la motorul de 1,5 DCI 85 CP modelul 2008, la arborele cotit am pana sau con?
Arborele Cotit
Collapse
X
-
Pai e simplu... Dai roata jos, apoi cu masina in viteza a 5-a si cineva care sa calce frana, desfaci fulia de la accesorii, bineanteles cu cureaua de accesorii data jos. Apoi pui cricul sub baia de ulei intre cele doua sa fie o bucata de lemn, ridici putin si te apuci de desfacut capacul de aluminiu, apoi tamponul. Dai jos capacele de plastic si desfaci putin rola intinzatoare de la distributie, apoi Dai jos cureaua. La remontare trebuie sa fii atent la semne si pe curea si pe vilbrochen, ax came, pompa. Ultima data o pui pe rola intinzatoare insurubata la mana. Si inca ceva. Posibil sa nu ai semn la vilbrochen. Daca n-ai revin-o si-ti explic. Ca sa nu te incurci la semne (sunt curele cu mai multe) faci niste marcaje cu oja pe cureaua de pe masina in dreptul semnelor de pe ax, pompa si vilbrochen inainte sa dai jos cureaua veche si compari cu cea noua. Vezi ca si cureaua de distributie are sens de rotatie. Bafta si scuze stilul dezlanat in care ti-am descris operatiunea dar daca iti pui putin mintea la contributie, te descurci. Daca mai ai nelamuriri, nu ezita.
Comment
Comment