Kilometraj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Parerea me este ca nici bornele nu sunt puse bine, dar si kilometrajul are o mica eroare - in functie de presiunea din roti. Cel mai exact este gps-ul zic eu.
    Acum mai e o varianta, dar nu sunt sigur. Computerul de bord primeste impulsuri electrice pe un fir de la un senzor alfat in cv. Aplica o formula si calculeaza distanta.
    Este posibil cumva sa apara interferente pe firul care transmite impulsurile electrice? Acest lucru ar afecta intr-o oarecare masura functionarea corecta a kilometrajului si in cosecinta a celorlalte date afisate.
    Stie cineva sigur daca este posibila si aceasta varianta? Daca da, atunci ar fi recomandata ecranarea cablurilor.
    GL-22-TOF

    Comment


    • #17
      La masinile fara ABS asa e. La cele cu ABS senzorii de viteza trimit impulsuri la TdB. Ar fi interesant de vazut daca o masina cu ABS si una fara, au aceleasi date afisate dupa un numar de km.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #18
        Aha. Asta nu stiam.
        Chiar ar fi interesant de vazut o comparatie, poate ne dam seama de unde apar erori.
        GL-22-TOF

        Comment


        • #19
          kilometraj

          Originally posted by andrei View Post
          La masinile fara ABS asa e. La cele cu ABS senzorii de viteza trimit impulsuri la TdB. Ar fi interesant de vazut daca o masina cu ABS si una fara, au aceleasi date afisate dupa un numar de km.
          andrei loganul inca nu a trecut la acea faza in care abs va trimire impulsuri la tb ptr km in rest nu sant interfererente intre senzor si tb semnalul este digital cit despre eroare ea este foarte mica

          Comment


          • #20
            @iliecocu: sa sti ca andrei are dreptate, senzorii de viteza trimit impuls la TdB si tot odata datorita acestui senzor ABS-ul stie cand sa blocheze/deblocheze roata in cazul unei franari mai violente

            PS: si eu am ramas un pic mirat cand mi-a povestit un prieten care se ocupa cu ce tine de electronica la masina (deci nu vorbesc aiurea)
            ...de doi lei :p

            Comment


            • #21
              kilometraj

              Originally posted by mishu_wrc View Post
              @iliecocu: sa sti ca andrei are dreptate, senzorii de viteza trimit impuls la TdB si tot odata datorita acestui senzor ABS-ul stie cand sa blocheze/deblocheze roata in cazul unei franari mai violente

              PS: si eu am ramas un pic mirat cand mi-a povestit un prieten care se ocupa cu ce tine de electronica la masina (deci nu vorbesc aiurea)
              domnilor eu fac reparatii pr logan cu manualul de reparatii in brate lucrez in service dacia stiu ce vorbesc in materie de reparatii nu faceti improvizatii la partea electrica apelati pe cit posibil la electricieni care lucreaza in sistemul dacia prt ca ei detin doc necesara reparatiilor la logan la logan senzorul de viteza trimite informatia catre tb

              Comment


              • #22
                Are dreptate iliecocu senzorii de viteza de la roti transmit doar catre calc. De abs(asta la logan)senzorul de viteza care transmite inf la T.D.B este cel din c.V.Daca nu credeti uitati-va la una cu si la una fara abs si o sa vedeti ca exista pe ambele variante

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google