Schimbare Injectoare 8v Cu 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Schimbare Injectoare 8v Cu 16v

    Merg puse injectoare de 1.6 16v pe 1.6 8v? Ar exista vreo diferenta la putere/cuplu?Sau singura diferenta de putere intre cele 2 motoare este data de numarul de valve pe cilindru ? Ar mai necesita si alte chestii gen soft/ecu? Daca am gresit cu ceva scuze dar nu prea ma pricep. Sau alte injectoare de la alt motor.
    Am auzit ca mai e problema si cu injectoare galagioase.. este cand atunci cand apesi pedala de acceleratie la maxim(la turatie joasa) se aude sfaraitul ala ?
    Last edited by Raoulemilian; 26 March 2013, 18:56.

  • #2
    gaseste alta modificare pentru ca asta nu iti aduce nimic in plus. Evacuare, soft, axa, admisie, volanta usurata, roti usoare, caucicuri mai mici si mai bune, arcuri sport.

    Comment


    • #3
      De ce ai apasa pedala de acceleratie brusc gen "blana" la turatie joasa ?

      Comment


      • #4
        Originally posted by o8MeLC View Post
        gaseste alta modificare pentru ca asta nu iti aduce nimic in plus. Evacuare, soft, axa, admisie, volanta usurata, roti usoare, caucicuri mai mici si mai bune, arcuri sport.

        De unde ti-a venit ideea cu usurarea volantei? Tu ai habar ce rol are o volanta la un motor???

        Comment


        • #5
          Originally posted by adicata2003 View Post
          De unde ti-a venit ideea cu usurarea volantei? Tu ai habar ce rol are o volanta la un motor???
          O usureaza sa nu se chinuie motorul sa o invarta.

          Asta e buna cu usurarea volantei, pina acuma nu am mai auzit-o, volanta are o greutate bine stabilita la fiecare motor pentru a regla ciclurile motorului si ai mentine inertia.

          DEX: Piesă mare în formă de roată, de obicei foarte grea, montată pe arborele motor al unor mașini cu piston, care servește ca element de reglare a mișcării și de uniformizare a turației,

          Comment


          • #6
            pe motoarele 1.4 puneau unii volanta si ambreiaj de 1.6, ca sa tina mai mult ambreiajul la forja.

            probabil s-ar putea adapta volanta de 1.4 pt cei care tin neaparat. sau... nu.
            internal combustionizer

            Comment


            • #7
              a scos unul o perla (in gluma poate) si ati sarit pe el ca vulturii ...

              @raoulemilian - teoretic pui injectoare mai mari , modifici softul sa bage mai multa benzina . e posibil , DAR trebuie si mai mult aer...
              deci trebuie turbo/compresor

              asta in teorie ...
              o/____\o
              (i)
              .........

              Comment


              • #8
                Va rog eu daca nu aveti treaba sa nu comentati. Dati o simpla cautare sa vedeti despre ce e vorba. Orice gram pe transmisie conteaza de mult mai multe ori decat kg din masina. Calculase cineva si ii daduse ca 5 kg pe transmisie (roti sau anvelope sau discuri de frana) sunt egale cu 60 kg in masina.

                In adevaratul tuning se usureaza chiar si internele motorului.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by adicata2003 View Post
                  De unde ti-a venit ideea cu usurarea volantei? Tu ai habar ce rol are o volanta la un motor???
                  O volanta mai usoara ofera o acceleratie mult mai imbunatatita dar scade putin viteza maxima care oricum nu este concludenta pentru ca cineva care ajunge sa usureze o volanta, clar face si alte modificari motorului astfel incat viteza maxima va ramane la fel (limitat din turatia maxima sau rapoartele cutiei de viteze) sau va creste.

                  @Raoulemilian: cel mai ieftin fa-ti o resoftare. Degeaba schimbi injectoarele si ce aberatii se mai aud in popor caci injectoarele astea de fabrica sunt capabile (din soft) sa-ti innece motorul de benzina atata timp cat este aspirat. Pentru ce sa dai banii pe o pereche de injectoare total inutile care nu te vor ajuta la performantele motorului?

                  Sau varianta mai scumpa... am de vanzare o axa sport de 271 de grade pentru 1.4 sau 1.6 MPI + un kit turbo ... asta daca vrei sa sperii Constanta la liniute.
                  4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                  Comment


                  • #10
                    volanta mai usoara este o modificare facuta mai ales de liniutari. orice alta masina de competitie are deseori volanta stock, pentru rezistenta, sau alta, facuta de la zero, din alte materiale. rolul volantei nu este de a "impiedica" motorul, ca altfel o eliminau de tot . volanta uniformizeaza mersul motorului, ajutand cuplul motor. este relativ confirmat ca o masina cu volanta usurata vs una stock ramane in urma la primul deal mai serios, pierzand usor cuplul, daca nu se afla aproape de turatia de putere maxima.

                    Comment


                    • #11
                      Nu cumva injectoarele sunt identice la 8v si 16v?
                      Cel mai lent 1,6 8v

                      Comment


                      • #12
                        daca erau de diesel le stiau baietii cu ochii inchisi
                        o/____\o
                        (i)
                        .........

                        Comment


                        • #13
                          ba sunt cam identice. zica-se ca alea de 1.4 difera de cele de 1.6, doar la "duza", nu si la capacitate/eficienta.

                          Comment


                          • #14
                            Nu stiu de unde a iesti legenda asta cu injectoarele, dar nu esti primul din Constanta pe care il aud cu treaba asta. Mi s-a mai spus de cel putin 2-3 ori o fraza gen "ala are injectoare de 16V, laser frate, sa nu de dai cu el". In Constanta sunt prea putini care au facut ceva palpabil la utilajele din dotare.
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              in provincie vad si eu ca e mai greu sa faci o modificare, ceva, fiindca nu prea ai unde. la Bucuresti mai rezolvi o axa, mai vezi la unu-altu niste serpi, o toba..iti faci o idee

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google