Baga lupe in far arata si bine se vede si bine.
Halogene Sau Xenoane !?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
In primul rand de ce ai nevoie sa schimbi farurile de pe masina?Nu vezi foarte bine in ele?Din cate stiu cele originale sunt omologate deci daca nu vezi bine in ele ai probleme cu vederea.In acest caz iti recomand control la ochi.
In al doilea rand , pentru a monta xenon in far ai nevoie de lupe + sistem de spalare al farurilor pentru a putea circula pe drumurile patriei.In plus vei evita situatiile in care vei fii nevoit sa scoti bani din buzunar la itp sau cand esti tras pe dreapta.
Ar fii bine sa tii cont de sfatul meu mai ales pentru ca ai precizat "Pentru aspect dar circul destul de mult noaptea! In afara de faptul ca ies in oras aproape in fiecare noapte cu masina, o data pe saptamana fac traseul craiova-bucuresti"
P.S. tin sa mentionez ca in acest comentariu nu exista nici o urma de sarcasm sau rautate.Incerc sa indrum un coleg care nu se pricepe pe drumul bun din punct de vedere legal si al sigurantei in trafic.
P.S. 2 Acest comentariu se refera strict la upgrade'ul la xenon.
P.S. 3 Nu ma intereseaza comentariile altora de genul "eu nu am avut probleme".Astas tine doar de noroc, noroc pe acre ti-l mai faci si singur!Last edited by alex.dinca91; 12 January 2013, 23:51.Astept cat mai multe opinii : PH-22-BFC
Comment
-
Vad foarte bine cu actualele faruri. Sunt cele originale dar m-am gandit ca ar fii dragut sa aduc o schimbare masinii mele din cate am inteles de la voi un kit h4 bixenon + lupa ar fii cel mai convenabil... ramane sa ma decid ce aleg intre 4000k si 6000k.
@bGy Ai mare dreptate ! La asta ma refer si eu.sigpic
Comment
-
Eu am avut Csenoane in far normal, dar acum am trecut la Osram Night Braker + si crede-ma ca e mult mai bine!
La xenoane daca sunt murdare farurile nu vezi aproape nimic, pe cand la halogen trebuie sa fie jegoase rau de tot ca sa nu mai vezi.
Comment
-
Eu aseara am avut primul contact cu Philips Bluevision, am ramas pur si simplu uimit... Mai bine pui ceva becuri premium cu halogen si esti legal, decat sa tremuri de fiecare data cand treci pe langa politie.Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit
Comment
-
la Osram Cool blue nu stiu exact... La blue Vision culoarea are 4000k ... Imi cer scuze de poza dar e cu telefonul facuta aseara, si era si frig in masina, tremuramAttached FilesPe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit
Comment
-
Totusi daca le zice blue vision te astepti la o culoare spre albastru, adica o temp de culoare dincolo de 5000k,spre 6000k.
4000k este inspre rosu, 6000k aproape alb ( albul perfect dar e parerea mea ), 8000k spre albastru intens.
4000k si " blue " e ceva gresit undeva... nu se pupa ...
Comment
-
Originally posted by Razvy View PostEu am avut Csenoane in far normal, dar acum am trecut la Osram Night Braker + si crede-ma ca e mult mai bine!
La xenoane daca sunt murdare farurile nu vezi aproape nimic, pe cand la halogen trebuie sa fie jegoase rau de tot ca sa nu mai vezi.
Originally posted by kubala7 View PostEu aseara am avut primul contact cu Philips Bluevision, am ramas pur si simplu uimit... Mai bine pui ceva becuri premium cu halogen si esti legal, decat sa tremuri de fiecare data cand treci pe langa politie.sigpic
Comment
-
alfabit corecteaza-ma daca gresesc , dar 4000 nu stiu daca exista , stiu de 4300k care este cel galben (bate spre halogen ca aspect ) , 5000k este cel alb pur , iar 6000k este cel cu tenta albastruie , deja de la 6000k in sus nu mai are rost sa iti pui xenon . Cel de 8000k chiar as fi curios cum ai putea sa mergi cu el , sau cel de 10000k )) (ala e albastru albastru )
Comment
Comment