Bara Fata Crapata

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bara Fata Crapata

    Cum e criza cu parcarile am fortat nota si am zis hai sa las masina cu botul in zapada......netinind seama ca zapada era intarita cind am atins acel munte de zapada s-a auzit un crantanit insa am zis ca o fi fost de la zapada aia si nu am dat importanta.


    Insa astazi mi-a sarit in ochi ca pe partea dreapta aveam undeva in partea de sus a barei fata o crapatura de vreo 6 cm. Dupa ce m-am uitat cu atentie am vazut ca pe partea dreapta bara era sarita si imipinsa vreo 2 cm mai in spate, elementul de plastic care inchide carenajul stricat plus carenajul crapat vreo 3 cm in partea de jos.

    Nu ma asteptam ca sa am asemenea stricaciuni doar ca am atins zapada. De plasticele de dedesupt nu-mi pasa ca nu-s cinestie ce scumpe insa ma gindesc la bara fata ca e scoasa din suruburile de prindere din dreapta plus crapatura.

    Se mai poate lipi bara fata? A mai incercat cineva? Sau imi iau alta de la dez si o vopsesc in culoare masinii si gata.

    Am casco dar nu as merge la ei ca e cu fransiza de 100 euro si ma gindesc ca daca e sa o fac eu tot acolo ajung.

  • #2
    Daca te duci in reprezentanta,costa mult mai mult!

    Deci Casco rullz!
    sigpic
    "BRABUS" STYLE

    Comment


    • #3
      Daca spuneai de unde esti (E tara mare Romania asta , si are si forma de peste ) , poate iti dadeam solutie . Poti sa lipesti bara la baieti care repara carene moto prin lipire/adaugare plastic , iese ca "9" . Ca pret este relativ ieftin , pe urma intervine si vopsitul care costa . Daca ai posibilitatea sa iei o bara care are vopseaua de fabrica si arata mai mult decat ok , chiar daca are mici imperfectiuni care se pot rezolva la polish , mergi pe varianta asta . Fie vopsitorul cat de vopsitor si meserias ar fi , ce e de fabrica este sfant (parerea mea ).

      Comment


      • #4
        Exact acelasi lucru il am si ei insa pe bara din spate si din cate am inteles se poate lipi cu adeziv (picatura) . Deocamdata nu am lipit-o deoarece este destul de frig si nu as vrea sa apara alte crapaturi.

        Comment


        • #5
          Am tot stat si m-am gindit ca e putin probabil ca sa fie de la zapada. Am incercat sa fac o poza dar e noapte acum si ploua si nu-mi iese mare lucru.

          Am atasat o poza si am marcat cam pe unde vine crapatura. Tinind cont ca bara fata e scoasa din suruburi si data inapoi tare am impresia ca a fost atinsa azi pe strada.

          Ce parere aveti?
          Attached Files

          Comment


          • #6
            Tu ştii ce ai făcut, nu avem de unde să ne dăm seama. Poate ţi-a lovit-o cineva în parcare. Zăpada e veche, îngheţată, nu e bine să intri în ea. Anul trecut tatăl meu a intrat din greşeala în zăpadă îngheţată cu pragul şi l-a înfundat, deci pragul, care e fier gros.
            Maşinile din ziua de azi, mai ales cele mai ieftine, au bara slabă, din economie, ieri a intrat un prieten de-al meu cu volvo 460 cu spatele de 2 ori în zăpadă îngheţată, a dat tare, şi n-are bara nici pe naiba.
            Nu trebuie să te enervezi pt fiare, nu se poate să ţină maşina ca nouă la nesfârşit, la mine în familie sunt 3 loganuri luate de noi şi nu e una care să nu aibă zgârieturi, adâncituri sau tot felul de punctuleţe, lufturi la bare etc., nu ai ce să le faci, ori mergi cu ele şi suporţi consecinţele ori le ţii în garaj.
            Succes!
            http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

            Comment


            • #7
              Cel mai probabil sa fi fost de la zapada ca era inghetata. Daca era sa fie atinsa trebuia sa aiba urme vizibile pe ea.

              Intradevar plasticul de la bara fata e foarte subtire si fiind frig afara devine si casant, ramin surprins cind vad cat de prost calitativ e loganul. Ce sa-i facem cit dai atit face.

              Comment


              • #8
                Sfatul meu,fa bara pe casco,iti schimba si antipraful ,o vopsesc si o sa vezi ca merita platiti acea francisa,dar sa o faci la reprezentanta

                Pretul la o bara de origine


                Fara montaj,fara plasticaria sparta,fara montat/demontat si fara vopsit!

                Fa un calcul si vezi cum e

                Te salut!
                sigpic
                "BRABUS" STYLE

                Comment


                • #9
                  Calculul e facut deja... o bara de la dez daca gasesc in culoarea mea e 150 ron plus 120 plasticele plus manopera tot la 100 euro ajung.

                  Mii frica de casco ca e la astra si nu stiu ce vor face dar o sa-mi deschid un dosar de dauna sa vad cum se comporta. Ma tem ca le dau si 100 euro si o sa-mi faca figuri cind voi scoate masina.

                  Comment


                  • #10
                    Nu ai de ce sa te temi . Oricum din cate stiam , Astra daca vrei sa repari masina si au alternative in ceea ce priveste piesele (daca sunt piese turcesti sau chinezesti la 50% din pretul uneia originale sa zicem ) , merg pe varianta cea mai ieftina si prost calitativa. Mai greu cu piese originale (de producator) .

                    Comment


                    • #11
                      Voi vedea daca nu vor sa fac la reprezentanta ma las pagubas.

                      Comment


                      • #12
                        Mi s-a intamplat cam acelasi lucru de la un caine. mi s-a crapat bara fata, elementul inchidere bara s-a crapat si a sarit, iar carenajul rotii are lipsa o bucatica de cativa centimetri patrati in partea de jos. Bara a sarit din cele 3 suruburi de sub masina.
                        Am luat un tub cu adeziv (tubul e asemanator cu tubul de silicon folosit in izolatii dar e adeziv!) si o rola de plasa de fibra de sticla care se pune ca intaritura la imbinarile de rigips. Am taiat bucati potrivite di plasa (5 bucati) si pe o bucata de hartie am impregnat cele 5 bucati de plasa cu aveziv. Am curatat bine bara in locul de aplicare si am pus acel "senvis". Elementul inchidere bara l-am schimbat. Bucata lipsa din contra aripa inca nu am rezolvat-o, dar cand se va incalzi voi decupa dintr-o cutie de bere o bucata potrivita din aluminiu si o voi fixa cu popnituri sau prin lipire tot cu adeziv. Pt fixarea barei sub masina am folosit o bucata de platbanda de aluminiu lata de 5 cm si ceva mai lunga decat distanta dintre gaurile de pe margine, am dat gauri potrivite si am prins bara sub acea platbanda. S-a fixat foarte bine. Daca lasi mult timp acele fisuri nelipite se vor mari din cauza vibratiilor.
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          cine te-a pus sa lovesi ciinele?????
                          Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                          Comment


                          • #14
                            usr1, daca ai casco la astra, uite aci http://www.autolifecenter.ro/reparat...are-astra.html solutie ieftina
                            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                            Comment


                            • #15
                              Era o haita, i-am vazut din timp, dar cand am trecut pe langa ei mi-a sarit unul in fata si nu am mai avut ce face. Erau in perioada imperecherii =>erau indragostiti.
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google