Frana De Mana

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Te pricepi un pic la mecanica? Dai tamburii jos si freci cu niste smirghel portiunea aia unde freaca sabotii de taler. Probabil a ruginit si nu revin imediat ;). Daca e cum zic eu, trimiti o bere la Constanta. Vezi ca tot pe la saboti mai ai niste "scripeti", care au prostul obicei sa rugineasca. WD40 face minuni in asemenea situatii.
    sigpic

    Comment


    • #17
      Originally posted by yrman View Post
      Te pricepi un pic la mecanica? Dai tamburii jos si freci cu niste smirghel portiunea aia unde freaca sabotii de taler. Probabil a ruginit si nu revin imediat ;). Daca e cum zic eu, trimiti o bere la Constanta. Vezi ca tot pe la saboti mai ai niste "scripeti", care au prostul obicei sa rugineasca. WD40 face minuni in asemenea situatii.
      din pacare nu ma pricep asa bine la mecanica....dar totul are un inceput... mc mult de sfaturi....berea o trimit la vara ...:P merge mai bine!

      Comment


      • #18
        Din ce an este masina? La primele loganuri, cele pana in 2006, frina pe spate nu prea functiona si din acest motiv aparea rugina pe tamburi. Eu te sfatuiesc sa tragi frana de mana cativa dinti, pana simti ca s-a infranat putin rotile si sa misti masina 3-4 pasi inainte, astfel incat ferodourile sa frece pe tamburi si sa curete tamburii. Apoi sa vezi daca mai face.
        sigpic

        Comment


        • #19
          Intrati pe tutoriale dacia logan la cristi streulea , gasit tot ce va trebuie aici :
          http://www.tutorialelogan.ro/2009/09...-la-logan.html
          my ride - still under construction

          Comment


          • #20
            Si apoi vorba colegului yrman trimiti berea la Pitesti.
            sigpic

            Comment


            • #21
              Originally posted by MihaiiahiM View Post
              Din ce an este masina? La primele loganuri, cele pana in 2006, frina pe spate nu prea functiona si din acest motiv aparea rugina pe tamburi. Eu te sfatuiesc sa tragi frana de mana cativa dinti, pana simti ca s-a infranat putin rotile si sa misti masina 3-4 pasi inainte, astfel incat ferodourile sa frece pe tamburi si sa curete tamburii. Apoi sa vezi daca mai face.

              Foarte ciudata opinia; daca nu functioneaza frana de mana, de aia apare rugina pe tamburi: daca functiona curata rugina de pe tamburi? As dori sa-ti spun ca la fiecare franare, ferodourile spate intra si ele la treaba; deci nu cu frana de mana se mentine curata suprafata de lucru de pe tamburi.
              Frana de mana se foloseste in stationare , nicidecum in timpul rulajului, sau cel putin asa procedez eu.
              Am avut logan din oct.2004 si nu era deloc asa.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • #22
                Imi cer scuze dar cred ca ai inteles gresit!

                Am spus eu acolo ca frana de mana nu functiona? Am spus frana pe spate (ca sa intelegi mai bine atunci cand apesi pedala de frana franeaza si spatele, dar puterea de franare pe spate variaza in functie de incarcarea masinii). De acord!
                sigpic

                Comment


                • #23
                  Originally posted by MihaiiahiM View Post
                  Si apoi vorba colegului yrman trimiti berea la Pitesti.
                  masina e din 2009....frana de mana imi functioneaza......doar ca (acum tre' sa o iau de la capat) dimineata, cand o las jos, se aude un cling(nu stiu cum pot sa descriu), si apoi vreo 500 m, se auzea o huruiala la rulaj, si la franare, dupa aceasta distanta, masina merge normal, doar la franare se aude f. incet un huruit, ...acum 2 zile ce am schimbat placutele. acum trebuie sa ies cu masina, si sunt curios sa vad daca se mai intampla la fel, ....
                  Last edited by radu_alex; 15 February 2013, 12:54.

                  Comment


                  • #24
                    Daca mai face incearca chestia pe care ti-am spus-osi vezi apoi. Iti spun asta pentru ca amea era din 2006 si facea cam la fel, iar cand am fost la ITP, nenea de acolo mi+a yis ca nu tine frana pe spate, (adica atunci cand apesi pedala nu tine frana pe spate, nu este vorba de frana de mana), si a mai chemat inca 2 insi, am deschis portbagajul si ne-am lasat pe masina. Cand am facut treaba asta, limitatorul s+a deschis si a inceput sa tina frana cum trebuie. Am ajuns toti la concluyia ca limitatorul ramanea inchis si frana spate nu functiona. De aia am zis sa faci chestia asta. REPET- frana spate de picior nu tinea, nu frana de mana, sunt actionate de comenzi separate. Acum e alegerea ta, daca vrei sa incerci sau daca nu vrei.
                    Last edited by MihaiiahiM; 15 February 2013, 13:40.
                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      Eu am urmatoarea ipoteza: in momentul cand ploua afara sau mergi cu masina pe drum ud pot ajunge picaturi/stropi de apa la ferodouri. Cand tragi frana de mana, peste noapte, aceste picaturi ingheata intre ferodou si tambur sau daca nu ingheata creaza un strat superficial de rugina (am gasit la mine). Daca ingheata, ramane la o roata de obicei ferodoul lipit de tambur de asta roata merge infranata , daca rugineste la primele franari pana se duce rugina se aude un huruit. Probabil la tine se intampla ambele. Eu am patit iarna trecuta sa raman cu o roata blocata si pana nu am dar tamburul jos nu am putut rezolva. Se formase un "graunte" de gheata....

                      Cat priveste "clinkul" ala cand dai drumu la frana de mana(sau cand apesi pedala), cred ca e o alta problema separata si anume: http://www.tutorialelogan.ro/2011/07...a-franare.html

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by lord_wader View Post
                        Eu am urmatoarea ipoteza: in momentul cand ploua afara sau mergi cu masina pe drum ud pot ajunge picaturi/stropi de apa la ferodouri. Cand tragi frana de mana, peste noapte, aceste picaturi ingheata intre ferodou si tambur sau daca nu ingheata creaza un strat superficial de rugina (am gasit la mine). Daca ingheata, ramane la o roata de obicei ferodoul lipit de tambur de asta roata merge infranata , daca rugineste la primele franari pana se duce rugina se aude un huruit. Probabil la tine se intampla ambele. Eu am patit iarna trecuta sa raman cu o roata blocata si pana nu am dar tamburul jos nu am putut rezolva. Se formase un "graunte" de gheata....

                        Cat priveste "clinkul" ala cand dai drumu la frana de mana(sau cand apesi pedala), cred ca e o alta problema separata si anume: http://www.tutorialelogan.ro/2011/07...a-franare.html
                        e prima varianta cu siguranta, ceea ce ai trimis in link e un scartait, si la mine nu se aude, cu siguranta e vb de rugina depusa ....desi le-am zis la service, nu s-au derajat sa-mi dea tamburii jos, sa imi faca o igienizare....oricum, am schimbat placutele de frana si acum e mult mult mai bine....

                        Comment


                        • #27
                          E mai complicat cu tamburii, e si de munca si trebuie sa stii ce faci. Eu daca nu aveam tutorialul lui Cristi Streulea nu ma apucam sa desfac mecanismul.

                          Comment


                          • #28
                            Poate cumva, se aude troncanitul de la cablul franei de mana care atinge fiarele pe sub masina. Uita-te la asta:
                            De ceva timp a inceput sa se auda un sunet pe spate. Desi initial ma gandeam ca sunt praf telescoapele spate, au si ele 100.000km, totusi b...
                            Prestige Ph2 1.6 16V, 105 hp, Rouge de feu.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google