Te pricepi un pic la mecanica? Dai tamburii jos si freci cu niste smirghel portiunea aia unde freaca sabotii de taler. Probabil a ruginit si nu revin imediat ;). Daca e cum zic eu, trimiti o bere la Constanta. Vezi ca tot pe la saboti mai ai niste "scripeti", care au prostul obicei sa rugineasca. WD40 face minuni in asemenea situatii.
Frana De Mana
Collapse
X
-
Originally posted by yrman View PostTe pricepi un pic la mecanica? Dai tamburii jos si freci cu niste smirghel portiunea aia unde freaca sabotii de taler. Probabil a ruginit si nu revin imediat ;). Daca e cum zic eu, trimiti o bere la Constanta. Vezi ca tot pe la saboti mai ai niste "scripeti", care au prostul obicei sa rugineasca. WD40 face minuni in asemenea situatii.
Comment
-
Din ce an este masina? La primele loganuri, cele pana in 2006, frina pe spate nu prea functiona si din acest motiv aparea rugina pe tamburi. Eu te sfatuiesc sa tragi frana de mana cativa dinti, pana simti ca s-a infranat putin rotile si sa misti masina 3-4 pasi inainte, astfel incat ferodourile sa frece pe tamburi si sa curete tamburii. Apoi sa vezi daca mai face.sigpic
Comment
-
Intrati pe tutoriale dacia logan la cristi streulea , gasit tot ce va trebuie aici :
http://www.tutorialelogan.ro/2009/09...-la-logan.html
Comment
-
Originally posted by MihaiiahiM View PostDin ce an este masina? La primele loganuri, cele pana in 2006, frina pe spate nu prea functiona si din acest motiv aparea rugina pe tamburi. Eu te sfatuiesc sa tragi frana de mana cativa dinti, pana simti ca s-a infranat putin rotile si sa misti masina 3-4 pasi inainte, astfel incat ferodourile sa frece pe tamburi si sa curete tamburii. Apoi sa vezi daca mai face.
Foarte ciudata opinia; daca nu functioneaza frana de mana, de aia apare rugina pe tamburi: daca functiona curata rugina de pe tamburi? As dori sa-ti spun ca la fiecare franare, ferodourile spate intra si ele la treaba; deci nu cu frana de mana se mentine curata suprafata de lucru de pe tamburi.
Frana de mana se foloseste in stationare , nicidecum in timpul rulajului, sau cel putin asa procedez eu.
Am avut logan din oct.2004 si nu era deloc asa.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Originally posted by MihaiiahiM View PostSi apoi vorba colegului yrman trimiti berea la Pitesti.Last edited by radu_alex; 15 February 2013, 12:54.
Comment
-
Daca mai face incearca chestia pe care ti-am spus-osi vezi apoi. Iti spun asta pentru ca amea era din 2006 si facea cam la fel, iar cand am fost la ITP, nenea de acolo mi+a yis ca nu tine frana pe spate, (adica atunci cand apesi pedala nu tine frana pe spate, nu este vorba de frana de mana), si a mai chemat inca 2 insi, am deschis portbagajul si ne-am lasat pe masina. Cand am facut treaba asta, limitatorul s+a deschis si a inceput sa tina frana cum trebuie. Am ajuns toti la concluyia ca limitatorul ramanea inchis si frana spate nu functiona. De aia am zis sa faci chestia asta. REPET- frana spate de picior nu tinea, nu frana de mana, sunt actionate de comenzi separate. Acum e alegerea ta, daca vrei sa incerci sau daca nu vrei.Last edited by MihaiiahiM; 15 February 2013, 13:40.sigpic
Comment
-
Eu am urmatoarea ipoteza: in momentul cand ploua afara sau mergi cu masina pe drum ud pot ajunge picaturi/stropi de apa la ferodouri. Cand tragi frana de mana, peste noapte, aceste picaturi ingheata intre ferodou si tambur sau daca nu ingheata creaza un strat superficial de rugina (am gasit la mine). Daca ingheata, ramane la o roata de obicei ferodoul lipit de tambur de asta roata merge infranata , daca rugineste la primele franari pana se duce rugina se aude un huruit. Probabil la tine se intampla ambele. Eu am patit iarna trecuta sa raman cu o roata blocata si pana nu am dar tamburul jos nu am putut rezolva. Se formase un "graunte" de gheata....
Cat priveste "clinkul" ala cand dai drumu la frana de mana(sau cand apesi pedala), cred ca e o alta problema separata si anume: http://www.tutorialelogan.ro/2011/07...a-franare.html
Comment
-
Originally posted by lord_wader View PostEu am urmatoarea ipoteza: in momentul cand ploua afara sau mergi cu masina pe drum ud pot ajunge picaturi/stropi de apa la ferodouri. Cand tragi frana de mana, peste noapte, aceste picaturi ingheata intre ferodou si tambur sau daca nu ingheata creaza un strat superficial de rugina (am gasit la mine). Daca ingheata, ramane la o roata de obicei ferodoul lipit de tambur de asta roata merge infranata , daca rugineste la primele franari pana se duce rugina se aude un huruit. Probabil la tine se intampla ambele. Eu am patit iarna trecuta sa raman cu o roata blocata si pana nu am dar tamburul jos nu am putut rezolva. Se formase un "graunte" de gheata....
Cat priveste "clinkul" ala cand dai drumu la frana de mana(sau cand apesi pedala), cred ca e o alta problema separata si anume: http://www.tutorialelogan.ro/2011/07...a-franare.html
Comment
-
Comment
Comment