Halogene Sau Xenoane !?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Halogene Sau Xenoane !?

    Salutare Loganisti! Eu sunt incepator in domeniul acesta si as avea nevoie de ajutorul vostru. Detin un Logan Laureate din 2006, motor 1.4 full Option si as vrea sa schimb farurile. Care e diferenta dintre halogene si xenoane? Care sunt mai bune din pct de vedere calitativ si ce fel de halogene sau xenoane ar trebui sa imi pun pe masinuta mea? De exemplu la xenoane am auzit de tot felu cum ar fii h4 h5.. imi explica cineva cum sta treaba cu toate astea?
    sigpic

  • #2
    Daca nu schimbi farurile, sa pui lupe, incearca un set H4 bixenon. Se potriveste pe ce ai tu acum la masina, incearca culoarea, mie de exemplu imi plac 6000k ( lumina alb arctic ), altora le place lumina aia galbuie gretoasa de bec normal, 4300k. Cea mai ieftina solutie.
    Daca schimbi farurile, pui lupe, e cu totul alta discutie, in primul rind datorita pretului mai mare.
    In orice situatie sa te feresti de Garcea, care o sa fie cu ochii pe tine. De aici depinde de tine cit esti de dibaci.

    Comment


    • #3
      Nu trebuie sa schimbi farurile pentru a pune o instalate xenon.
      Daca vrei sa pui xenon in locul becurilor clasice cu ahlogen, ai nevoie de o instalatie h4 bixenon (2 faze intr-un singur bec) Nu recomand mai mult de 6000k. (temperatura culoare)
      Poti pune si lupe in farurile stock.Dar costa destul de mult si trebuie desfacuta sicla farului
      Daca alegi doar o instalatie h4 bixenon, te sfatuiesc sa iei ceva de calitate. Nu chiar cea mai ieftina pe care o gasesti.
      Cu orice instalatie xenon o sa vezi mai bine decat cu halogen. iar durata de viata este mai mare.
      MY CLA

      Comment


      • #4
        Mersi de raspuns! Cand am zis ca vreau sa schimb farurile defapt faceam referire la becul in sine.. M-am exprimat eu cam gresit. Deci sa inteleg ca farurile mele nu dispun de lupa? Si mie imi place tot acea culoare alb arctic. Si cat m-ar costa un set intreg (faza scurta, lunga, pozitii, proiectoare) ?

        Aceste lupe la ce folosesc? Ajuta la propagarea luminii mai bine? Pot pune becuri cu xenon chiar daca nu am lupa?
        Last edited by TyTo; 12 January 2013, 18:58. Reason: Automerged Doublepost
        sigpic

        Comment


        • #5
          Nu, farurile de logan sunt cu oglinda, nu cu lupa. Cauta pe internet preturi. Gasesti si aici pe forum, la cassilo si serban_pc. Un kit bixenon h4 porneste de pe al 200 lei si ajunge la cateva sute de euro.
          Un kit decent este 250 lei ( h4 bixenon) , 160 lei ( h11, proiectoare), leduri de pozitie, gasesti la orice pas. Sunt multi useri care vand pe forum.
          MY CLA

          Comment


          • #6
            explicatii omului exact ce vrea sa faca sa stie la ce se asteapta. Masina din fabrica are halogen. In momentul in care pui xenon (de oricare) esti ilegal. Daca pui bixenon in farul cu oglinda vei orbi pe toata lumea si vei avea frigiderul plin. Daca pui lupe cu xenon tot vei orbi pe multi dar nu te vor mai injura asa multi. Amandoua sunt ilegale si daca te opreste garcea pa talon. Daca nu mergi foarte mult noaptea eu zic sa iei niste halogene mai puternice gen night breaker sau altele care au o putere mai mare in defavoarea timpului de functionare. Aceste halogene mai puternice decat cele de 10 lei sunt legale.

            Comment


            • #7
              Multumesc @o8MeLC !
              Dar aceste xenoane nu se pot omologa?
              sigpic

              Comment


              • #8
                ele se pun doar pe masinile care au spalatoare si autolevel. Totusi mergi asa mult noaptea de iti trebuie sau doar pentru aspect?

                Comment


                • #9
                  Pentru aspect dar circul destul de mult noaptea! In afara de faptul ca ies in oras aproape in fiecare noapte cu masina, o data pe saptamana fac traseul craiova-bucuresti
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Multe nu sunt omologate, dar nu are nimeni treaba. Alegerea este a ta. Daca vrei sa nu sara atat de mult in ochii pune de 4300 k.
                    MY CLA

                    Comment


                    • #11
                      Eu zic sa ramai la becurile cu halogen. Ceva gen Night breaker sau Silverstar care dau mai multa lumina.
                      Am avut xenon(4300k) pe masina si le-am dat jos pt ca nu le puteam regla cum imi doream eu, lumina era imprastiata, faza lunga egala cu zero iar daca le ridicai primeai flash-uri pt ca ii orbeai pe cei de pe contrasens.
                      Adevarul ca aveam multa lumina pe sosea cu xenon dar sunt cam multe dezavantaje.
                      Toata lumea se plinge ca nu are memorie, dar nimeni nu se vaita ca nu are logica.

                      Comment


                      • #12
                        totusi poti incerca niste osramuri night breaker plus... sau niste philipsuri dar mult mai scumpe
                        Product benefits
                        Up to 50 % longer life (compared to previous version NIGHT BREAKER)
                        Optimum light for more reaction time
                        Patented blue ring coating for less reflected glare
                        Up to 90 % more light on the road (compared to standard halogen lamps)
                        Up to 35 m longer beam of light (compared to standard halogen lamps)
                        Up to 10 % whiter light (compared to standard halogen lamps)
                        Drivers spot obstacles and dangerous situations much sooner

                        Poti incerca asta sau poti lua xenoane.

                        Comment


                        • #13
                          indescifrabil , cu lupe nu cred ca aveai problema asta . Daca ai posibilitatea financiara sa mergi pe lupe+xenon , de ce nu ? (este cu mult peste halogen ) . Adevarul ca , in functie de cum este xenonul (5000k , 6000k ) , pe ceata si ploaie poate sa te deranjeze intr-o oarecare masura , depinde le la caz la caz .

                          Comment


                          • #14
                            @ TyTo Cred ca ar trebui sa te gandesti mai practic - daca cu farurile/becurile Loganului asa cum sunt ele din fabrica, vezi bine noaptea drumul si te descurci in trafic - atunci eu as recomanda sa nu schimbi nimic (tu ar trebui sa stii care e starea farurilor tale - au oglinda buna; sunt corect reglate)

                            Eu am Logan si pot spune ca farurile de Logan asigura lumina destul de buna. Foarte multi isi pun becuri cu halogen de putere mai mare sau xenon - care deranjeaza foarte mult in trafic pe celalti soferi - ceea ce nu e deloc OK. Daca mergi mult noaptea si drumul e liber, poti folosi faza mare, iar daca e trafic folosesti faza de intalnire.

                            In Romania asta e o boala de pe vremea Dacia 1300, cand foarte multi isi puneau halogen de 75 sau 100W, fiindca "asa e bine". (mai nasol era de cei cu Oltcit care faceau treaba asta si topeau farurile - fiindca oglinda era din plastic)

                            Comment


                            • #15
                              Daca a spus ca vrea mai mult pentru aspect, cred ca se refera la lumina acea alba arctic pe care o ofera xenon la 6000K...Nicidecum pentru ca nu vede
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google