Am Nevoie De Niste Sfaturi.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    vrei sa mergi la curse si sa castigi cumperi un crx si cu mici modificari iei multe cupe la s1. Cu un logan iti va fi foarte greu sa te bati cu crx-urile. CRX-urile de la s1 au timpi mai buni decat masinile de la S2...

    Un logan daca vei lua 1.6 8v trebuie sa investesti destul: evacuare (aprox 1500 lei), admisie (intre 150 si 600 lei), axa (1000 lei sh, 1500 noua), jante +cauciucuri (1000 lei), soft (intre 500 si 1200 lei), suspensie (intre 400 si 1600 lei), scaune usoare (800-1400lei), poate o cutie mai scurta (1000 lei). O investitie totala de aproximativ 6000 lei pentru o crestere de putere nu uriasa dar va fi cu siguranta alta masina (de la un 90 la 110 sa spunem) dar cu o greutate mica masina va trage frumos.

    Daca vorbim de un 1.6 16v schimbam registrul si spunem o evacuarea la 1000 lei, axele consta 800 euro, roti, suspensie, admisie (30o Euro).
    1.4 si 1.2 ies din discutie.
    La 1.5 poti incerca schimbare de turbo intercooler soft... te duce undeva pe la 1000 euro dar eu unul nu sunt adeptul motorinei.

    Daca vrei pe logan de kompresor, turbo sau alt motor vorbim de un cost mare (dar o cerstere semnificativa de putere) si cu probleme cu organul.

    Gandeste bine

    Comment


    • #32
      Deci e mai mare cheltuiala..Adica as fii dispus sa dau oricat numai sa stiu ca se merita.
      Voi ce ati alege?Logan sau Crx?

      Comment


      • #33
        Loganul este o masina buna asa cum este ea.
        Cine si-a modificat-o, a facut-o pt ca o avea deja in posesie si nu renta vanzarea ei pt satisfacerea unui moft, asa ca s-au apucat de modificat.
        Insa nimeni nu si-a luat logan pentru a scoate performante din el!

        Tu invata sa mergi in trafic, sa nu faci accident, abia apoi se poate pune problema de cati cai ai nevoie.

        Comment


        • #34
          Nu neaparat...sunt oameni care o fac din pura placere si pasiune sau doar de a avea satisfactia aceea de a pleca mai repede decat un bmw de la semafor .

          Comment


          • #35
            Ce legatura are ce spui tu, cu ce am spus eu?
            "Nu neaparat...sunt oameni care o fac din pura placere si pasiune sau doar de a avea satisfactia aceea de a pleca mai repede decat un bmw de la semafor ."
            Iar eu spuneam ca fenomenul tuningului de logan apare preponderent atunci cand ai DEJA masina, nu apare inainte de a cumpara masina.

            Tu despre ce vorbesti aici?

            Comment


            • #36
              Bai ce naiba va certati.Eu v-am cerut sfaturi si ma bucur ca ma ajutati.Acum fiecare si-a spus parerea:P Acum de ce sa mint mie imi place viteza.Am un motor de 125 Aprilia l-am"tunat" unpic toba,vopsea ,faruri etc.Acum nu va ganditi ca imi iau masina si zbor pe sosele.Asta ce as vrea era ptr curse sa zic asa..Adica un hobby.Nu va ganditi ca vreau sa mor ptr"viteza" nu, in trafic stiu cum trebuie sa fiu.Deci inca odata. Daca aveti posibilitatea de a alege intre Logan si Crx ce ati alege?

              Comment


              • #37
                Asta e legatura...

                Originally posted by Cezar View Post
                Cine si-a modificat-o, a facut-o pt ca o avea deja in posesie si nu renta vanzarea ei pt satisfacerea unui moft, asa ca s-au apucat de modificat.
                Nu neaparat...sunt oameni care o fac din pura placere si pasiune sau doar de a avea satisfactia aceea de a pleca mai repede decat un bmw de la semafor .

                Originally posted by Spiku View Post
                Bai ce naiba va certati.Eu v-am cerut sfaturi si ma bucur ca ma ajutati.Acum fiecare si-a spus parerea:P Acum de ce sa mint mie imi place viteza.Am un motor de 125 Aprilia l-am"tunat" unpic toba,vopsea ,faruri etc.Acum nu va ganditi ca imi iau masina si zbor pe sosele.Asta ce as vrea era ptr curse sa zic asa..Adica un hobby.Nu va ganditi ca vreau sa mor ptr"viteza" nu, in trafic stiu cum trebuie sa fiu.Deci inca odata. Daca aveti posibilitatea de a alege intre Logan si Crx ce ati alege?
                CRX este mult mai buna decat un logan . (parerea mea , cumpara-ti honda...)
                Last edited by iulica097; 14 April 2013, 16:11. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #38
                  vrei o masina sa traga ia un crx, vrei o masina de zi cu zi, sa ai ac, un motor cunoscut cu un numar de km cunoscut iei logan sau alte masini. Nu ai spus exact de ce suma discutam la achizitionarea masinii.

                  La honda crx vs logan vorbim de o masina din 1992-1994 si un logan din 2005-2012. Totusi nu le poti pune niciodata egal intre ele.

                  Cu ce masini ai mers si ti-au placut cum trag ca fiecare e subiectiv in ceea ce priveste cum trage o masina. Daca ma intrebi pe mine eu sunt multumit de cum merge masina mea in acest moment dar daca il intrebi pe viteza spune ca nu e cine stie ce (el viseaza la avioane).

                  Repet, daca vrei curse s1 crx. s2 gasesti opel gsi 1.8 16v, r5 1.4 turbo,mai poti gasi 2.0 sfi. dar toate astea sunt masini vechi care necesita bani bagati in reconditionare desi toti spun ca sunt tipla nu mereu ai tupeu sa pleci mai mult de 400 km departare de casa.

                  Comment


                  • #39
                    Ai dreptate melcule avand in vedere ca el vrea sa participe la curse . Nu poti merge cu un logan pentru ca nu obtii prea mari performante dintr-un tuning "entry-level" si nici nu se merita sa bagi mii de euro in aspirat pentru 3 sec . Si sa sti ca nu se moare fara ac , din contra nu se imbolnaveste , daca merge mult cu el , si sa sti ca nici abs-ul nu este o problema fiindca ai zis ca in trafic vei fi foarte responsabil . Crx are turbo ?...cat esti dispus sa dai pe masina ?
                    Last edited by iulica097; 14 April 2013, 19:29.

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by Spiku View Post
                      Bai ce naiba va certati.Eu v-am cerut sfaturi si ma bucur ca ma ajutati.Acum fiecare si-a spus parerea:P Acum de ce sa mint mie imi place viteza.Am un motor de 125 Aprilia l-am"tunat" unpic toba,vopsea ,faruri etc.Acum nu va ganditi ca imi iau masina si zbor pe sosele.Asta ce as vrea era ptr curse sa zic asa..Adica un hobby.Nu va ganditi ca vreau sa mor ptr"viteza" nu, in trafic stiu cum trebuie sa fiu.Deci inca odata. Daca aveti posibilitatea de a alege intre Logan si Crx ce ati alege?
                      Daca vrei sa mergi ocazional, sa ai un svac mai puternic, ia CRX.
                      Daca vrei sa mergi 100.000 km ia alta masina.

                      Totusi, pana la curse e cale lunga.

                      Comment


                      • #41
                        Dispund e 20.000 de euro.
                        Nu vreau sa imi spuneti sa imi iau audi sau bmw.Sunt niste masini pe care eu nu le suport..Nu imi plac mie eu cu 20.000 vreau si masina si tuning.

                        Comment


                        • #42
                          Cu 10.000 iei o Octavia RS din '07.... Si de restu 10.000 pui ce trebuie pe ea.
                          Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

                          Comment


                          • #43
                            Dar de ce nu opel calibra . Clio rs , megane rs astea prind suta in 6-7 sec si sunt mai noi deci au ceva dotari . Cu vreo 8000 gasesti the best .

                            Comment


                            • #44
                              Un logan din 2007, 2008 1.6 16v full, ingrijit si cu putini km. Eu as merge pe ph1 si nu pentru ca detin o astfel de masina. Ai mai multe modele dupa care sa te ghidezi.
                              O sa faci ceva frumos din 15 mii de euro, daca sti cum sa ii manevrezi...
                              MY CLA

                              Comment


                              • #45
                                vrei sa fii legal cumperi masini puternice din fabrica... renault rs, skoda rs, bertone, si alte masini potente.

                                Nu te intereseaza de politie.. iei orice cazan, mai dai 700-1000 euro pe motor + tuning depinde de ce vrei sa reusesti...

                                Totusi imi e greu sa cred ai 20 000 euro cash tu in buzunar si sa faci ce vrei cu ei.

                                Am citit in primul post ca vrei sa faci bmw din masina. Daca asta vrei cumpara direct bmw.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google