If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Eu nu inteleg de ce trebuie sa editati voi posturi, daca omul nu se exprima "explicit" si are doar o exprimare "plastica" ce problema aveti voi?
pentru ca plasticismul poate duce la alte chestiuni ... Cei mai vechi pe forum stiu asta.
@dan.Gutu: se mai pune problema calitatii becului. Am cunostinte care a schimbat becurile de la xenon de 2 ori intr-un an.
eu merg cu ele aprinse zi/noapte si dau flashuri si le am de un an si ceva.
Cine are nevoie de panouri solare, sisteme de iluminat cu leduri sau sisteme de incalzire, stie la cine sa apeleze
Dacia Logan Kiss 1.6 8v ... rosie ca
Dupa parerea mea de specialist in domeniu, am la activ cel putin 100 de instalatii xenon montate pe logan, daca farurile sunt reglate bine nu deranjeaza prea mult noi dupa montaj reglam si farurile si pana acum toti clientii au fost multumiti au zis ca nu au primit flash-uri de pe contrasens. Cred ca mai exista si instalatii xenon cu becuri proaste la care bulbul nu este la distanta perfecta fata de oglinda farului (acestea sunt clasa C in principiu cele de pana la 350 ron (H4) la importatori) Si cu incadrarea legala as vrea sa vad o lege concreta unde scrie ca nu sunt legale, produsele noastre detin mai multe aprobari a uniunii europene Am vorbit cu mai multi patroni de magazine ce comercializeaza produsele noastre si cand au avut controale s-au luat de ei cu becurile xenon si acestia au arata aceste certificari a uniunii europene si nu au mai zis nimic deci nu cred ca sunt chiar atat de ilegale.
In concluzie reglati-va farurile cum trebuie si verificati marfa pe care o cumparati sa aibe niste finisari mai de calitate si sa coste H4 peste 360 ron
Si eu am montat cateva zeci de kituri xenon si credema ca am comparat un bec h4 de la un kit de 500 roni, pe balastul caruia scria BOSCH, cu unul de 290 roni si nu era nici cea mai mica diferenta,din contra ala mai ieftin focaliza mai bine lumina.Tot ce se comercializeaza legal la magazinele auto trebuiesc sa aibe un certificat de omologare RAR,care nu trebuie neaparat inmanat cumparatorului,produsul are lipit pe el un timbru albastru cu o serie ce corespunde cu cea a certificatului de omologare.Exemplu folia de geamuri,are un timbru albastru,daca te duci in nomenclatorul de omologari,la seria respectiva gasesti producatorul si distribuitorul,asa este si la uleiuri si orice piesa care se vinde legal.Arata-mi un kit xenon cu omologare RAR,eu primesc periodic adaugiri la acest nomenclator si nu am gasit pana acum nici o firma care sa ceara o asemenea omologare.
Dupa parerea mea de specialist in domeniu, am la activ cel putin 100 de instalatii xenon montate pe logan, daca farurile sunt reglate bine nu deranjeaza prea mult noi dupa montaj reglam si farurile si pana acum toti clientii au fost multumiti au zis ca nu au primit flash-uri de pe contrasens. Cred ca mai exista si instalatii xenon cu becuri proaste la care bulbul nu este la distanta perfecta fata de oglinda farului (acestea sunt clasa C in principiu cele de pana la 350 ron (H4) la importatori) Si cu incadrarea legala as vrea sa vad o lege concreta unde scrie ca nu sunt legale, produsele noastre detin mai multe aprobari a uniunii europene Am vorbit cu mai multi patroni de magazine ce comercializeaza produsele noastre si cand au avut controale s-au luat de ei cu becurile xenon si acestia au arata aceste certificari a uniunii europene si nu au mai zis nimic deci nu cred ca sunt chiar atat de ilegale.
In concluzie reglati-va farurile cum trebuie si verificati marfa pe care o cumparati sa aibe niste finisari mai de calitate si sa coste H4 peste 360 ron
ce frumos ar fi sa fie si adevarat tot ce spui tu ... Cuvintele magice sunt "prea mult". Adica asta nu inseamna ca nu deranjeaza. Cat despre "toti clientii au fost multumiti au zis ca nu au primit flash-uri de pe contrasens", hai sa fim seriosi, cati dintre clientii tai (nu vorbesc de prieteni ca acolo altfel se pune problema) au venit sa iti spuna ca nu primesc flashuri ? Nici eu de cand le am nu am primit decat vreo 2 sau 3 flashuri (de un an) dar asta nu inseamna ca nu deranjeaza. Am fost la specialisti in becuri la cele mai mari service-uri (de firma cu standuri de reglare becuri) din TM si AR, am schimbat mai multe becuri (toate H4) si nu am rezolvat problema legata de disiparea de raze. Deci, ca posesor de xenon pe far stock da-mi voie sa ma indoiesc serios de aceasta afirmatie.
Cat despre faptul ca ai aprobari si certificari europene .... Toti au ... Problema e ca acolo scrie foarte clar ca certificarea este pe becuri si instalatia HID, nu pe montajul in faruri si pe instalatia de iluminat. Aici doar RAR-ul poate da omologare. Si imi pare rau pentru clientii care chiar merg cu incredere si cred tot ce li se spune pentru ca la primul control RAR pe sosele o sa ramana fara talon fara macar sa stie ca au facut o prostie. Aici ii exclud pe cei care (ca si mine) stim despre ce e vorba si mergem pe riscul nostru.
Daca e sa vorbim de lege, nu scrie nicaieri ca nu ai voie cu xenon. Scrie ca nu ai voie sa le montezi in faruri fara focalizare si fara spalator.
Dar dupa cum bine stie toata lumea problema nu consta in faptul ca nu scrie explicit ca nu ai voie sa bagi xenon pe logan ci in faptul ca nu ai voie sa aduci modificari la sistemele masinii (printre care si cel de iluminat) care sa contravina reglementarilor RAR (adica sa nu fie omologate).
Poate gresesc eu pe undeva, deci astept si parerea unora mai specialisti.
Cine are nevoie de panouri solare, sisteme de iluminat cu leduri sau sisteme de incalzire, stie la cine sa apeleze
Dacia Logan Kiss 1.6 8v ... rosie ca
Din pacate nu gresesti cu nimic ! Multi cred ca un certificat TUV este una si aceesi cu omologarea RAR.Eu prin natura meseriei spun un NU raspicat montarii de xenon in far cu oglinda,acum fiecare este liber sa faca ce vrea, de-aia este democratie,dar sa te fereasca Domnul sa se produca vreun accident si sa se ajunga la concluzia ca xenonul a fost cauza,ca sa vezi ce se pun astia pe treaba.Sunt firme care lucreaza, la proiectarea de faruri cu oglinda, special concepute pentru bec cu xenon.
Dane, stiu ca sunt unii care incearca sa faca faruri cu oglinda si mi-as fi dorit sa il realizeze mai repede, dar pana atunci cred ca trec si eu pe angel-uri dupa ultima intalnire cu un politist caruia i-am ars jumate de retina cu xenoanele (momentul nepotrivit si locul absolut nepotrivit- drum cu denivelari) si doar pentru faptul ca era destul de bine dispus am scapat doar cu o discutie absolut amicala
Cine are nevoie de panouri solare, sisteme de iluminat cu leduri sau sisteme de incalzire, stie la cine sa apeleze
Dacia Logan Kiss 1.6 8v ... rosie ca
Salut ...Singurul lucru care nu l-am inteles bine nici nu sa dezbatut este urmatorul : in faruri stock becurile bixenon h4 de cati w si k ar trebuie sa fie .
Last edited by Cristi_Xp; 23 November 2008, 07:43.
Se pare ca nu ai inteles totusi. In far stock nu ar trebui sa fie nici xenon si nici bixenon. Iar daca vrei neaparat atunci pune ce vrei tu.
PS Daca chiar ai fi citit tot threadul iti dadeai seama sigur despre ce e vorba. Si o a doua problema ar fi ca ai gresit threadul pentru vanzarea angelurilor ceea ce inseamna ca nu ai facut treaba mai interesanta.
Cine are nevoie de panouri solare, sisteme de iluminat cu leduri sau sisteme de incalzire, stie la cine sa apeleze
Dacia Logan Kiss 1.6 8v ... rosie ca
Hmm sa inteleg ca ramane la latitudinea fiecarui , nu ca nu ar trebuii in faruri stock, ideea este ca un kit performant merita , dar visele costa. Si in legatura cu angelurile relax bubu n-am dat cu paru am facut un simplu anunt care este interesat de angel de logan vand asa ca nu vad de ce te-ai infumurat asa de tare . Nu am dat cu paru dar daca tot era vb de angeluri poate era cineva interesat .
Nu vad sa fi suparat pe cineva ca mi-am exprimat parerea printr-o intrebare si un anunt , daca da imi cer scuze .
Fa-ti un anunt la bursa. Si sigur vor exista doritori.
Subscriu la afirmatiile lui bubu: in faruri oglinda, NU AR TREBUI sa se monteze kituri xenon. Acum fiecare face dupa cum doreste.
PS: e ilegal sa se monteze si becuri xenon in faruri "aingel aiz". ( caci, conform legislatiei in vigoare nu se pot aduce modificari ulterioare sistemului de iluminat, daca nu este recunoscut de RAR)., dar cel putin nu deranjeaza ceilalti participanti la trafic.
OFFTOPIC: va rog sa nu va suparati daca ii raspund lui luigi si imi asum acest offtopic cu toate consecintele
"asa ca nu vad de ce te-ai infumurat asa de tare"
ai gresit si ai vrut sa spui ca "m-am infuriat" ? Sau chiar ai vrut sa spui ca "m-am infumurat" caz in care nu mai inteleg nimic.
lasand la o partea treaba cu regulamentul care spune destul de clar unde ar trebui puse anunturile, tin sa iti aduc aminte 2 threaduri pe care ai mai incercat sa vinzi angelurile alea:
Dacia logan : Cum fac sa ....? Cat costa sa ....? Unde gasesc ....? si alte asemenea intrebari
Daca vad bine chiar tu le-ai deschis si s-au incheiat cu ce ? Daca nici acum nu le-ai vandut de aproape un an da-mi voie sa am multe indoieli legate de multe lucruri, si destul de grave.
ONTOPIC: cezar, e adevarat ce spui si de angeluri, dar sa stii ca am vazut angeluri intr-un catalog de comenzi al unei firme de renume in domeniul auto si ziceau ca au certificare RAR pentru angeluri de logan. O sa ma interesez daca e adevarat.
azi am fost cu un megan bicorp sa ii pun xenoane si avand din fabrica lupe la faruri se vede mortal. Am schimbat prima data doar un far si am vazut diferenta atat de design cat si de luminozitate. E total altceva.
Cine are nevoie de panouri solare, sisteme de iluminat cu leduri sau sisteme de incalzire, stie la cine sa apeleze
Dacia Logan Kiss 1.6 8v ... rosie ca
Nu mai cauta, modelul StreetStorm au omologare.Cele cu doua lupe,cum am eu acum, nu au,dar comerciantul iti precizeaza acest lucru atunci cand le comanzi.
Pai se pare ca pe aici nu prea se dau pareri in cunostinta de cauza.Eu am avut bixenon pe farurile stoc si se vede ca dracu(lumina este alba si placuta dar nu mai este asa de bine focalizata pt ca becul bixenon este mai lung decat un h4 normal si astfel el nu mai bate in oglinda farului unde trebuie)in afara de a deranja participantii la trafic nu se obtine mare lucru.Distanta la care bate farul este chiar un pic mai mica(pt ca nu este bine focalizata si se imprastie anapoda)dar se pot regla pe inaltime si daca se pun si pleoape nu mai primesti blituri de la oricine.Dupa ce m-am saturat de blituri am hotarat sa schimb farul cu totul si am luat cu imprumut de la mag unui prieten un set de angel eyes cu lupa si pe scurta si pe lunga urmamd ca daca imi place cum se vede sa le achit.Va rog sa ma credeti ca lumina este incomparabila.Foarte bine focalizata iar daca este reglat farul cum trebuie nu primesti nici macar un blit.Pot sa spun sigur ca acum farurile mele bat cu cel putin 30-40 de metri mai departe iar cu xenon pe scurta lumina este bestiala(xenon de 35w si nici o diferenta intr farurile mele si cele de pe un A4 cu xenon din fabrica tot de 6000 k atunci cand masinile au fost puse una langa alta) farurile au fost reglate la servis pe aparat special sa bata un pic mai jos(90 kg adica cu mine pe bancheta din spate) pt ca in cazul in care voi avea ceva greutate pe spate sa nu am probleme.Nu as mai renunta la ele pt nimic.Asa ca ii rog pe oamenii cu pareri sa studiaeze un pic mai bine problema inainte sa emita teorii despre bixenon si farul cu lupa.Voi atasa si poze si pe timp de zi si pe timp de noapte si chiar o sa incerc sa pozez masina langa un logan cu bixenon pe far stoc sa vedeti diferenta(va rog sa ma credeti ca este socanta) era sa uit :am facut si o mica modificare la ele si anume am legat pe lunga ambele faze si sa te tii atunci lumina.Cand dau lunga se face ziua
Tu ai facut modificarea cu pastrarea fazie scurte sau altcineva.Daca ai facut tu,pune o schema aici.Se poate pune cate o diodada pe fiecare faza,astfel sa circule curentul doar intr-un sens,stiu cum sa fac legaturile dar nu stiu ce dioda sa folosesc.
Tu ai facut modificarea cu pastrarea fazie scurte sau altcineva.Daca ai facut tu,pune o schema aici.Se poate pune cate o diodada pe fiecare faza,astfel sa circule curentul doar intr-un sens,stiu cum sa fac legaturile dar nu stiu ce dioda sa folosesc.
cu diode nu a mers pt ca se incalzeau foarte tare si se ardeau si nu mai puteam schimba faza asa ca am ales varianta cu relee luate de pe un nisan vechi(care era full de asa ceva). Nu mai stiu exact ce releu am pus dar ma uit maine pe ele si daca imi dau seama de care sunt va spun.Va dau maine si detaliile la schema pt ca nu am un desen si ar trebui sa ma mai uit o data sa nu zic prostii.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment