Sfaturi Pentru Evacuare Custom 1.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sfaturi Pentru Evacuare Custom 1.4

    Vreau sa renunt la catalizator si sa-mi fac un traseu complet pana in finala , am citit aici pe forum destule diescutii sau mai bine zis contraziceri . Evident nu am inteles nimic .

    Unii spun ca pentru 1.4 traseul pe 45-50 este prea mare ,altii ca nu ... si tot asa . Discutiile pe tema asta sunt destul de vechi aici pe forum . Poate totusi ma lumeresti cineva .

    Daca elimin catalizatorul si-mi fac traseu pe 45 pana in finala rezolv ceva ? Precizez ca nu am serpi si etc . La motor doar admisia(filtru si tubulara de inox) si soft'ul schimbat .

    Ce parere aveti ?
    sigpic

  • #2
    Da, o sa`ti traga mai bine masina pe ture, o sa ai un raspund la acceleratie mai prompt fata de acum.
    este bine si pe 45, nu o sa pierzi cuplul de jos.

    vezi ca am o evacuarea completa la vanzare, daca te intereseaza.

    Comment


    • #3
      vorbeste cu cosmin gkc pentru sfaturi
      sigpicMy black ride....http://www.loganclub.ro/forum/my_83_...5.html?t=42435

      Comment


      • #4
        Am fost la panaramele alea de la Pilot/Borla(nu stiu exact) din Constanta sa-mi zica un pret pentru o evacuare completa ....si am ramas "placut" surprins . Au facut un calcul si ma ajungea aprox 1000lei ... am zis ok , sa ne apucam de treaba . Se apuca baietii de treaba imi da toba jos si intre timp vine sefa(o fata la 25-30ani) si face ea totalul ...

        +250lei montajul si tipsu nu mai era 40 era 70lei . .

        Cand am auzi sa-mi cada fata ,1300lei . Le-am spus la baietii aia sa-mi puna toba inapoi si am plecat . Cand sa plec mi-a cerut 20lei pentru toata treaba(dat jos si puns inapoi)

        1300lei mi-se pare foarte mult pentru 2-3metrii de teava si o finala . Cred am sa-mi cumpar evacuarea aia completa de la daciashop .
        Last edited by ibogdannn; 16 February 2013, 19:13.
        sigpic

        Comment


        • #5
          Ce zici tu acolo este o bucata de evacuare, completa inseamna cu tot cu galerie!

          Comment


          • #6
            Ma rog ... ai inteles despre ce ese vorba .... evacuarea de la catalizator (dar si acesta va cadea) . Am mai gasit pe cineva in constanta din domeniu , sper sa ma rezolve el .
            sigpic

            Comment


            • #7
              Pana la urma aceasta va fi reteta : taseu pe 50 din serpi pana in finala si scos catalizator . Traseul pe 50 este ok pentru un 1.4(resoftat) ?

              Dar mai am doua intrebari :

              Unde sa ma duc sa-mi anuleze eroarea de la a doua sonda lambda ? Si un pret aproximativ ... o sa intreb la revo (stau in ct)

              Dupa cum mi-a zis un coleg de pe forum , am nevoie de o finala cu diametru ala interior cat mai mare daca nu vreau sa faca galagie mare . Deci ce imi recomandati ?
              Last edited by ibogdannn; 18 March 2013, 14:21.
              sigpic

              Comment


              • #8
                Dimetru exterior al tobei sa fie mai mare.Adica toba propriu zisa.
                AG 16 Y M A

                Comment


                • #9
                  daca pui si vreo axa smechera, e ok 50. Daca mergi"cuminte" in general, si remaparea va fi cea mai grozava modificare, as zice 45. Cu cat maresti diametru, scade cuplul pe turele mici. Daca nu suplimentezi cu putere mai mare, masina va parea mai lenesa pe turele mici, chiar daca "racerii" de pe aici nu recunosc asta.

                  Cat despre catalizator, nu te prea incurca cu nimic. pentru jamatate de cal, iti va fi frica de orice control RAR sau ITP, si vei fi nevoit sa "dai dreptul" de fiecare data. Gandeste-te bine ce vrei sa faci cu masina, poti la fel de usor sa o "strici". Am ajuns cu greu la concluzia ca fabrica a gandit destul de bine evacuarea pe masina asta, si e dificil sa faci una mai buna, mai ales ca n-ai de gand sa pui si serpi/admisie marita.

                  Ia-ti o toba finala de calitate, obligatoriu cu silencer. Cat mai groasa si lunga (toba) incat sa nu faca ca toate lighioanele, si vei fi multumit.


                  LE: daca tot vrei sa faci o treaba, FOF avea de vanzare evacuare completa, adica de la chiulasa pana la spatele masinii (serpi, element flexibil, tevaraie, finala japan) la un pret rezonabil.
                  Last edited by razvanamza; 18 March 2013, 21:50.

                  Comment


                  • #10
                    Nu mai are de vazare , ca le cumparam . Am zic ca daca tot fac o treaba sa nu pun doar finala , sa ii schimb tot traseul pana la serpi (sa ma incadrez in 1000lei) .

                    Nu sunt genu ala care sa renunte la o modificare cu gandu la rar . Asta e faci plata ...

                    Nu vreu sa te contrazic , probabil esti mai in domeniu ca mine dar din cate am citit si eu , chiar daca nu schimb serpii tot va da gazele afara mai usor motorul . Mai ales fara catalizator .

                    Stiu ca nu se castiga 10cp din treaba asta , dar un plus tot este .
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      eu am doar galerie de evacuare facuta custom si in rest am treseul stoc si diferenta este enorma, ca o remapare.

                      Daca vrei sa faci evacuare cap coada noua nu vei iesi niciodata la pretul de 1000 lei.

                      Comment


                      • #12
                        Cred ca nu a fost post in care sa nu spun ca ma intereseaza evacuare doar dupa serpi ! daca ai fi citit ...

                        Ce parere aveti de evacuarea aia la 700lei de pe daciashop ? Ma gandeam la ea si eliminarea catalizatorului .
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          La stelco aceeasi evacuare montata e 600 lei
                          Last edited by lau911; 18 March 2013, 23:49.
                          sigpic
                          Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                          http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by razvanamza View Post
                            daca pui si vreo axa smechera, e ok 50. Daca mergi"cuminte" in general, si remaparea va fi cea mai grozava modificare, as zice 45. Cu cat maresti diametru, scade cuplul pe turele mici. Daca nu suplimentezi cu putere mai mare, masina va parea mai lenesa pe turele mici, chiar daca "racerii" de pe aici nu recunosc asta.

                            Cat despre catalizator, nu te prea incurca cu nimic. pentru jamatate de cal, iti va fi frica de orice control RAR sau ITP, si vei fi nevoit sa "dai dreptul" de fiecare data. Gandeste-te bine ce vrei sa faci cu masina, poti la fel de usor sa o "strici". Am ajuns cu greu la concluzia ca fabrica a gandit destul de bine evacuarea pe masina asta, si e dificil sa faci una mai buna, mai ales ca n-ai de gand sa pui si serpi/admisie marita.

                            Ia-ti o toba finala de calitate, obligatoriu cu silencer. Cat mai groasa si lunga (toba) incat sa nu faca ca toate lighioanele, si vei fi multumit.
                            l.
                            Razvane, te contrazic.Eu am avut pe masina traseu pe 45mm prima data cand aveam doar soft, am ascultat de d-astia ca tine cu cuplu la ture mici(ca si impinge rau loganu 1.4 din 2000rpm sa ai ce pierde).Cand am pus pe 50 s-a simtit diferenta spre bine mai peste tot.
                            Legat de catalizator:eu daca as mai face un logan de 1.4 de la inceput, 2 lucruri i-as face din prima:i-as da catalizatoru jos si soft.
                            Eu am 4ani de cand merg fara catalizator, am fost oprit de N ori de politie din cauza evacuarii, odata de RAR si am scapat.

                            Tobele de calitate, mari, lungi, nu au silencer.vezi Magnaflow, LongLife, Miltek, Sebring, Borla, etc..
                            Intredevar exista si exceptii de la producatorii de mai sus care au silencer, dar marea majoritate sunt japanstyle.
                            Conteaza foarte mult si intermediara pe care o vei alege, sau daca renunti la ea...

                            Acu omu e liber sa faca ce vrea dar sa nu faca greselile altora, nu e prea bine sa dai 500lei pe un traseu pe 45 si in 3luni sa il vinzi la jumate sa iti faci altu cum trebuie..

                            Facuse mai demult alessandro un calcul pentru 1.4mpi cu pmax pe la 5700rpm si iesea dimetru interior la traseu 47mm.
                            Last edited by al!n; 19 March 2013, 00:04.
                            AG 16 Y M A

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by ibogdannn View Post
                              Cred ca nu a fost post in care sa nu spun ca ma intereseaza evacuare doar dupa serpi ! daca ai fi citit ...

                              Ce parere aveti de evacuarea aia la 700lei de pe daciashop ? Ma gandeam la ea si eliminarea catalizatorului .
                              voiam sa iti sugerez ca de banii aia mai bine faci o galerie de evacuare decat treseu si vei avea un castig mai bun de putere cu acelasi sunet stoc si legal.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google