Mufa Rupta La Airbag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mufa Rupta La Airbag

    Salut,

    am o problema si poate stie cineva cum sa ma lumineze. Am desfacut volanul si din lipsa de experienta am smuls firul din mufa airbagului. Acum intrebarea este: la lipirea firlor despinse conteaza pozitia firului desprins in mufa? pe mufa este specificat pozitia 1 si 2 dar pe fir nu este specificat nimic.

  • #2
    Eu spun ca ar fi indicat sa schimbi panglica cu totul.

    Comment


    • #3
      Daca ai putina rabdare si nu te lamureste nimeni, dau eu maine airbagul jos si iti spun cum sunt firele.
      Sau, cum spune colegul Razvy, schimba panglica. Cred ca asta ar fi si solutia cea mai buna.

      Comment


      • #4
        multumesc pentru ajutor, si panglica o gasesc mufata la orice magazin de piese auto?
        oricum...m-am chinuit 2 ore sa dau jos airbagul si pana nu am apasat pe ambele cleme o data si acum ma mai chinuiam

        Comment


        • #5
          panglica o gasesti ca "spirala airbag" pe site la 50 lei si la reprezentanta la 570 lei... cauta la anunturile lui florin_dnf si planetara
          sigpic
          Ambition 1.5 dc

          Comment


          • #6
            e cam mult....mai bine o lipesc, sunt 2 fire ce pot sa le cositoresc...nu e mare lucru....atata trebuie sa stiu;pozitia lor.

            Comment


            • #7
              paul, daca vrei sa fi sigur eu sugerez sa o schimbi, si nu cred ca sunt singurul.

              Comment


              • #8
                ok, merci...o sa merg la magazin sa vad cat cost...pana la urma e un cablu cu o mufa.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by paulraicu View Post
                  e cam mult....mai bine o lipesc, sunt 2 fire ce pot sa le cositoresc...nu e mare lucru....atata trebuie sa stiu;pozitia lor.
                  Ei, nu-i chiar floare la ureche. Trebuie stiut faptul ca acea panglica se misca odata cu volanul; daca scurtezi din ea se va rupe la primul viraj maxim; uite ceva detalii aici ; ultimile posturi de pe pagina.
                  Costa, destul.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • #10
                    Salut,

                    am lipit firul la mufa si functioneaza ok.

                    Comment


                    • #11
                      cum ti-ai dat seama ca functioneaza?....cred ca ai si o eroare de sters...
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by paulraicu View Post
                        Salut,

                        am lipit firul la mufa si functioneaza ok.
                        Eu zic sa nu te grabesti si sa urmaresti martorul dupa ce faci ceva km, timp in care miscarile stanga-dreapta ale volanului vor "testa" acea panglica.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • #13
                          Nu sariti toti pe el. Partea care iese din contactorul rotativ este fixata intr-o clema, si de acolo pleaca spre aibag, panglica protejata de un plastic. Are destula rezerva pentru a reface legaturile la mufa. Acea rezerva nu se misca si nu este influentata de miscarile volanului.
                          GL-22-TOF

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google