Arborele Cotit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Arborele Cotit

    la motorul de 1,5 DCI 85 CP modelul 2008, la arborele cotit am pana sau con?

  • #2
    te referi la fulie ? acolo logic ar fi sa ai pana.

    in productie la Dacia modelul 16v pana in 2009 nu avea pana. Dupa 2009 au pus pana.

    Comment


    • #3
      nu la fulie...la pinionul de arbore

      Comment


      • #4
        Ai pana. Altfel nu ai putea fixa distributia. Aceeasi pana care fixeaza si fulia...

        Comment


        • #5
          am inteles ca motoarele diesel mai vechi nu au pana, au con si deaia intreb :d

          Comment


          • #6
            La motoarele E4 exista pana. La cele E3 nu exista pana, dar nici con. Strange doar pe suprafata plana.

            Comment


            • #7
              E4 sunt cele noi de 90CP Eco2?

              Comment


              • #8
                Nu. E4 sunt alea de 70, respective 85 CP. Alea de 75 respective 90 CP sunt euro 5

                Comment


                • #9
                  Multumesc...

                  Cu cateva repere de schimbare a distributiei ma poate ajuta cineva?

                  nu ma poate ajuta nimeni?
                  Last edited by MicRoBu'; 18 February 2013, 22:33. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #10
                    Kit distributie
                    kit accesori
                    pompa apa

                    Comment


                    • #11
                      Ce vrei de fapt? Vrei sa faci tu schimbarea distributiei?

                      Comment


                      • #12
                        da trebuie schimbata distributia k are 119.500...si tata zicea ca o schimba el dar nu stie reperele la curea...

                        Comment


                        • #13
                          Vezi ca este pe net manualul si ai acolo toate detaliile.
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Pai e simplu... Dai roata jos, apoi cu masina in viteza a 5-a si cineva care sa calce frana, desfaci fulia de la accesorii, bineanteles cu cureaua de accesorii data jos. Apoi pui cricul sub baia de ulei intre cele doua sa fie o bucata de lemn, ridici putin si te apuci de desfacut capacul de aluminiu, apoi tamponul. Dai jos capacele de plastic si desfaci putin rola intinzatoare de la distributie, apoi Dai jos cureaua. La remontare trebuie sa fii atent la semne si pe curea si pe vilbrochen, ax came, pompa. Ultima data o pui pe rola intinzatoare insurubata la mana. Si inca ceva. Posibil sa nu ai semn la vilbrochen. Daca n-ai revin-o si-ti explic. Ca sa nu te incurci la semne (sunt curele cu mai multe) faci niste marcaje cu oja pe cureaua de pe masina in dreptul semnelor de pe ax, pompa si vilbrochen inainte sa dai jos cureaua veche si compari cu cea noua. Vezi ca si cureaua de distributie are sens de rotatie. Bafta si scuze stilul dezlanat in care ti-am descris operatiunea dar daca iti pui putin mintea la contributie, te descurci. Daca mai ai nelamuriri, nu ezita.

                            Comment


                            • #15
                              Fyrestarter multumesc
                              Stiu ca axa cu came se blocheaza cu un surub- daca stii explica-mi te rog la fel si vibrochenul. Multumesc

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google