 5500 - 6000 .. si crede-ma ca nu imi bat joc de ea si merge perfect !!

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google