Imi sta in cap sa iau evacuarea catback borla din inox cu tobe free flow. Sa fie 45mm sa fie 50mm. Momentan am doar admisie de megane cu clapeta stock, catalizatorul va ramane la locul lui. Pe viitor probabil galeria de evacuare stock va fi inlocuita cu serpi, si un catalizator sport. Clapeta marita, si vom mai vedea. Ca idee ce sa aleg? Sa nici nu iau diametru prea mare si sa pierd pana la alte modificari pe viitor. Sau as putea alege stelco din teava aluminizata.
Sfaturi Pentru Evacuare Custom 1.4
Collapse
X
-
dar asta o fi singura modificare a masinii? ca daca mai are nu stiu ce filtru (tubulatura schimbata) sau evacuare modificata, eliminarea catalizatorului poate i-a dat totul peste cap. sau n-a facut corecta de lambda2 si atunci normal ca motorul merge cu amestec aiurea si avans "default".Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
nu, deci am dat catalizatorul jos ca nu mergea cum trebuie, am schimbat ambreajul ca era uzat, e ok acum, dar catalizatorul nu e pus si vad ca nu trage cum tragea cu el, asta ma mir, oare o fii diferenta de 20 de km/h din catalizator ? mentionez ca inainte sa dau catalizatorul jos cu ambrajul uzat tot urca la 180, acum parca de la 160 e limitata
si toba finala am schimbat o cu una bosal
Comment
-
parerea mea e ca ori ai pierdut la eficienta volumetrica a motorului, avand evacuarea prea "libera" ( presupusul castig ori e undeva la o turatie pe care motorul n-o atinge, ca nu-i construit sa mearga 7-8000rpm si ca nici n-are putere sa faca macar 6000rpm in tr5, adica ai pierdut unde-ti trebuie si ai castigat unde nu ai cum sa ajungi), ori nerefacand softul pentru lipsa catalizatorului., motorul merge in parametrii ce nu-i permit sa traga cum ar trebui.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment